Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 8. juni 2011

Stem på de beste interiørbloggerne 2011!

Nå er vi der! Alle nominasjoner er ferdige: listene ligger forventningsfulle klare og bare venter på at dere skal stemme frem deres favoritter!

Hvis dere har lyst å se bloggene før dere stemmer finner dere dem i linker her. Desverre blir det alt for mange bilder til at vi kan legge de ut i ett innlegg:)

BESTE INTERIØRBLOGG
TREND
LANDLIV
INTERIØR OG HVERDAG
BUTIKK












Du kan stemme hver dag frem til den 16.juni kl 21. Alle prisene deles ut på GLANSDAGEN den 25.juni. ALLE er velkommen, du må ikke være medlem for å ta frem de høye hælene denne kosedagen!

37 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

SÅ gøy! :) Jeg har stemt på mine favoritter i hver kategori. Blir spennende å se hvem som stikker av med seierne, spesielt da det er hemmelig avstemning! ;)

Ha en fin kveld jenter!

KLEM

- sa...

Nå har jeg stemt på alle mine favoritter - vanskelig! :) Er jo så mange flotte blogger å velge mellom. Får nesten litt dårlig samvittighet :/ Men gleder meg veldig til å lese resultatet. Kommer desverre ikke på Glansdagen, men skal følge med på nett :) Vilde

Home and Cottage sa...

WOW - så fantastisk hyggelig å være nominert som en av mange fine butikkblogger! Dette hadde virkelig gått oss hus forbi, så det var en virkelig gledelig nyhet! Dette må vi jammen få spredd til alle Home&Cottage-ansatte, så de kan ta del i denne stoltheten!

Fantastisk mange fine blogger der ute - og nå har vi stemt på noen av våre favoritter, men ja - kunne stemt på mange, mange flere!

Vi gleder oss til Glansdagen!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nå har jeg stemt på mine favoritter, dette blir spennende! :) *♥*

mali-mo sa...

Utrolig utrolig barnslig glad over å ha blitt plukket ut i så godt selskap. Nå har jeg stemt på mine favoritter i alle koategoriene. Lykke til alle sammen, det ER så masse fine blogger!!!!!

Anonym sa...

Jeg har stemt på mine favoritter!
Lykke til jenter! :)

KLEM
(Interiør drops)

MissMette sa...

koselig og så utrolig gøy at min lille blogg er blant de nominerte i kategori: Hverdag og Interiør… for meg er det STORT, å være nominert! – sammen med alle de andre UTROLIGE fantastiske bloggene ღ gratulerer til alle som er her….

Da har jeg stemt på mine favoritter, det var ikke lett!!!
Klem fra Mette

Signe sa...

Da har jeg stemt i alle kategorier, måtte den beste vinne :)

Mia, New Room Interior sa...

SÅÅ gøy å være nominert i butikk!! :-) Tusen takk!! :-) Nå har jeg vært inne og stemt i alle kategorier, såå mange flotte blogger her!! :-) KLEM

Maratonjenta sa...

Tenkt, stemt og spent! Gleder meg til å høre resultatene på Glansdagen!

Ha en finfin dag, hilsen Maratonjenta!

KROnPRINSESSENE sa...

Da har jeg akkurat kommet hjem fra fantastisk bloggtreff hos
Mrs. Hardy!
Måtte inn å stemme med en gang ;)
Ikke akkurat lett å velge, men flotte blogger i hver kategori har nå fått min stemme...
Lykke til alle sammen :)
Klem May Helen

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Det er virkelig en stor ære å være nominert sammen med så mange fantastiske blogger, tusen takk for denne opplevelsen. ♥ Hadde ikke i mine villeste fantasier drømt om at min lille blogg ville bli nominert til noe som helst. Nå har jeg stemt på mine favoritter, lykke til alle sammen ! ♥

Klemmer fra Anette :)

Svenngården sa...

Stooor stas å være nominert!

Jeg har stemt på alle mine favoritter, det var IKKE lett å velge!
Lykke til alle sammen!

-Amalie

Anette Willemine sa...

Det er så gøy å være blant de nominerte! Gratulerer igjen til alle andre nominerte. Dette blir spennende! Har nå vært inne og stemt på mine favoritter. Kan man stemme flere ganger? I så fall flere ganger på en dag, eller blir det registrert bare en per dag?

Ønsker dere alle en glad torsdag! :)
Klem,
AW

Tonje sa...

Utrolig vanskelig valg. Her er det jo så mange gode kandidater, og det er ikke lett å velge hvem.
Lykke til til dere alle samme.

n i n a s hjem sa...

Mange å velge i mellom alle her, men nå har jeg stemt :)

Lykke til, alle sammen!

Anette Willemine sa...

Ja, nå så jeg jo at det står at man kan stemme hver dag. ;)

KROnPRINSESSENE sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fabrikken sa...

Da var min stemme gitt :) Lykke til alle sammen ;)

Lene

1001natt sa...

Det er mange fine interiør blogger men jeg synes det er veldig rart at ingen av mine favoritter engang er nominert. Synes dessverre dere er lite flinke til å vise variasjon, det går stort sett i de samme tingene hele tiden: Landlig, shabby chic eller nature trender. Det er dumt for det finnes fantastisk mange andre trender som også er fine! Blir veldig ensformig, skulle ønske dere viste mere bilder og blogger med farger, dramatikk, maskulinitet og særegne ting som ikke alle har. Jeg har mange slike norske blogger på min bloggliste, så de finnes... Uansett, lykke til til alle nominerte!!

NIB sa...

Hei 1001 natt:) Det har vært åpent for leserne å nominere i alle kategorier utenom beste interiørblogg, så neste år får du bruke din stemmerett:))

VELDIG moro å se hvordan det går med avstemningen. Det koker inne på polldaddy, hihi! Nesten så vi ikke klarer å holde på hemmelighetene, meeen - det må vi:))

Unknown sa...

Så spennende!
Jeg har avgitt stemme i alle kategoriene, og det var ikke lett!
Alle har jo sine styrker!
Lykke til alle sammen!
For meg er det en seier bare å være nominert, tusen takk for det :)

Unknown sa...

Jeg syns det er fin variasjon i nominasjonene. Absolutt mange favoritter samlet på en plass for min del. Alle har sin særegne stil når man ser nærmere på dem.

MissMette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria ( Idekroken ) sa...

Nå har jeg også stemt :) Dette er min første kommentar på noen mndr. så håper å være tilbake snart ;)

Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Har stemt på alle mine favoritter:)

Lykke til alle sammen,blir spennende:)

Klem Linda:)

Tildas verden sa...

Spennede!! mange flotte kandidater! Lykke til alle sammen!!

Lobeliadamen sa...

Bare et stort *GLIS* herfra :-)

Fantastisk å være nominert - takk takk :-)

Syns dog at dere NIB jenter forjener litt (les: MYE!!) skryt også .
Alt dere har klart på så "kort" tid NIB har eksistert. Jeg er sikker på at jeg har alle mine medbloggere i ryggen når jeg sier; dere er virkelig OUTSTANDING.
All honnør til dere, og dere burde opprette en egen HEDERSPRIS/ÆRESPRIS! (til dere selv)

Dere har klart å samle så mange fantastiske og inspirerende blogger.
Dere skaper både lese- og bloggeglede og gir oss (ikke minst) ufattelig mengder med inspirasjon og tips.
HEIA dere - og ...don't ever stop!!!! :-))

Ha en herlig kveld.
Klem W

Unknown sa...

Er så enig med Lobelia!
Heia NIB! Dere er noen flotte jenter som jeg gleder meg til å treffe til frokost en vakker 26.juni :D

Villa von Krogh sa...

Så spennende! :) Og ikke minst så mange flotte blogger! Norge har mange dyktige jenter/damer!!!

God helg alle sammen.
Klem Anine

Anette Willemine sa...

Er så enig med Lobelia-damen!

Dere gjør en kjempejobb! :)

Ha en glad helg alle sammen!

Klem,
AW

små og store drømmer sa...

Blir spennende å se hvem som vinner. Selv skal jeg ikke på Glansdagen, men regner med at resultatet kommer på nett like etterpå :)

For meg var det lett å stemme i alle kategoriene bortsett fra kategorien "beste interiørblogg".

Meeeen, etter å ha gått gjennom alle og lagt vekt på den bloggen med mest variasjon ble valget enkelt :) :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN OG EN STOR KLAPP PÅ SKULDEREN TIL NIBjentene :)

Turid sa...

Da har jeg stemt i alle kategorier. Vanskelig, siden det er så utrolig mange flotte blogger. Det blir veldig spennende å høre hvem som har vunnet. Lykke til, alle sammen! :-)
Blir nok spennende på Glansdagen dette. Kos dere, alle dere som skal dit :-)

Klem, Turid

Trine Andersen sa...

Mange flotte og insprerende blogger her, så dette blir vanskelig...men jeg har mine favoritter! :)

Ta gjerne en titt innom bloggen min..hi hi!!

Lykke til jenter!!

sa...

Da har jeg stemt en gang, men det blir ikke den siste, for veldig mange av mine favorittblogger er nominert :)

Jeg bøyer meg også i støvet for alt dere får til!!! Dere er fantastiske og jeg gleder meg stort til Glansdagen :)

Masse lykke til til alle dere som er nominert! :) jeg har blitt og blir så inspirert av så mange kreative flinke jenter og gutter :)

Klem Carina

Unknown sa...

Det er så spennende! Gleder meg helt vilt til hele Glansdagen-helgen.
Jeg syns også at dere fortjener ros for alt dere gjør. Dere er så flinke!!!

All ære til dere!

stor klem fra Marthe

millandante sa...

Så spännande! Nu har jag röstat på mina norska bloggvänner och favoriter!:)