Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 7. januar 2011

Utfordring: Barnerom

Nå håper vi dere har fått julen ut! Vi er nemlig klare for en ny utfordring, og denne gangen håper vi å få se barnerommene deres. Vi vet at det er mange som har vidunderlige barnerom, så vi håper alle tar seg tid til å legge inn link til gamle eller nye innlegg.

Gevinster denne gangen kommer fra Blafre, Interiørgleder.no og BoNordisk.

Vi er veldig stolte av at Pia Strømstad som er redaksjonssjef i magasinet Mamma skal være gjestedommer denne gangen. Hvis dere ikke har sett interiørsidene deres anbefaler vi noen inspirerende klikk der inne.

Ps: Nyttårsutfordringen ble mye mer populær enn vi trodde, så vi kommer til å la den gå som en "miniutfordring" - det vil si at vi viser frem de bidragene som virkelig skilte seg ut den neste uken.


Bilde: Julie i IfraLahell
  • NIButfordringen annonseres den 1. i hver mnd, men i januar har vi ventet til den 7. slik at alle har "fått julen ut".
  • Vi tar i mot bidrag frem til den 14. januar kl. 21.

  • 10 bidrag plukkes ut til finale og avstemming. 1-3 plass vinner fine premier.

  • 10-20 andre bidrag vises i inspirasjonsgalleri.

  • Alle kan delta, man trenger ikke være medlem. Bildene må være fra eget hjem eller hytte.

  • Vi oppfordrer til å bli med i konkurransen med store bilder uten vannmerke. Vi ønsker heller ikke collager. Dette øker sjansen for å bli plukket ut.

  • Ta frem dine aller beste bilder, og la deg inspirere!
Husk å linke inn til NIB - det setter vi stor pris på! Ditt bidrag vil kunne benyttes også i andre medier. Ved å delta i utfordringen aksepterer du dette.

trykk click here to enter ♥ 1. kopier inn innleggets url ♥ 2. skriv inn bloggens navn ♥ 3. hopp over ♥ 4. trykk from web. hvis du har husket å legge inn innleggets url ser du bildene fra ditt innlegg. ♥ velg bilde, tilpass, tykk ok.

38 kommentarer:

Jorid - Noe på Hjertet sa...

Så gøy med barnerom! :) Jeg er selvf med!

Ha en fin helg jenter!
Klem Jorid

Tee of Vinnord Cottage sa...

åh bummer... ikke noe barnerom på Vinnord... men blir sikkert mange fine bidrag! :)

Jeanette sa...

hei, gjorde feil jeg tror jeg, kommer jo opp flere ganger! kan jeg kun laste opp ett bilde tro?

hjelp!
mvh jeanette

Tone sa...

Så mange flotte barnerom!

Nå ble jeg skikkelig inspirert :)

GØY med barnerom altså!!!

Klem fra Tone

Datt sa...

Aiaiai, søren, har jo ingen barn! :(

MissMette sa...

:) sier det samme som Datt...
Aiaiai... jeg har heller ingen barn. Men koselig da å se og bli inspirert av dere andre... Skal prøve å titte innom alle som legger ut...
Klem fra Mette

mali-mo sa...

Så kjekt med barnromsinspirasjon...håper på mase fine gutterom ;) Skal prøve å få tatt noen bilder her hjemme jeg også ;)

Christine sa...

Litt kjipt for oss som ikke har noe barn.. Hadde vært kjekkere med utfordringer ALLE kan være med på!

Anne Lise Johnsen sa...

Mye spennende å se, og mange inspirasjonskilder her!!! Tips til de som ikke har egne barn og barnerom; lag et innlegg hvor du deler inspirasjon hentet fra venners barnerom. Hjemme hos ...

HeiltA4 sa...

Kjekkk utfordring, men når eg skal laste opp bilete så kjem ikkje alle opp som forslag! Så då blei det eit bilete av småtrollet, men i innlegget er der bilete av rommet!

No skal eg inn å sjå alle dei andre bidraga!

Hanne

Hos Jorunn sa...

Wow, her var det masse nyyydelige barnerom. Selv om jeg ikke har barnerom lengre så er det kjempegøy å se hva andre finner på. Lykke til alle flotte bidragsytere! Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Det er umulig å ikke bli inspirert når man ser slike bilder.

Nå som julen er over, er det perfekt med litt inspirasjon til andre ting. Herlig :)

Hilsen Bettine "Smil om øyet"

Unknown sa...

får prøve lykken da..;)
men jammen ikke lett her inne, med alle disse flinke jentene! :D
god helg!

Anonym sa...

Her var det mange flotte barnerom! Masse inspirasjon:) Har ventet på denne utfordringen:)

Bette sa...

Jeg er med!! Har vært borte fra bloggingen en stund,men merker at lysten igjen kommer krypende:)
Helt perfekt at denne utfordringen kom akkurat nå,for vi holder på å lage ett nytt soverom til min lille datter! Har to gutterom fra før,så trenger litt jentrom-inspirasjon;o)

Klem fra Bette

hviit sa...

Så mange fine barnerom.... Skulle ønske jeg var et barn igjen, men hei, ejg er jo forsatt litt barnlig, så da er det kanskje håp?

Heddas gode grunner sa...

Topp utfordring!! Kjempe gøy å se alle de fine barnerommene :)Takk for mye god inspirasjon!!
-Hedda-

fru Nielsen sa...

hei
Så mange flotte barnerom.
Selv har jeg snart 2 tennåringsgutter og de rommene er ikke noe å legge til her, de består av mye sort, dødningshoder, pc og tv, så nei de har nok en helt annen stil enn det jeg har lyst til, he he ;)
tvi tvi og lykke til alle som er med.
Nydelig inspirasjon for oss andre.
Klem H :)

Eldrid sa...

Mye fine inlegg allerede..
Fin utfordring for inspirasjo til fremmtiden:)

Fra huset i svingen sa...

#89 kan slettes, klarte å legge inn en gammel link, Beklager!

-Karianne-

Moccashusblogg sa...

Flott utfordring den er eg med på. Her er masse inspirasjon og hente =) klem fra monica

Sukkertøy for øyet sa...

Så FANTASTISK mange flotte og inspirerende barnerom.
Så mange heldige barn :)

Unknown sa...

Her var det maaaange fine barnerom. Masse inspirasjon å hente her.

NIB sa...

Jeanette: Du kan enten legge flere bilder i innlegget ditt, eller du kan lage flere innlegg hvis du vil :)

Fra huset i svingen: Det er i orden :)

Hasigamas mamma sa...

Glad ikke jeg skal plukke ut -er villt mye flott her! Veldig gøy!
Klem
Lise

Hjertedamas blogg sa...

Her hos Hjertedama er det heller ingen barnerom:DDDD MEN jeg trenger hjelp!! Dersom jeg ligger i deres blogg-roller, kan dere i så fall endre adressa mi? Jeg kjøpte en domene, og siden ble det bare krøll. Innleggene mine kommer ikke ut til andre blogger. Derfor må de som ønsker å følge Hjertedams blogg legge inn adressa på nytt. På forhånd takk!!! klemz
http://www.hjertedamasblogg.com/

Ellen sa...

OJ, så mange fine barnerom!Det er visst på barnerommet vi interiørdamer slår oss virkelig løs:)Dette blir spennende!Lykke til alle sammen!

Unknown sa...

Her skal dere få litt av en jobb med å plukke ut favoritter!! Fy søren så mye fint!!!

Anonym sa...

kjære dere:) jeg stemmer for "sukkertøy for øyet" sin. gøy krok, og morsomt at hun ikke har barn:)

June sa...

Såå mange fine barnerom! Masse inspirasjon!:)

Mona sa...

Vanvittig inspirerende å se alle de spreke barnerommene rundt omkring! Folk er utrolig kreative!

Lykke til alle sammen!

Marta - livet på landet sa...

Kjempegøy utfordring! Da har jeg levert mitt bidrag! Vi holder på å gjøre i stand rommet til minstemann, og jeg lar meg inspirere av alle de flotte bildene her:)

KROnPRINSESSENE sa...

Får ikke sett nok på disse barnerommene jeg!
Utrolig mange fine og inspirerende bidrag.
Skal jammen meg ta fatt på lekerommet i kjelleren etterhvert... Får igrunnen lyst til å starte med en gang, men må vel først finne de rette tingene på loppis, Fretex osv.
Lykke til alle sammen som er med :)
Klem May Helen

ralfefarfars paradis sa...

Jeg synes det er kjempefint med disse utfordringene- men jeg har et lite ønske- det hadde vært kjekt å kunne finne de lett igjen- altså at det kunne vært en link eller noe på toppen av siden deres- slik at man kunne finne igjen gamle utfordringer- for det er jo masse inspirasjon å hente i gamle utfordringer også- men litt kjedelig å måtte bla seg bakover. Bare et lite ønske fra meg dette;) Synes dere gjør en super jobb her på NIB!!

Camilla & Stig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla & Stig sa...

Hei og hjelp!

Jeg har endret navn og adresse til min blogg for å søke medlemskap hos dere. Kom jo ikke på at linken som jeg har lagt inn på barnerom ikke vil virke lengre:/
Kan dere endre det?
den gammle bloggen het: lafamiliasverden.blogspot.com hadde lagt inn barnerom/gutterom. Men den heter nå

http://millamedilla.blogspot.com/2011/01/nib-utfordring-barnerom.html

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

FAntastiske flotte bidrag. Jeg gir meg ende over. Her kan jeg og kommer til å se og ønske og tenke og la meg inspirere og undre og drømme meg bort i timesvis. Elsker utfordringene deres, oppdager ALLTID nye fantastiske blogger!
I AM LOVIN IT!

Julie sa...

Minsten her har ikke eget rom enda, men jeg tok med "hans" deler av stuen og den strikkede puffen ved sengen hans håper det går bra.