Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 1. oktober 2011

Utfordringen: På tapeten

Denne gangen heter utfordringen "På tapeten" og nå håper vi dere har lyst til å vise frem de fineste inteirørprosjekt med tapet. Vi vet dere er RÅ på alt som har med tapet å gjøre, så nå gleder vi oss skikkelig!

Legg inn alle slags bidrag: fra tapetklipp til hele vegger, spennende rom og løsninger. Kanskje har du brukt tapet som serviettringer? Kanskje har du tapetsert vegger, gulv eller tak? Håper du har lyst å vise frem din kreativitet!

Bruk ditt fineste bilde og vi håper du har lyst å leke stylist for å få frem et superinspirerende innlegg. Konkurransen sponses av FARGERIKE denne måneden, og de har et helt kobbel med gjestedommere. Spennende! De får en egen presentasjon litt senere i uken.

Egendesignet barneromstapet hos SNE. Vi ser etter alle mulige prosjekter, du trenger ikke ha laget din egen tapet, altså:))

Denne gangen er det SUPERKULE premier! Frist for å være med i konkurransen er 7. oktober kl 21. Ved å delta i konkurransen godtar du at bildet kan brukes i andre media.

1. premie
Vinneren får style en reportasje i BASE, Fargerikes inspirasjonsmagasin som har profil som et interiørmagasin. Magasinet har et opplag på 85.000 eksemplarer, og er tilgjengelige i 112 butikker over hele landet i seks måneder. Magasinet vil også være tilgjengelig på Fargerikets hjemmesider, Facebook og Issuu. Fargerike dekker reise (evt fly) til Oslo og mat/opphold for dagen. Du får en stylist du kan rådføre deg med, og som vil hente inn produkter du har lyst å bruke. Vi NIBjentene blir også med på dagen, slik at du har noen kjente å snakke med, men stylingen er helt opp til vinneren. Dato settes i samarbeid med vinner.

2. premie
Gavekort hos Fargerike på 1500 kr

3. premie
Gavekort hos Fargerike på 500 kr


36 kommentarer:

øyeblikk.net sa...

FLOTT konkurranse!!

Magdalena sa...

spennende, gleder meg til å se!
vi skal flytte til våren (ikke nytt hus) men der skal vi ha litt tapet, trenger inspirasjon nå...
håper folk legger til forhandlere også!!

Signe sa...

Åh, her tenker jeg at det kommer til å dukke opp masse fine tips til 'gjør det selv' prosjekter! Har ikke vært den ivrigste så langt med tapet selv, men kanskje det endres nå :)

Ha en finfin lørdag!
Signe

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei:)
For ei artig utfordring da!!!Elsker tapet.Der er so mange fine...
Lurer på korleis eg kan delta i utfordringa?Korleis sender eg mitt bidrag/bilde til dåkke?
KLem frå Mette.

NIB sa...

Hei Mette!
Du kan klikke på den lille rubrikken helt nederst under alle de små bildene i dette innlegget. Et lite blått ansikt der det står "add your link". Derfra følger du bare instruksjonene:)

Ann H

Fargevandring sa...

Dette var en spennende utfordring. Gleder meg til å se bidrag som kommer inn. Anne Lise

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei igjen.
Takk for info!!!
Skal sjå kva eg får til;)
KLem.

Lottemora sa...

Så spennende utfordring! Har jo flere ruller liggende, men tør liksom ikke å prøve. Men kanskje jeg tar mot til meg i løpet av de nærmeste dagene...

Lottemora

tonje boganes sa...

Fantastisk flott tapet SNE har designet selv!

Bringen Blomster sa...

Allerede så mange flotte bidrag! Blir så imponert over kreativiteten til folk! :) Inspirerende!
-synnøve-

Anonym sa...

JUHU, en utfordring som passer meg midt i blinken!
Tapet er så utrolig gøy!

Her måtte jeg selvfølgelig slenge meg med!

Klem Ida

dryss sa...

Artig utfordring! Vi har tapet flere steder, men har ikke brukt det til annet enn vegger. Gleder meg til å bli inspirert til å bruke det til noe annet - og må vel si at jeg allerede er blitt inspirert av de bidragene som er innkommet!

Unknown sa...

Så morro, jeg er med!

Unknown sa...

Eeeeelsker alle de flotte tapetene man kan fråtse i for tiden! :)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Så morsomt! jeg elsker tapet og har brukt tapet i flere rom og på forskjellige måter :-) Er det lov å delta med flere bidrag til konkurransen?

StephieB sa...

Some lovely inspiring entries already! i am hoping to use some wallpaper at my place very soon!

Hugs and a happy weekend to you, Stephie x

*sne* sa...

Så mange lekre bidrag :D

Gøy at dere bruker tapetet mitt som eksempel, men da blir det kanskje dumt om jeg legger inn et eget bidrag.

Lykke til!
Christine

NIB sa...

Hei hei Christine! Bare legg inn - hjertelig velkommen til å være med:) Elsker den tapeten din, altså!

Junk De Lux sa...

Ikke så mye som en tapetremse her....får nøye meg med inspirasjonsrunde denne gangen:)

Stooor høstklem!

Sidra Khan sa...

jeg synes mine blom og herman gans var flott.... kunne tenkt meg en i stua og en på rommet mitt!! :)

Fru M sa...

Åh så mange fine bidrag.. Dette skal nytes..
Mvh Å

KROnPRINSESSENE sa...

Selvfølgelig med på månedens høydepunkt ;)
Dette var nok en kjekk utfordring...
Klem May Helen

Sukkertøy for øyet sa...

FANTASTISK utfordring...
Tapet = Veldig "meg"

HUGS

irina sa...

Heisann ! Er det ett bilde eller kan du bidra med flere ? Jeg vet at folk har gjort det tidligere. Det er andre eller tredje gang jeg melder meg på........så vet ikke hvordan det funker.

NIB sa...

Hei Irina:)

Man bidrar jo med ett bilde i form av at det er ett bilde vi viser her hvis man går videre i galleri/finale. Men i selve innlegget på egen blogg må man jo selvfølgelig poste så mange bilder man vil, da får man jo vist frem mer også:)

:)A

Cecilies Lykke sa...

Men kan man delta med flere bidrag (innlegg)? Hvis man feks har gjort noen helt ulike ting med tapet:-) bare lurer. Klem fra Cecilie

NIB sa...

Cecilie:
Bare moro! Vi pleier å si at man kan bidra med to innlegg:)

A

Unknown sa...

Sletter det ene bidraget her, legger inn nytt, måtte få med min nye lampe :D

Irja sa...

hei! jeg prøver melde meg på, har lagt inn link men det kommer ikke opp hos dere...og når jeg prøver igjen så får jeg at det er lagt inn...men 20min etter er det fortsatt ikke kommet opp hos dere..så jeg prøver igjen men får samme beskjed...hva gjør jeg nå??
klem irja.

Hilde - Feien og Fjong sa...

Sama problem her. Fristen er jo ikkje gått ut ennå?

http://www.feienogfjong.no/2011/10/nib-utfordring-pa-tapetet.html

Her er iallefall bidraget mitt.

Irja sa...

au da.. hvis du får min, kan dere legge den inn fra dere da??http://barekreativ.blogspot.com/2011/10/nib-utfordring-pa-tapeten.html
på forhånd takk :D

Siv Iren sa...

Heiv meg med i siste sekund, men ser ikke linken min! :O Kanskje den bruker litt tid på å legges inn? Får beskjed om at jeg ikke kan legge inn flere ganger fordi den allerede er der hvertfall. Håper det gikk fint :)

Siv Iren sa...

*flau* i stresset overså jeg helt at linken min lå øverst på listen. Sånn går det en sen fredagskveld. Ønsker dere en deilig fredag! Klem

NIB sa...

Hei dere!

Linkene deres ligger inne alle sammen:)

Gullkorn sa...

I'm in! Ha en fiiin lørdag :)

Hanne

Barbros lille verden sa...

SÅ mange flotte bidrag altså, jeg er spent på å se hvilke dere velger ut! Vanskelig oppgave ;) Lykke til!