Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 28. september 2011

Registrer din giveaway

Er det noe vi interiørbloggere er gode på, så er det giveaways! Her på NIB skjønte vi allerede den første uken i april 2008 at vi aldri kunne klare å skrive om alle som gir bort noe på bloggen sin. Vi har syntes det har vært litt trist, egentlig! Vi satt og grublet litt og så tenkte vi: hva om vi setter opp en linky hvor en kan legge inn sin giveaway?

ENGLEMOR og LA BELLA VITA gir bort ornamenter fra Holmegaard inne hos seg. Vakre!

Dette innlegget kommer til å ligge oppe i menyen slik at du alltid kan finne de fine konkurransene interiørbloggerne har, og kanskje er det mange nye lesere som finner den som har gi bort? Håper på mange bidrag! De siste bidragene ligger øverst, slik at det er lett å følge med. Husk å velge et bilde som representerer konkurransen:)


42 kommentarer:

Signe sa...

Hei snille dere!
Tusen takk for linken :)

Og det er kanskje litt overflødig at jeg legger til min giveaway her nå, men jeg får nesten gjøre det likevel ;)

Ha en fin onsdag!
Signe

Christina Mari sa...

Syns det er supert at dere lagde en slik link. Er jo så mange fine give aways som man ikke vet om,så nå blir det enklere å finne de.
Ha en finfin onsdag.
Christina

Unknown sa...

GOD ide!! :)

Fragmenter sa...

Dette var supert!

Høstmamma sa...

Så lurt! Jeg har en gående nå:-)

KROnPRINSESSENE sa...

Genialt!
Og det beste med give away er jo nødvendigvis ikke å vinne, men å finne nye, inspirerende blogger.

Akkurat som i alle utfordringene som pågår rundt omkring...
Forslag: Hva med å få til samme opplegg med utfordringer?

Klem May Helen

Lillekatt sa...

Så smart!!!! OG støtter forslaget til May Helen over - GA og Utfordringer er jo den beste måten å finne nye blogger på!!

Fru Eriksen sa...

Veldig smart!!! Og passet jo bra nå som jeg har en giveaway!!!

Helt enig med de over meg her... Hadde vært lurt med samme opplegg for utfordringer!! :)

Klem fra Kathrine!

Thelma Louise sa...

Lurt, her var det mange.:-))

n i n a s hjem sa...

Det var jo kjempelurt!!!!

Min Lykke sa...

Kjempelurt!! Mange finfine konkurranser ut og går!
Klem fra Kristin

Sweet Chili . sa...

Genialt:) Så flinke dere er;)

Klem, Pernille

Bettum Villa sa...

Fabelaktig og endelig er det jeg har å si. Flott dere fikser!
Har ikke noe give away gående enda, men rundt juletider kommer det sikkert noe.
Klem Madelén

Doris sa...

Veldig god idé! Liker også May Helens idé om utfordringer bloggere imellom.

salige lavendel sa...

Dette var smart og en super service fra dere =) Tusen takk. Jeg kommer nok snart med et bidrag.

Tindrande Auge sa...

Genialt! ;) Flott at dere har laget til dette :) Ha en fin uke videre!

HIlsen Nina

toves sammensurium sa...

Intet mindre enn genialt damer!!!
Tove:)

Anonym sa...

Dette var lurt og på denne måten finner vi jo så mange inspirerende blogger! :)

Ida

MøbelPøbel sa...

Smart!!!

Lottemora sa...

Så bra påfunn!

Duse Pasteller sa...

Kjempesmart!
Snille dere er:)

Barbara sa...

I can only agree with all of this words! I do everything...as it is written on it!!!!
Just look at my blog and you will understand! Can I copy it???

Hugs, Barbara

designhund sa...

::BRILLIANT::

mammalykke sa...

Mammalykken giveaway 30.09.11

GodTid sa...

Så kjekt!!

Tove `blogg verden sa...

SUPERT :) Lett å finne enda flere nye bloggere nå itillegg :D
Klem Tove

Magdalena sa...

lurt...

Ewelinas blog sa...

Kig også forbi www.ewelinasblog.com Lige nu kører vi med en spændende lime grøn give-away fra Small Rooms. Dem mødte jeg i København til Code 11. Håber du har lyst til at deltage i vores konkurrence :)

ByKine sa...

Super idé:) Her var det mange fine giveaways:)

Turid sa...

Dette er kort og godt intet annet enn GENIALT! Har lenge savnet et samlende sted å finne blogglotteriene - det er så mange, og man finner dem ikke alltid hvis man ikke følger med hver eneste dag. Så dette var kjempebra! :-)
VELDIG mange fine lotteri her.

Klem, Turid

Kaoskontroll sa...

Kjempeflott! Men nå er min give away trukket, og jeg skulle gjerne slettet linken min igjen. Mener det har vært mulig på slike linker før, men får det ikke til nå. Er jo synd om noen melder seg på nå! :)

Klem

tonje boganes sa...

God Idé!

NIB sa...

Hei kaoskontroll:)

Du skal ha et rødt kryss på ditt bidrag. Så kan du krysse den ut, og dermed slette den.

Sålenge en husker å sette dato på name, eller er flink til å sette datofrist på innlegget, syns vi ikke det er farlig om giveawayen blir liggende her i linkene - vi kommer vel til å "rydde opp" en gang i måneden - neste gang rundt den 28. oktober.

Fies notiser sa...

Supert tiltak :-)

Liker særlig godt at kronologien i lenken kan defineres til siste-innlegg-først-på-lista!

Lidyll sa...

Puh!
...da rakk jeg det akkurat! Litt vanskelig å ta bilder i mørke, men men...*hihi*

Herlig utfordring!
God helg*smile*
Klem klem

Anonym sa...

Kjekt at dere tar en rydde-sjau innimellom ja. Min give-away er utgått på dato og det er ikke noe rødt kryss.

Fint at dere har samlet give aways på egen plass:)

salige lavendel sa...

Uff, jeg fikk ikke fylt ut datoen på giveawayen, det var dumt. Det er den 6. november. Det er vel for sent å gjøre det nå eller??

NIB sa...

Hei hei salige lavendel: skal se om jeg klarer å fikse det:))

sol

Janne sa...

Takk for at jeg får legge ut min give away her, det er helt supert:))

Karianne Vikse sa...

Hei, jeg benytter meg mye av denne muligheten , men denne gang blir Giveaway linket til en nettside dom ikkje er min. Hvordan kan jeg ordne dette. Giveaway innlegg fra WWW.mittsitt-mittsitt.blogspot.com frist 10.4.12 kan dere hjelpe meg?

Unknown sa...

Håper dere kan legge ut denne giveawayen! :)

Bloggen heter: Noreen Interiør
Trekningen er: 15.11

Her er link til innlegget:

http://www.noreeninterior.com/2012/10/giveaway-vinn-et-flott-kjkkenhandkle.html

prinsesselinn sa...

http://vinterhvitt.blogspot.no/2012/10/vinn-vinn.html


Trekkes 1 november ;)
Får ikke til å linke på linkyen... kanskej den er "full " ?

Klemklem.