Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 5. juni 2011

Tam tam tam! Nominerte "Beste interiørblogg" 2011

I dag er det siste gang vi skal vise frem nominerte før avstemningen smeller igang! Disse 15 konkurrerer om å bli Norges beste interiørblogg 2011, og ikke bare er det dere som skal stemme frem. En jury bestående av en stor og uavhengig bransjejury vil også stemme frem en vinner blant de samme 15. Det blir to priser: Beste interiørblogg 2011 som leserne av NIB stemmer frem, og Bransjeprisen som juryen stemmer frem.
mali-mo

anettes hus

villa von krogh

moa og kaffekoppen

fjeldborg

emmeline

rosaliga

kjerstis lykke

fryd design

livs lyst

love peace pionies

kasparas regnbue

den gode feen



53 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Her var det MANGE favoritter! Blir veldig vanskelig å stemme!!!

Monica sa...

Blir veldig vanskelig å stemme ja!

Svenngården sa...

Oi! Hvordan skal man klare å velge!?
Mange favoritter her, ja :D

smileull sa...

Ja, her var det mange velfortjente å se! :) Jeg får krysse fingrene for mine favoritter! :D

Martes atelie` sa...

Dette blir ikke lett!!! Her er det mange fantastiske bloggere med masse inspirasjon.

Camilla- casual living sa...

Gratulerer til alle nominerte, dette fortjener dere. og jobben med å stemme blir veldig vanskelig for oss andre. Lykke til alle sammen.

Tove sa...

Fantastiske bilder og fantastisk fine blogger, gleder meg til å se hvem som vinner! ( og det skal jeg jaggu få sett "live", gleder meg til 25 juni:))

MissMette sa...

Gratulerer til de nominerte ღ
Så mange av mine favoritter,
her blir det ikke lett å stemme!
Ønsker dere en flott søndag ღ
Klem fra Mette :)

Unknown sa...

Her var det mange herligheter ja ♥
Men jeg har allerede min favoritt klar;)) Heia, heia...

Klem line

Bente sa...

Gratulerer til alle de nominerte - flotte blogger:)

Junk De Lux sa...

Flotte kandidater alle sammen!

Unknown sa...

Ikke rart at disse er nominert, mange flotte blogger her!! Gratulerer :D

kjersti sa...

Herlighet, TUSEN TAKK jenter:)
Helt satt ut jeg....
Og gratulerer til alle dere andre også, dere er fantastiske alle sammen:)

STOR klem fra meg:)

Unknown sa...

Flotte kandidater :) Gratulerer og Lykke til alle sammen!!

Anonym sa...

Sååå upersonlig, kjedlig og lite originalt, skulle tro de fleste bilder var fra samme hjem!

NIB sa...

JAAAA, her er det så mange fine, herlige og PERSONLIGE blogger på så mange ulike måter:))

GOOOOD stemning!!

TUSEN VASER sa...

Åh, vilka härliga bilder! Njuter av att titta på bilderna och din fina blogg. Ha det gott!Vad ska man välja? Cinna

TUSEN VASER sa...

Åh, vilka härliga bilder! Njuter av att titta på bilderna och din fina blogg. Ha det gott!Vad ska man välja? Cinna

TUSEN VASER sa...

Åh, vilka härliga bilder! Njuter av att titta på bilderna och din fina blogg. Ha det gott!Vad ska man välja? Cinna

Hellohello baby sa...

Nydelige hjemm alle sammen. Men synes det er lite variasjon her.

Men jeg det skal ikke hindre meg fra å stemme! :D

Lykke til til alle, det blir spennende å se hvem som vinner :)

Villa von Krogh sa...

Nå kom det et stort smil i det ellers så trøtte fjeset mitt!

Tusen hjertelig takk for nominasjonen!!! :) :) :)

Ha en fiiin kveld videre!
Klem Anine

Kaspara sa...

Heisan en sen søndagskveld!
Tusen takk for nominasjonen! Virkelig morsomt og motiverende og veldig overraskende. Satt og leste kommentarer inne på bloggen mine , og skjønte absolutt ingenting da en leser gratulerte meg med nominasjonen.
Utrolig mange blogger jeg elsker blant de nominerte og jeg sier bare lykke til og grattis alle sammen!
Glad ny uke!
Klem fra Kaspara

Marit sa...

Gratulerer til alle nominerte! Dette blir spennende - alle er superflinke bloggere ;o)

Gullkorn sa...

Så mange flotte hjem der ute! Gratulerer til alle nominerte.

Hanne :)

Anonym sa...

Savner Sukkertøy for øyet her!! Synes hun har en av Norges beste intreriørblogger, og hadde regnet med å finne henne her!

Ellers heier jeg på Fjeldborg,flott blogg som skiller seg ut her!

Lykke til alle sammen!

Mvh Regine W.

Sukkertøy for øyet sa...

Oi!

Så mange flotte nominerte!

....Min stemme går nok til skjønneste Kaspara!!

Men mange flotte å velge i :)

Masse grattis til alle sammen, og LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Go'klem fra Ida Susanne

Duse Pasteller sa...

Knallfine kandidater!!
Noen av mine favoritter her også! Stas!:)
Blir vanskelig å velge hvem som skal få stemmen ja...
Lykke til alle sammen!!:)
Janni

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER til alle sammen!
Flotte, inspirerende og kjekke blogger jeg liker veldig godt :)
Lykke til...
Blir vanskelig å stemme ja!
Klem May Helen

Fjeldborg sa...

Tuuuusen takk! Så stas!! Virkelig en kjempemotivasjon å bli satt sånn pris på, det skal jeg smile av i dag!

Klem Ingrid

an-magritt sa...

Gratulerer så utrolig masse til alle disse fantastiske, inspirerende bloggerene! Såå velfortjent! Lykke til alle sammen!

ANETTESHUS.COM sa...

Nei og nei, nå ble jeg rent rørt, jeg ... For en overraskelse!! TUSEN takk for nominasjonen, jenter! Glad:)

STØRSTE klemmen:)

Bird on a wire sa...

Lykke til alle sammen, min favorittblogger er med!

Lobeliadamen sa...

Fantastiske blogger!!! :-)

Klem W

Min Lykke sa...

Tre av mine absolutte favoritter er med, her blir det vanskelig å velge. Men absolutt fortjent for alle bloggene å være nominert:)
Klem fra Kristin

mona.z sa...

Gratulerer til alle de nominerte flotte blogggene, ikke lett å stemme her nei:)

Crinoline sa...

Gratulerer til alle sammen med nominasjonen.Det blir ikke lett å stemme....

A Dog Posing sa...

Gratulerer alle sammen! Fin måte å få et innblikk i staselige blogger på! Gleder meg til å besøke nærmere! ;D Lykke til! Måtte den beste vinne x M & the dog...

Anonym sa...

Alt fra nesten samme hjem,helt sant.Og de nominerte er sååå overrasket og ja,gjesp...

Love Peace Pionies sa...

Tusen hjertelig takk jenter!!!:) så utrolig stas!! Lever litt på dette;) kjempeoppmuntring!!

og gratulerer til alle de andre fine bloggdamene!!

Stor klem fra kristina

Anonym sa...

Burde man ikke se på hvor mange innlegg man publiserer som faktisk omhandler interiør når man skal kåre Norges beste interiørblogg?
Ser flere av de nominerte her som ikke akkurat har inspirert mest i 2011, heller vært litt fraværende! Når 70% av innleggene handler om mat,mammarollen,strikking og blomster synes ikke jeg det er det som skal til for å kvalifisere seg som Norges Nr 1 i interiørverden!

Skjønner dette er en stor og vanskelig oppgave,men er noen her som burde vært byttet ut med andre dyktige bloggere!

Vil det være slik at det kommer inn 2 "wildcards" her også?

Hilsen Janne!

Eldrid sa...

Spennende...dem er alle så flinke og gir tonne vis av inspirasjon i bloggverden så dette blir spennende!!
:)

Datt sa...

Så mange nydelige! Og til og med noen jeg ikke helt hadde oppdaga enda, så stas! :D

Magdalena sa...

gisp... må tenke litt her...
gratulerer til de utvalgte!

Unknown sa...

Så utrolig hyggelig! Det føles både skummelt og flott, får nesten litt prestasjonsangst :) Får riste det av meg....

Jeg gleder meg stort til Glansdagene og til å få møte positive glade bloggere. Har bestemt meg for å nyte de dagene :)

Tusen takk igjen og tusen takk til alle dere som inspirerer.

Beste hilsen Jeanette

moa sa...

gRaTuLeReR
TiL aLlE dE
nOmInErTe..!


fRa MeG

Anonym sa...

Er dette noe å bli inspirert av. Utstillingshjem - ikke preget av de som bor der - men "vakre hjem" de siste to-tre åra. Fantasiløst. Takke meg til et hjem som ser bebodd ut, - preget av personlig stil og de som bor der.

hapel sa...

Gratulerer til alle nominerte! Flere av mine favoritter er med, så det blir vanskelig å stemme! Takk for all inspirasjon dere gir!

Anonym sa...

Jeg savnet også idaSusannes sukkertøy, men forøvrig er alle favorittene med.


Hvordan skal man kunne velge mellom feen Linda og Fjeldborg-Ingrid? Og Kjersti og Kaspara??? Vanskelig, vanskelig - men vel fortjent til alle de nominerte!!

Anonym sa...

Kjempeflinke bloggere, fine bilder og fine hjem, ja, men lite variasjon i stilen på hjemmene. Alle er ganske like i stilen, ingen som skiller seg ut, men interiørmoten er jo sånn for tiden.

Lykke til alle nominerte! :)

Dronning Maud sa...

Gratulerer til alle nominerte!!!Her var det mange favoritter!!! Holder jo en liten knapp på Lovepeaceionies da;)

Vibeke sa...

gratulerer så mye
til alle de nominerte,
dette blir spennende og GØY!:)

vibeke

Inger Johanne sa...

Å hallo!! Er det mulig å stemme, å faktisk velge mellom desse nydelege bloggane? Så flotte bloggar - så liten tid..;-)

Velfortjente nominasjonar!

Anette Willemine sa...

Gratulerer til alle 15 verdige konkurrenter! Alle flotte på hver sin måte. :)

AW :)