Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 8. januar 2009

Nytt: Nib-akutten

Nå er vi over 400 interiørbloggere her på Nib, og mellom oss må det vel være en god del interiørkunnskap som kan komme både medbloggere og lesere til gode?

Vi har derfor lyst til å starte opp Nib-akutten!

Bilder: fru Pink og Living (nordisk form sofa 14 995,-).

I Nib-akutten kan hvem som helst komme med interiørspørsmål. Har du en stue som er vanskelig å innrede? Har du problemer med å finne ut hvordan du bør henge gardinene? Greier du ikke å bestemme deg for farger, pynt eller om krystallglass er trendy i år - da kan disse innleggene være noe for deg.

Vi velger ut et spørsmål i uken, og lager et eget innlegg ut fra det. Vi som bruker Nib kan deretter være interiørkonsulenter, og gi svar på spørsmålet gjennom kommentarer, eller kanskje gjennom en mail med bilder og linker.

Har du et spørsmål til Nib-akutten? Send det gjerne inn på mail: norskeinteriorblogger at gmail dot com. Hvis du har et veldig konkret spørsmål (feks om sofaen du allerede har på tv-rommet passer sammen med det nye sidebordet fra Skeidar) må du sende med bilder i mailen. Ingen spørsmål er for små og ingen spørsmål er for vanskelige!

Vi gleder oss veldig til disse innleggene, og tror dette blir veldig moro! Så nå håper vi dere sender inn gode spørsmål, og ikke minst: tar dere tid til å svare når første spørsmål kommer neste uke!

16 kommentarer:

Maya: sa...

Yess!! Endelig...sitter her med en lang og smal loftleilighet uten bodplass og greier...gjett om jeg skal benytte meg av dette tilbudet! Bra tiltak:)

Frk Mille sa...

Så lurt, gleder meg til å følge med på dette eller kanskje få hjelp eller bidra med noe :)

JK sa...

Dette gleder jeg meg til å lese og delta i!!
Kjempegod ide!! :):)

Fru Fryd sa...

Så spennende ny ide!!

Anonym sa...

Dette var en super ide!
Tar dere store oppdrag og?;)
Vi skal nemlig i gang med kjelleren og trenger hjelp til litt romdeling. Men det blir kanskje ikke noe med interiør da..

Fargerike Dagny sa...

Strålende idé :)

My home is my Castle sa...

Kjempespennende og moro :))
Gleder meg :)

-Kari-

hvitstil.com/Christine sa...

Så gøy! Dere er flinke altså! Klem til de flittigen og frua

Cathrines blogg sa...

Utrolig bra! Man kommenterer gjerne til hverandre, men dette blir en ny form for å både få hjelp og å gi hjelp. Spennende!!

anneskreative sa...

Dette var jo kjempesmart,,,,klart alle vi damene sitter på massevis av kunskap tilsammen, som kan komme alle tigode.
Dere er lure
Lykke til
Jeg henger med
Anne

Aina sa...

Dette hørtes lurt ut, kjempebra idè:0)

Anita sa...

Så spennende! Gleder meg til å følge med....:)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Dette gler eg meg til å følge med på.
Skal ikkje sjå vekk i fra at eg treng litt akutt hjelp heller:)
Skikkeleg lurt tiltak.
Hurra:)

Rosa sa...

så kult!
Me skal igang med oppussing av stova no i vinter, og eg klør meg dagleg i toppen over kva som er beste løysingar med plassering av møblar osv. Kanskje dette er løysinga?

(Sender de eit team på 40 arbeidslystne damer òg, eller? Slik at jobben vert gjort på nokre få timar :D )

charm design sa...

Kjempe god ide, hørtes spennende ut.Gleder meg tl å følge med.

Photo-Me-Life sa...

Som dere vet har jeg problemer med oppdattering på bloggen min. Må høre med dere om dette kan være løsningen.

Under nettstedsinnmating er det noe som heter: Videresende nettadresse for innmating for innlegg. Bak denne hos meg står det: http://rpc.twingly.com/

Er det dette som gjør at bloggen min ikke oppdatteres?