Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 10. april 2011

INVITASJON TIL TIDENES INTERIØRBLOGGETREFF 25.JUNI.



Vi har gledet oss i et helt år til å ønske:

VELKOMMEN TIL TIDENES INTERIØRBLOGGETREFF!

Lørdag 25.juni står GAMLE LOGEN i Oslo klar for å huse en hel dag med interiørbloggehygge! Vi har lyst til å møte dere og tror at veldig mange av dere har lyst til å møte hverandre. Nå står muligheten for døren!

SEMINAR
Bloggepanel med Cecilie Abrahamsen alias EMMELINE, Linda Sæbø alias DEN GODE FEEN, Inger Lill Skagen alias KASPARA, Anette Pihlstrøm Karlsen alias ANETTES HUS og Jeanette Lunde alias FRYD+DESIGN.

Interaktiv time ved de fantastisk dyktige Lisbeth Larsen (fargesjef i Jotun), stylist Jannicke Kråkvik og fotograf Siren Lauvdal.

SHOPPING
Vi legger opp muligheter for shopping i noen av Oslos mange interiørbutikker midt på dagen, med gode rabatter.

FESTKVELD
En glitrende og hyggelig festkveld. Vi skal kose oss med tapas og et glass musserende. Du får møte Sigrid Bonde Tusvik, Marian Aas Hansen og ikke minst vil vår egen Cecilie Abrahamsen alias Emmeline kåsere over hvitmalt lykke.

Vi kaster glans på hverandre og deler ut priser i interiørbloggernes eget awardshow. Dere kan glede dere til helt fantastiske premier. Vi kårer blant annet Norges beste interiørblogg.

DAGEN KOSTER 750 KR. TRYKK HER FOR BILLETTER PÅ BILLETTSERVICE.
Inkludert er forfriskninger i pause, tapas og ett glass musserende. Gamle Logen har alle rettigheter.

GRIMS GRENKA er vårt samarbeidshotell denne dagen. De kan tilby superior dobbeltrom til kr 1395,- Kontakt oss på mail hvis du vil sove på samme hotell som oss denne helgen. Kanskje vi møtes til frokost
?

Det er desverre ikke plass til alle medlemmene på NIB, så her er det førstemann til mølla!

62 kommentarer:

Thea's Mania sa...

Så klart jeg må bli med på dette! Har jo sett frem til det så lenge! Dagen er holdt av..

NIB sa...

Åååå, vi gleder oss sånn, Therese!:)
Blir kjempestas å treffe deg igjen!
Klem,
Ann Helen

Anonym sa...

Åh, det hørtes jo kjempegøy ut!
Jeg er ny med dette, men så mange følgere som jeg har fått på 2 mnd.. så må jeg hive meg med..

SÅ holder av denne dagen jeg også!

Christina sa...

Åhh så gøy;)
Da blir det oslo weekend!

Tullefrans sa...

Det hørtes kjempemoro ut! Dette skal jeg virkelig fundere på, og kanskje spare litt til. Kanskje kommer "moro-kontoen" jeg har i banken endelig til sin rett?

Sivs hus sa...

Hei, Takk for koselig invitasjon. så klart jeg blir med her. Gleder meg. klem Siv

Jorid + NOE Blog sa...

Hurra! :))

Min billett ligger trygt i almanakken! Gleder meg enormt :))

KLEM

Fru Fly * Heidi sa...

Dere er råflinke! Og jeg er så utrolig lei meg for at jeg ikke kan være med på denne FANTASTISKE glansdagen, men satser på at det blir en årlig tradisjon! Gleder meg uansett til referat!:)

Unknown sa...

Det blir utrolig stas!!! Gleder meg veldig!

NIB sa...

Vi tar oss selv i å sitte og smile til laptopen her i sofaen! :)
Dere er bare best, vi gleder oss til å møte dere alle som en!

KLEM!
Sol, Ann Helen og Julie

Sukkertøy for øyet sa...

...selvom jeg ankommer Norge denne ettermiddagen, skal jeg søre'n meg dra rett fra flyplassen til denne happeningen!!!

Gleder meg stort til å møte alle mine idoler ;)

Junk De Lux sa...

Åååååå...jeg HÅPER jeg kan bli med!! Det høres såååå morsomt ut!

Magdalena sa...

ååhhh... så spennende...
og jeg kan ikke dra...

Olstad sa...

Jeg har så lyst til å dra men synes litt skummelt - er redd jeg blir den eneste som ikke kjenner 100 000 andre interiørbloggere jeg kjenner faktisk ingen....

Jeg får tenke på det.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hørtest kjempe herlig ut!! Skal se om jeg får det til... er litt langt unna, men det hadde vært kjempe artig å møtt dere, Nib jenter og alle herlige bloggere!!

KLEMMER

NIB sa...

Hei hei Olstad - vi vet at det er maaange interiørbloggere som kanskje aldri har møtt en eneste annen interiørblogger. Vi kommer til å oppfordre til å holde "småtreff" i forkant, slik at en slipper å komme "alene":):)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Åååh.. SUKK.. Det høyrtes utruleg kjekt ut!!! Og eg som reiser til Tyrkia akkurat den dagen. Ikkje det at eg trur det blir mindre kjekt ;)
Men det hadde vore såå kjekt å fått med seg dette! Filleren..
Håpar det blir tradisjon så skal eg jammen få det med meg neste gong :)
Men det er jo så lenge til.. sukk.
Det blir nok bra!!!

STYLIZIMO sa...

Dette hørtes ut som et utrolig bra opplegg jenter! Jeg er helt klart med :)

Det blir jammen stas å møte alle dere fine bloggerne.
klem Nina

by camilla jin sa...

Dette virker veldig morsomt og spennende, men KJEMPESKUMMELT!! Men skal holde av datoen og kvinne meg opp til å melde meg på;)

Camilla Jin

Drømmen om en eplehage sa...

Helsike! Jeg som akkurat skulle til å roe ned... Skitt au, dette må jeg ha med meg. Så JA, jeg er med!!!

Ler!

hviit sa...

Ser ut som jeg må overtale familien til å starte ferien uten meg. For dette må vi være med på. Tjohooo!

Hildemor sa...

Dette hørtes kanonspennande ut,
har veldig veldig lyst å bli med,
setter av dagen jeg:).

Unknown sa...

Dette har jeg virkelig lyst å være med på!
Selv om det er like før eksamen...
Får sjekke litt med Mr. Hardy ;)

Skogland sa...

Tusen takk for invitasjonen! Dette høres virkelig gøy ut :) Skal se hva jeg kan få til.

Klem fra Fru K

Consept Constanse sa...

Åhhhh så gøy :-) Gleder meg til å møte alle dere superinspirerende bloggvenner. Ikke minst å høre på de flotte foredragsholderene og treffe Nibjentene igjen. Dette blir veldig gøy. Jeg kjenner heller ingen men gleder meg til å komme allikevel. Vi må tenke på at vi kommer til å bli mange i samme situasjon her og oppfordrer alle til å være like positive og åpne som man er når man legger igjen kommentarer hos hverandre.
Gleder meg til å se dere alle :-))
Vh Connie

Turid sa...

Dette opplegget høres jo helt fantastisk ut! Dere Nib-damene kan virkelig å ordne opp ;-)
Jeg skal tenke på dere der jeg sitter på Gran Canaria, så får jeg heller ta en musserende der nede ;-)

Turid

Marit sa...

Dette må jeg være med på. Holder av dagen! Gleder meg til å møte mange flinke bloggere - selv om det er litt skummelt!
Klem Marit

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for invitasjonen!

Jeg synes slike ting er litt skummelt jeg.... men et utrolig bra arrangement jenter, dere er dyktige!

Ha en flott dag jenter, her på Lørenskogen skinner sola!

Lidyll sa...

Åh, så utrolig gøy! Dette fikk jeg lyst til!§ Må ordne, trikse og mikse litt først, siden det mest sannsynlig er midt if erien vår...men hvis jeg prøver, får jeg det forhåpentligvis til*smile*

..kjenner ingen jeg heller..men det er så mange av dere der ute som virker kjempe hyggelige-at så skummelt kan det vel ikke være*smile* Kjempe lyst til å bli m!

an-magritt sa...

Åh nei... jeg tror jeg er i Danmark den datoen! Ikke det at det er dumt å være i Danmark, men jeg vil jo være med på dette!

NIB sa...

Vi har hatt mange små bloggetreff oppigjennom de årene vi har blogget, og det vet jeg det har vært på nær sagt alle kanter av landet også:) Man grugleder seg jo alltid litt, men vi har iallefall erfart at det er jo som å møte gamle kjente hver gang og skravla har virkelig gått i ett:))
Vi storgleder oss til å møte dere alle!!

Brigg sa...

Hurraaaa!! Jeg kommer med glanskjole og hekletiara!

Datt sa...

Åh, så lyst jeg har!!
Men det er nok slankt med penger på den tiden også, sparer til USA-tur på August, hadde vært kjipt å måtte gi opp den! :P Men jeg skal spare som en helt og regne litt på det! Blir jo rett og slett globetrotting helt fra Trondheim det der! :)

Eldrid sa...

Såååå arti!
Dette må man jo bare prøve å få til selv om man bor på andre siden av grensen:)
Så glad at dere arangerer en sånn happening.. dere er så flinke :)!!

Så vi kanksje ses der om allt går i boks:)

klemmer

KROnPRINSESSENE sa...

Leste dette i går og fikk ikke sove i natt!
Høres så utrolig kjekt ut :)
Ser at det allerede er noen fra mine kanter som har lyst :)
Mangler bare barnevakt...så kommer jeg! (Mannen sykler Tr.heim-Oslo da, så håper noe vil låne
3 x KROnPRINSESSER den helga...)
Hvor mange er det egentlig plass til? (Er livredd for at det skal bli utsolgt før jeg klarer å ordne!)
Herlig initiativ!
Klem May Helen

Den Grønne Baljen sa...

Wow for en happening da.. jammen er der super flinke da =))

skulle veldig gjerne ha vært med.. men passer dårlig å reise bort denne helgen

Masse lykke til..det blir bare helt supert 0))

Hanne sa...

Å det vil jeg!:) Men kjenner ikke mange der ute "in real life" så litt skummelt og ja:) Men kommer uansett:)

Bettum Villa sa...

Høres ut som et utrolig stilig arrangement, men det blir nok litt for dyrt for meg denne gangen. Og så har jeg allerede lovet meg bort til et annet bloggtreff. Men kanskje neste gang :D.

Klem Madelén

Anette Willemine sa...

Tusen takk for invitasjonen, jenter!

Dette høres ut til å bli en skikkelig happening man absolutt bør være med på. :) Så utrolig morsomt å få møte så mange flotte bloggere.
Vi har planlagt tur til USA en av dagene rundt denne datoen. Nå vet jeg at jeg må styre unna 25. juni, for dette må jeg være med på! :)
Gleder meg allerede!

Ønsker dere alle en glad dag!

Klem,
Anette Willemine

Unknown sa...

Hei jenter! Takker så mye for invitasjonen! ,-)
Så utrolig gøy!! Må si dere er enestående til å få ting til!!
... nå er det bare å telle dager! Det skal bli superkoselig å få møte mange herlige bloggere.
For en dag det kommer til å bli ;-D

Ha en strålende dag alle sammen!
Klem Anki

- sa...

Dette blir alletiders! Bor i Bergen, men håper jeg klarer å komme. Ser helt utrolig gøy ut!! :)

Deer Darling sa...

Åh, så gøy! Dette skal vi absolutt prøve å få med oss! Håper vi sees:)

Camilla sa...

Da har jeg bestilt bilett! Faktisk biletter.. det ble så skummelt å dra alene.. Olstad: det er sikkert mange som ikke kjenner noen! Men man blir vel fort kjent når man har så mye til felles! Gleder meg masse altså! Er det noen som skal bo på hotellet? Har hatt lyst til å prøve Grims Grenka en stund (selv om nå bor ikke jeg så langt unna, så det blir veldig luksus da..) :)

ABE sa...

Kjempebra tiltak. Jeg får dessverre ikke med meg treffet selv siden jeg feirer ti år som frue og skal avgårde og pleie kjærligheten i NY. Men, jeg håper selvsagt på at dette blir slik en stor suksess at det gjentas neste år også. Kos dere en masse alle sammen!

Anne sa...

Jeg har bestilt billett! Gleder meg. Og gruer meg. Kjenner ingen, men det blir sikkert gøy!!!

NIB sa...

Hei!

Det er så moro at så mange har kjøpt billetter!! Blir så moro å møte dere alle sammen!!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hadde vore KJEMPEKJEKT!!!
Men blir nok for dyrt dessverre :(
Kanskje det blir ein årleg happening?☺

Klem M♥

Lottemora sa...

Jeg vurderer sterkt! Kjenner ikke en kjeft, men regner med det blir trivelig uansett :-)

Lottemora

Ninni sa...

Fristet dette ja:) Jeg kjenner heller ingen, så synes også det er litt skummelt...

Bente sa...

Hei dere - nå har jeg kastet meg ut i det - bestilt billett og gleder meg:)

Bente:)

Ingunn sa...

Nå har jeg meldt meg på! Med min datter som tar bilder til bloggen. Vi gleder oss!

Særlig til å treffe dere!

Klem Ingunn

Datt sa...

Ååååh, jeg fant billig hotell og fikk litt sponsing så konklusjonen er inne på den aller siste dage; JEG KOMMER!! :D :D
Så slår det meg... Dette er litt skummelt...

ChatrinesLiving sa...

Jepp, da har jeg reservert meg en plass:) Kommer helt fra Tromsø for å møte dere. Gleder meg stort!

Klem Chatrine

Hvite tulipaner sa...

Hva er fristen for å melde seg på/bestille bill?

NIB sa...

HEEEERLIG, Cathrine:)
Jubel!

Hvite tulipaner:
Fristen er tre dager før! :)

Maratonjenta sa...

Jeg kommer.... og gleder meg stort!

Hilsen Maratonjenta!

Home and Cottage sa...

Har akkurat booket billett og gleder meg til å møte interiørbloggere fra hele landet!

sa...

og der....klikk, så hadde jeg bestilt to billetter til GLANSDAGEN!!! JIPPI! Som jeg gleder meg :O) Tusen takk for at dere arrangerer noe slikt! Jeg har bare blogget i litt over 2 mnd, men har jo blitt helt bloggfrelst :O)

I kveld blir det piknik med mannen i hagen.Håper på å få tatt noen bilder som jeg kan ta med i månedens utfordring!

Igjen, dere gjør en fantastisk jobb!

Nyt VARMEN, her i Oslo er det sommer på sitt aller beste i dag!

Carinaklem

Christine sa...

...eg er framleis i tenkjeboksen.. høyres jo ut so mange skal, sjølv om de ikkje kjenner nokon. Eg syns og detta høyres skummelt ut.. lille meg og min lille blogg blant mange stooore..hmmm..får tenkje litt til, men det hadde sikkert vore utruleg morro.

De gjer ein kjempe jobb, jenter!!

Klem Christine

Lottemora sa...

Da har jeg sannelig meldt meg på. Dette blir jo kjempespennende!

Lottemora

re:signert sa...

LET`S HEAR IT FOR NIB!! DET MÅ JEG BARE SI. FOR ET OPPLEGG. SÅ GJENNOMFØRT. DERE HAR STÅTT PÅ. DET MÅ JEG SI. ALL ÆRE TIL DERE. SER FREM TIL DENNE KVELDEN OG EN FYSISK BLOGGLANDIA, FOR EN DAG. MANGE VARME HILSENER FRA EN KJØLIG BJØLSEN. MEN SATSER PÅ EN VARMERE OSLO DENNE GLANSDAGEN!!

Liza sa...

Håper det kommer en annen anledning, denne begivenheten kræsjer med vår årlige sommerfest:(
Gleder meg til å lese om happeningen, det er sikkert mange som vil dele med oss som ikke kan komme.