Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 11. mai 2011

Gode ting i juni

Paul Løwe kjenner du? SWEET PAUL er manges favoritt og 3.juni kommer hans magasin på norsk sammen med KK. Moro, moro, moro!

Bilde: Sweet Paul

Sweet Paul var en av de aller aller første bloggene jeg oppdaget. Da satt jeg i natten i ammetåke og vind mellom ørene og koste meg med fantastiske bilder, mens verden rundt meg var som i en tåkesky. For meg er det å komme inn i hans univers en pause, en liten godbit. Det jeg liker aller best er at han finner på tingene selv, og ikke bare plukker opp hva som er populært hos andre. Han har en ekte stemme, som gjør at jeg kommer tilbake til hans univers. Jeg er i planlegging av bryllup (i tillegg til vårt royale bryllup den 25.juni, såklart) og nå er jeg kommet mer inn på pynt, mat og slikt. Nå har jeg fyllt ideboksen inne hos Paul Løwe - og skal spinne litt videre.

HER finner du siste nummer på engelsk - varsku her - det er magasin spesielt for barn. Høy pastellføring - akkurat som jeg liker det!

Solveig

6 kommentarer:

sa...

Wow, for noen fantastiske ideer og løsninger og ikke minst oppskrifter. Gleder meg STORT til det kommer i juni :O)

Lykke til med bryllupsforberedelser :O)

Carinaklem

Camilla sa...

Elsker Sweet Paul. Dessuten er han fra hjembygda mi. Nydelige bilder og kule ideer! Heia heia!

(eddas) sa...

Han var en av de første jeg oppdaget og....nydelige bilder og vise versa:)
kos deg solen..

Unknown sa...

Så koselig med bryllup for deg da Solveig, håper dere får det kjempefint på Glansdagen, jeg skulle så gjerne ha vært der, men fikk ikke endret på ferieplanene. Sweet Paul er bare inspirasjonskilde nr 1 når det gjelder mat og bilder her i huset også. I dag var jeg nok en gang i en nyåpnet retro vintage butikk i sarpsborg, den er så fin. Jeg fortalte til damen at hun måtte starte blogg å melde seg inn hos dere flinke NIB damene, noe hun skulle. Du burde ta deg en tur til den butikken, den er så "blogg stylish". Ha en fin fin uke videre, her i huset skal det lages palle daybed til verandaen, brannmannen ikke helt klar, men Wilhelmine er i hundre...hi,hi...klem NIna

NIB sa...

hei hei gode Nina! hvordan går det i ditt herlige, herlige hjem? jeg må virkelig ta meg en tur til sarp, skjønner jeg - er det noen dager som passer for deg - så kunne vi slått våre gode hoder sammen?

så dumt du ikke kan komme på glansdagen, men ferie, det bare må en på:))

Sol

Unknown sa...

Hei igjen...bare send meg mail du...så kan vi avtale nærmere...jeg har mye fri for tiden...mye arbeidstid som skal avspasseres..deilig som fy...hi,hi...mailen min er: ni-ma-as@online.no ...ha en god helg som kommer, klem Wilhelmine