Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 17. januar 2011

Galleri barnerom

Barneromsutfordringen har gitt en skattekiste av inspirasjon. Vi Nib-jentene lurer på om det kanskje er fordi en kan tørre å ta den helt ut på et barnerom? Vi er nemlig helt målløse! Dere har de mest fantastiske barnerom - stakkar gjestedommer Pia Strømstad (redaksjonssjef i Mamma). Vi har nesten 50 favoritter, hihi - så her håper vi at alle tar seg en ordentlig runde i linkene.

Her er 20 bilder som vi Nib-jentene syns er utrolig inspirerende, men som ikke kom med i finalen denne gangen.

Stines hjem


Mali-mo


Mrs Hardy


Silje-sin


Cathrines hjerterom


Cilipus


Fargebarn


Svenngården


Leken hverdag


Mias interiør


Mollies


RH


Møbelpøbel


Sheneligans


Mitt lille hus på landet


Babyramen


Huseby living


Den gamle stil, de svunne tider


Mitt & mine


Pitoresk


10 finalister ligger klar til avstemning i morgen! Gled dere:):)

28 kommentarer:

*sne* sa...

Utrolig nydelige og inspirerende barnerom!

Lykkehuset sa...

Rommene er jo bare HELT fantastiske! Gleder meg veldig til å se finalistene. Her i huset skal vi pusse opp tre barnerom snart, så jeg suger til meg all inspirasjon jeg kan få:-)

mi-rachel sa...

å herlighet!

Hegeslilleboble sa...

Wow, myyyyyye fint og inspirerende her!!

Hasigamas mamma sa...

Skjønner godt det var vanskelig å plukke ut, for det var utrolig mange fine barnerom!!!
Kjekt å se så mye artige rom!
Gleder meg til mer!

Jannicke sa...

..nå må jeg si at jeg lurer VELDIG på hvordan finalistene er!! For disse var jo fantastiske alle mann!

i mitt lille rekkehus sa...

Så mange fantastiske barnerom!! Kan nesten ikke vente til å se finalistene i morgen, de må jo være rålekre!!!

Sukkertøy for øyet sa...

Oi..Her var nesten ALLE mine favoritter, hvilke da som skjuler seg bak de 10 finalistene er jeg SUPER spent på :)
FLOTTE rom..Heldige ungene ;)

Tove sa...

Fy søren så vanskelig det må ha vært å velge denne gangen.. Flere av mine favoritter, som jeg var heeelt sikker på kom til å bli plukket ut har jo ikke blitt det.. Gleder meg til å se i morgen:) Herlig barneroms galleri

KROnPRINSESSENE sa...

Mange av mine favoritter er også vist her...
Gleder meg til å se hvem jeg skal stemme på i morgen :)
Så utrolig mye fint å se på altså.
Tar meg en ny runde i linken jeg ;)

Hilde - Feien og Fjong sa...

WOW - her var det mye fantastisk! Og dette er ikke engang finalistene..?! Gleder meg til å se i morgen. Mye inspirasjon å få her!

Supersnuppa sa...

Ja, hvem blir nå finalister?
Nydelige rom! Så artig å se.

Skulle ønske jeg var barn igjen...

Mia, New Room Interior sa...

Tusen takk, så utrolig gøy å bli trekt ut til galleriet, og sammen med alle disse flotte og inspirerende bidragene!! :-) Spennende å se de ti finalistene imorgen! Klem

Hokusfiliokus sa...

Herlige barnerom og masse inspirasjon!

an-magritt sa...

Alle disse rommene er så utrolig lekre! Herlige bilder dere har plukket ut. Det blir spennende å se hvem som ligger som finalister i morra. Barnerom er gøy!

hviit sa...

Skulle ønske jeg var ett barn igjen, så skulle jeg mase på mamma så hun kunne pusse opp rommet mitt igjen. Jeg husker jeg hadde både rosa strie og lilla/rosa prikker. Og sminkebord! Det var lykke det. Gleder meg til å se finalistene i morgen, heia, heia!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Så mange fine... herregud... finalistene må jo være helt RÅ!!! For disse er bare fantastiske!

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

syke ! Jeg ble lang i maska nå, trodde aldri jeg kom med her siden det var sååå mange fine-jeg er målløs over alle de nyyydelig fantasi- fulle og fargerike barnerommene-e det mulig !!

Tone sa...

Fantastisk!!! Gleder meg til å se finalistene også :) Utrolig glad det ikke er meg som måtte velge favoritter for jeg tror rett og slett jeg ville fått store problemer. Makan til flotte barnerom! :) Herlig inspirasjon som nesten gir lyst til å gi gutterommet en liten make-over ;)

HJEM te na mor sa...

oioioi så mye fiiint! og så mange ulike stiler! dette kunne likegjerne vært finalistene ja..!

Unknown sa...

Oj så mange nydelige rom!
Tusen takk for at dere likte dattera mi sitt rom så godt at vi fikk være med i dette galleriet!
SPASS!!!
Skjønner at det her ikke er en enkel oppgave for dommerne :P
Blir gøy å se finalistene!

Yvonne sa...

mange pene rom! og mye bra inspirasjon!

Kikkis planet sa...

Nydelig galleri! Fantastisk mange flotte bidrag. Spent på finalistene nå ja!

by BeaTell sa...

wow, så mye bra!! Gleder meg til i morgen og se finalistene!

SsSsS sa...

flotte bilder og ikke minst flotte og inspirerende barnerom! :)

Cilipus sa...

Hei !
Så gøy at jeg kom med i inspirasjons-galleriet. Og takk for all inspirasjon, utrolig mange flotte rom. Sist men ikke minst til dere Nib jenter, dere gjør en fantastisk jobb.
Klem Cecilie

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Jeg rett og slett KOSER meg. SKulle viiirkelig ønske jeg var barn igjen med et av disse rommene her.. "drømme seg bort!"

Fantastiske mennesker dere er!

Randi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.