Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 24. april 2011

Bloggrom og vårstemning

I denne månedens Bloggrom - Nibs spalte i Rom 123- viste vi litt vår og påskesnask!
Rosa Jieldelampe og gul Tolix krakk fra ZANZ gir oss deilig vårstemning, det er skikkelig moro å ta den helt ut med freshe farger innimellom.







Vi håper dere nyter late fridager! Her i Oslo-området er det nesten sommer, og vi har storkost oss både i skogen og i fjæra. Solveig og familien har hatt årets første telttur på stranda, Julie og hennes familie innreder minstemors dukkehus og Ann Helen og familien nyter soldagene både i skogen og ved sjøen, med alle dagens måltider utendørs. Fantastisk i april, ikke sant?
God kveld til dere alle! Håper dere husker å melde dere på både til GLANSDAGEN og STYLE MY DAY, forresten!

Søte vårklemmer fra Solveig, Julie og Ann Helen

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig fargerike bilder dette her.. blir i godt humør av slike friske farger
Påska har vært helt fantastisk...
er bare å nyte...

Drømmehuset mitt sa...

Flotte bilder:) Den rosa lampen er bare kjempe kul:)
Hadde passet fint i blogg hjørnet jeg skal lage meg etterhvert:)

Herlig påske her også:)

Klem

Anne sa...

Superfine bilder, dere er flinke :-)) Lurer på om det er noe spesielt jeg må gjøre for å komme på den "bloggrullen" (eller hva det nå heter :-))) Tror aldri jeg har vært der. Gleder meg til glansdagen, det blir veldig spennende:-)

NIB sa...

Hei Søster Anne:
Jeg ser du ligger i den nederste hverdagslivrollen:) Gå helt nederst og trykk på vis alle, da finner du deg selv med et syv timer gammelt innlegg.
Fantastisk utemøblement, forresten!! :)

Fortsatt GOD påske:))

Helena K sa...

Nydelige bilder! Jeg er så glad for denne bloggen her, den gjør det så lett for meg å kunne drømme om hvordan min fremtidige leilighet/hus skal se ut. Jeg har alt fått masse inspirasjon og er i full gang med å planlegge...selv om det er enda noen år til drømmene blir realisert. Det koster heldigvis ikke noe å drømme. :)

Ha en fantastisk påske videre! :)

Unknown sa...

så friskt og vakkert!

mona.z sa...

Så friske og flotte farger! Herlig med så inspirerende bilder, takk for det, klem:)