Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 24. april 2012

HURRA FOR DEG

For en måneds tid siden hadde vi en miniutfordring her på NIB hvor vi ønsket oss bursdagsinspirasjon. Vi vet at mange bloggemammaer elsker å dille med barnebursdagene, og her på NIB er vi intet unntak. Vi har samlet noen utvalgte bilder fra utfordringen, men anbefaler alle med bursdag i gjære å ta en titt i linkene HER også. Mye herlig inspirasjon å finne!

DRYSS

Kule papirsugerør i alle slags farger finner du blant annet på Etsy, sammen med et stort utvalg i øvrig bursdagsstæsj.

KRONPRINSESSENE

May-Helen har tatt av etikettene på brusflasker og limt på sine egne.

MRS HARDY

Fine, enkle og hjemmelagede kremmerhus til de obligatoriske godeteposene.

HJEMMEKOS

Jungelbursdag i grønt! Bruk rett og slett plastdyr fra lekebutikken.(eller fra Biltema for de økonimiske av oss)

4.ETG

Skjønn og supersjarmerende Pippibursdag.

PRINSER OG PRINSESSER

Sommmerbarn? Legg ut store tepper, puter og sett opp et lite telt. Dette har vi gjort når vi har hatt grillfester om sommeren, og kanskje ikke har nok stoler til 20 barn og voksne. Barna storkoser med å spise ved siden av hverandre på gresset.

SANG TAO

Vimpel med ballonger og pom-poms. Oppskrift på pom-poms finner du lett ved å google det. Utrolig lettvint, billig og fin dekorasjon til alle slags festligheter.

JORDBÆRPIKEN

Lille Ida har fått tallet sitt i sølvpapir på veggen. Polkadotter slår heller aldri feil.

Enda mer inspirasjon finner dere som sagt i linkene HER. Endel bloggere har kopisperre på bildene sine, og vi har dermed ikke fått vist de her selv om vi gjerne hadde ønsket det, så en bursdagsurferunde anbefales varmt.

Her bakes det knekkebrød i dag! Januar kom liksom aldri helt i år (dere vet den januar med havrelefse og striskjorte etc), så her går vi får januar i april. Godtelov helt fram til 1.juni, dere! Nå har jeg sagt det høyt også!
Ha en fin kveld der du er. Ann Helen.

16 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Herlig inspirasjon!!!
Ønsker dere Nib jentene en NydeligFlott kveld!!!

Vigleik sa...

Herlig bursdagsinspirasjon.

Lisette sa...

Frisk pust av et innslag:)

Unknown sa...

Så kjekt innlegg!
Mange fine tips her, gøy å være med selv, tusen takk :)
På mandag har vi indianerbursdag, skal prøve å finne noe inspirasjon her kanskje :)
Gøy med fest!

Villa Fredfull sa...

Ååå, det var masse fine bursdagsbord og bilder...
Deilig inspirasjon :)
Takk..

Klem Camilla

MittLilleHjerte sa...

Jeg elsker bursdagsbilder og bli inspirert:)
Gleder meg neste gang til det blir bursdag her i huset:)
Klem!

tonje boganes sa...

Utrolig kreative damer, altså! Og så flinke til å lage istand fest for barna! Skal titte innom de andre linkene for å hente inspirasjon til mine to søte:)

Fin kveld til deg også, Ann Helen!

KROnPRINSESSENE sa...

Bursdager er GØY!!!
Og gøy var det også at min brus-idè fikk være med her :)
Vi gjorde det samme på 60(!) vinflasker i far sin 60-års dag i helgen. Med teksten "God gammel årgang" under bilde hi, hi.
Vi interiørbloggere har det jammen kjekt!
Fin kveld til dere også :)
Klem May Helen

Anne Grete sa...

Utrolig mye flott bursdagsinspirasjon.. Dette skal legges i inspirasjonsmappen min :)

Jeg er en av de med kopisperre på bloggen min, glemmer litt det når jeg legger inn. Dere må bare ta kontakt med meg på mail om dere vil bruke et av bildene mine ved en senere anledning..

Klem

Min Lykke sa...

For noen herlige bursdagsbilder!! Masse lekker inspirasjon!
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Fragmenter sa...

Mye tips og inspirasjon her! Noterer bak øret til feiring i september:-)

NIB sa...

Så bra dere finner inspirasjon:) Det har jeg også gjort! Her er det ikke barnebursdag før i november igjen, men størstemor har lyst til å gjenta suksessen med 4 stjerners middag for venninnene sine, så da kan vi jo slå oss løs:)

Potrina:
Vi sender mail i ny og ne, men det kan ofte bli litt tidkrevende, så som oftest blir det desv til at vi ikke gjør det. Denne tida vet du:)

Fin tirsdag!
Snart Greys her, jippi! :)

AH

dryss sa...

Dette var en utrolig gøy mini-utfordring - og jeg kommer nok til å kikke innom bidragene flere ganger! Så mye gøy og variert inspirasjon!

... og det var jo så gøy å ha et bilde med i galleriet! Stas for både meg og 5-åringen/bursdagsbarnet:-)

Knekkebrød, ja - her er det også på tide med ny ladning. Kanskje i morgen? (ingen godtelov her da enda...)

Her blir det senga nå - greys går så seint nå at det må sees som opptak...

Ha et fint opphold "på sykehuset"! ;-)

Louise sa...

Det var mye fin inspirasjon i den bursdags-utfordringen.
Så hyggelig at dere viser frem Pippi-bursdagen til sønnen min:-)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så mye fint!
Mange kreative og flinke damer jeg i blogglandia altså :)

Anettes tankeboble sa...

Så utrolige mye fin inspirasjon! Gleder meg til neste barnebursdag her i huset! ;)

Klem