Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 8. mai 2012

Utfordringen Nytt møter gammelt: Gjestedommer

Det fortsetter å renne inn fine bidrag til UTFORDRINGEN. Siste frist for å legge inn bidrag er i kveld kl. 20, så du rekker fint å kaste deg rundt enda! På søndag presenterte vi de fine premiene denne gangen. Hotelltur til vakre Rosendal er jammen ikke å forakte, og kanskje du treffer på denne dama også?

Signe Schineller er denne månedens gjestedommer! De fleste av dere kjenner henne nok fra TV program som Sinnasnekkern og God morgen, Norge, i tillegg til at hun er en mye brukt foredragsholder og stylist. HER kan du også lese fra vårt besøk i hennes tidligere hjem i Oslo. Jeg skrev på søndag at hun også har en spennende histore å dele rent personlig, og den kan du lese HER. Inspirerende og ærlig. En interirørreportasje etter mitt hjerte.

Foto: Signe Schineller. Kjenner du igjen putene som også er premier i Utfordringen? Fra COSY CONCEPT.

Signe flyttet altså fra en travel tilværelse i Oslo, til eget hus i vakre Rosendal. Ønsket var å leve enklere og rikere, og nå har hun byttet bort vernissasjer og champagne med utsikt, egen brygge og et knippe gode venner. En av vennene er Turid, innehaver av ROSENDAL TURISTHOTELL, hvor vinneren av Utfordringen får to overnattinger i sommer. Signe kan du forresten også følge på bloggene RE:SIGNERT og SIGNE HJEMMET.

Vi gleder oss skikkelig til å sende over de herlige bildene til Signe!

God tirsdagskveld til alle fine lesere! Ann Helen

12 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Spennende! Utrolig flott premie denne gangen =) Skal absolutt inn å sjekke bloggen til denne damen =)
Fin kveld til dere NIB jenter.
Klem Linn

små og store drømmer sa...

ÅÅÅÅ nei, rakk ikke utfordringen :(

Duse Pasteller sa...

Fine Signe!
Skulle gjerne vunnet denne gangen, men tror jeg ligger tynt ann...
Heldig den som vinner iallefall!!:)
Janni

re:signert sa...

Gleder meg stort til å se ale bidragene! Signe

Kikkis planet sa...

Utrolig mange flotte bidrag, og MASSE inspirasjon! Jeg er glad jeg slipper å være dommer og velge ut finalister - ingen lett jobb vil jeg tro.. :)

Signe sa...

Flinke fine Signe! Jeg får tapet-misunnelse hver gang jeg åpner en av bloggene hennes :)

Lottemora sa...

Så bra at det er akkurat Signe som er dommer i denne utfordringen da!

Lottemora

sandra sa...

Finnes det en nettside som selger de putetrekkene?? De vil jeg ha! :)

Janne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janne sa...

..svett!!

Jeg rakk den akkurat! Kikket innom bloggen min 19.23... (presis!) og tittet innom dere, og så plutselig fristen på utfordringen... hjelpes! Opp å hopp, full fart opp, knipse bilder, redigere og lage innlegg...! Hjertepumpa løp skal jeg si... :)) Hadde gledet meg til å være med på utfordringen, men har ikke sett når fristen var... Måtte vente på at badet faktisk skulle bli ferdig igår:))
Men jeg rakk det!! Ble glad jeg:) Må innrømme at teksten ble skrevet etter at innlegget med bilder ble postet kl 19.58... (klokka ble fulgt nøye med på!)

Sånn er det noen ganger, eller for meg denne gang, man gir jernet for å være med her, hehe:)

Fantastiske premier, og fine bloggene til Signe! :))

Finfin uke videre til både dere i Nib, og Signe!

Klem JannePanne:)

tonje boganes sa...

Så kjekt at fine Signe skal være gjestedommer! Elsker å titte innom bloggen hennes!

NIB sa...

Sandra:
Ta kontakt med Turid på turid@hilleslandeiendom.no for spm om putene:)