Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 10. mai 2011

... og de nominerte i kategorien TREND er...

Vi åpner i dag med de nominerte i kategorien TREND. På GLANSdagen skal vi strø litt glans og glitter på hverandre og det vil bli 5 kategorier en kan nomineres i. Trend er første kategori ut. Trommevirvel! Du kan trykke på bildene for å komme inn til de nominerte:
moa og kaffekoppen

love peace pionies

hokusfiliokus

theas mania

kasparas regnbue

sukkertøy for øyet

den gode feen

fjeldborg

Noralill

stylizimo

rosaliga

romantisk retro

Brigg

kjerstis lykke

fryd design

svenngården

designhund

44 kommentarer:

Datt sa...

Åh, så utrolig mange fininger! :D

Sukkertøy for øyet sa...

OI!!!
Dette var stort kjenner jeg!!!
Også DE bloggerne som er nominert da! Flotte, inspirerende, og orginale :)
Stolt av å være nominert blant disse!

Takk

Go'klem

Beate sa...

Her var maaange av mine favorittblogger jo.

Gratulerer til de nominerte! <3

Kaspara sa...

Heisan!
Nei, nå datt jeg nesten av rørstolen jeg sitter på!
Utrolig at jeg er nominert sammen med disse fantastiske bloggene; takk og atter takk!
Klem fra Kaspara

Louise sa...

Gratulerer til alle de fine nominerte!
Er det lov å spørre om hvilke andre kategorier det skal nomineres i?

FJELLBY sa...

Definitift min favorittkategori hos dere!

ALT for mange fininger samlet på et brett. Liker både duse Noralill, Kjersti og Moa PLUSS den fargerike Feen, Theas mania og Fjeldborgen. Nei, dette var ingen lett sak:)

Lykke til med Glansdagen.
Prøver meg på interaktiv glitterkasting:
********
*****
***
*

Unknown sa...

det skal ikke bli lett å stemme frem en vinner!
så lurt å la folket stemme i tillegg!
så spennende!
wow tipper glansdagen kommer til å slå julaften :P

Den gode feen sa...

Herliga London, så fantastisk kjekt!!! audmjuk over å verte nominert, og det saman med alle DEI finfine bloggane. Knallkjekt. Tusen takk :) Klem frå Linda

Brigg sa...

Neimen så STAS! Tusen hjertelig takk søte dere! For et overraskende kjempekompliment. Jeg er beæret over å få være med i DEN fine gjengen!

an-magritt sa...

Dette var utrolig overraskende og helt, helt utrolig gøy!
Tusen takk for nominasjonen!

Jeg føler meg beæret over å få være nominert sammen med disse utrolig dyktige bloggerene. Enig med Brigg; et kjempekompliment!!

Thea's Mania sa...

Å milde Madonna, er dette mulig. Bare det å bli nominert er jo helt, ja helt sykt gøy.

Og i dette selkapet da!

Takk og tusen takk og igjen takk!!

Høytrykk sa...

Flotte nominerte! Hvordan skal man klare å velge blant disse da? :) Gratulerer til alle sammen!

Jorid + NOE Blog sa...

Så mange fininger! :D Dette blir jammen vanskelig!

Ha en fin kveld jenter!
KLEM

Hilde - Feien og Fjong sa...

Gratulera til alle nominerte! Bra utvalg av flotte bloggar her :)
Åå - eg kjenner eg bli sur av tanken på at eg ikkje kan bli med på den store dagen. Rett før eg avlys heile Tyrkia-turen ;) Neinei, så ille er det vel ikkje, men GU så kjekt dykk kjem til å få det!

STYLIZIMO sa...

Oi! Her var det mange fine nominerte ja. Så hyggelig at jeg er så heldig å være en av de. Tusen takk!

klem Nina

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER til alle nominerte :)
Har alle på blogglista mi, og det er nesten helt umulig å måtte velge en av disse...
Kreative, gode skribenter, flotte bilder og blogger til å bli glad i alle sammen!
Spennende at vi kan være med å nominere en blogg også.
LYKKE TIL alle sammen...
Klem May Helen

Unknown sa...

Et spm NIB:
Er det sånn at bloggen man evt vil nominere må være i kategorien trenblogg hos dere, eller kan det være hvilkensomhelst blogg man syns er trendy?
Hvis det er det første: Har dere en oversikt over alle i trendkategorien?
Nysgjerrige manu

Ingrid - Fjeldborg sa...

Tusen takk! Så moro, nå ble jeg ordentlig glad:) Også ser det ut til at jeg bestiller billett allikevel, da vi flytter på festen vår (av flere grunner).
Lykke til, til alle de fantastiske "konkurrentene" mine!!

Bente sa...

WOW - for et herlig knippe fanstastiske bilder fra flotte blogger - gratulerer i bøtter og spann til alle de nominerte:)

Bente.

Love Peace Pionies sa...

oi, så overraskende!! Stor stas å få være blant de nominerte. Kjempe oppmuntrende. Tusen takk dere!!
hilsen en glad kristina;)

Hokusfiliokus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hokusfiliokus sa...

Oj oj oj, kjenner at jeg blir helt varm:) For en stor ære å være nominert sammen med disse dyktige bloggerne. Kjempemoro, tusen, tusen takk!

Fru Fly * Heidi sa...

FANTASTISK utvalg! Nesten umulig å velge mellom disse, det er jo stort sett alle favorittbloggerne mine jo!:)

NIB sa...

Hei hei alle sammen!
Det kommer inn mange nominasjoner! Helt klart mange som skulle vært på listen, vi skulle ønske vi kunne gitt plass til alle!

Loise: det blir 5 kategorier:

*trend
*landliv
*butikk
*hverdagsliv & interiør
* beste interiørblogg 2011

Manuela:) Vi følger litt rollene vi har her på NIB, men hvis en blogger trendy kan en nomineres i trend, uansett hvilken roll en ligger i:))

Anette Willemine sa...

Så flotte blogger som er nominert!
Dette blir superspennende!

Lykke til!


AW :)

Hildemor sa...

Gratulerer så masse til de nominerte:), mange favoritter her, det blir vanskelig å velge en av disse:)
Lykke til

Hilde

Bird on a wire sa...

TREND er min absolutte rollfavoritt. Alle fargene som velter mot en fra disse bildene er jo helt fantastiske. Min personlige favoritt er allikevel Kasparas Regnbue, tror ikke det er noen som får hjertet mitt til å banke fortere enn når Kaspara viser frem de utroligste, deilige fargekombinasjoner.

Unknown sa...

Takk for svar:)
Kanskje jeg og kommer med forslag :P

Tove sa...

I dag skal jeg rett og slett få bestilt billett, må jo bare få med meg denne dagen!! Håper bare det er flere plasser igjen nå da, jeg som er så treg.. En gjeng fantastiske blogger som er nominert her:)

kjersti sa...

Å herlighet, så stas:):):)
Tusen hjertelig takk til dere fantastiske jenter som har nominert meg:)
Og for en gjeng jeg i selskap sammen med her, nydelige bildecollager...!

Jeg har fått bestilt meg billett, så når får det bare stå til! Ja, fødselen altså...;)
Denne bebisen kan bare prøve å komme før den 25 Juni, hihi;)

KLEM:)

kjersti sa...

Med x-antall skrivefeil, haha;)

Unknown sa...

Ååh så mange fantastiske ,))
Gratulerer masse til alle de nominerte!!
Dette blir utrolig spennende!
Ha en strålende onsdag!!
Klem Anki

sandra sa...

Gratulerer til alle :) mangen fiine blogger her- blir ikke lett å velge nei :)

gult hus i svingen sa...

gratulerer alle sammen:) Nydelige blogger, liker best fargerikeste Kasparas regnbue jeg da:)

Trine:)

Unknown sa...

Gratulerer til dere alle!

Ida Susanne bør vinne, syns jeg;)

Dronning Maud sa...

Ufattelig mange fine!!

linn sa...

fantastiske nydelege og verdige finalistar! det blir vanskeleg å velge når me skal stemme!! :O)

håpar dykk arrangerer glansdagar til neste år og, det hadde vore SÅ kjekt å vore med! men dette året er eg litt "bunden" til ein sjarmerande kar på eit halvt år ;O)
-klem

moa sa...

1000 hjertelig takk jenter!
utrolig hyggelig..!
..og sammen med sååååå mange fine, flotte bloggedamer da :0)

klem

Noralill sa...

TUSEN TAKK! No vart eg skjelven og audmjuk, vetle meg..saman med alle dei utruleg flotte bloggane!!?

Knallkjekt!!(men skummelt...hihi)

Randi sa...

Heisann på dere!!
Ja her er det mykje fine blogger!! Gratulerer til dei nominerte!!
Lykke til!!
Men eg har sendt dere ein mail om mitt forslag til ein blogg som har fortjent å vere med i nominasjonen her!! Håper dere har sett den!!

Tusen takk,dere NIB jentene er kjempe dyktige!!
Ha ein fin kveld!
-Randi-

s h i n e d e s i g n sa...

Superfine blogger alle sammen, gratulerer så mye med nominasjonen!!!

NIB sa...

tenkte bare å si at det er leserne av NIB som kommer til å stemme frem en vinner i hver av de fem kategoriene som kommer her på nett:)

vinneren blir kåret på glansdagen, selv om resultatet nok er klart lenge før - men da skal vi tre nibjentene gå med hengelås rundt munnen:))

HUSK å nominere! tenk på noen som fortjener det, eller kanskje tenker du på deg selv - DU fortjener helt sikkert også å nomineres, hihi!

Drømmehuset mitt sa...

Gratulerer til de nominerte:) Her var det mange flotte blogger:) Og mange av de jeg titter innom ofte:)
Lykke til!

Klem Janne

Trollmora sa...

Oi..... så fantastisk mange fine! Hvordan skal man kunne velge 1??? Jeg er imponert altså!