Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 21. mars 2012

Happy birthday!

Er du også en sånn interiørblogger som henger på Etsy i månedsvis for å planlegge barnebursdagen? Som elsker å klekke ut tema, fargekombinasjoner og pønsker på hvordan kakene skal matche resten? Hehe, jeg tar fullstendig av når det gjelder barnebursdag! Og legger ikke skjul på at jeg er happy når beina kan legges høyt i etterkant heller! Jeg vet at jeg har noen artsfrender der ute i bloggeland, og BODIL-BO er en av de. Da jeg begynte å blogge i 2008 hadde Bodil holdt på i en evighet allerede, og jeg var stum av beundring over hennes bursdager og bilder og dåpsfester og ja, everything! Her er det bilder fra sønnens gule legobursdag! Magisk, ikke sant?



Foto: BO DESIGN & FOTO

Tenk så gøy om vi kan lage en inspirasjonsbank for bursdager her på NIB! Hvis vi alle deler bursdagsbilder og idèer, kan det bli en fin boost når vi skal planlegge bursdagsfester fremover. Det trenger ikke være bare barnebursdager, alle festlighetstips er velkommen i linkene under.

Når vi etterhvert flytter NIB inn på ny plattform (vi jobber intenst med nylansering og design om dagen!) vil det bli lettere å navigere her inne, og da vil vi lett finne tilbake til bursdagsinspirasjonen når vi trenger den. Inspirasjosflyt - we love it!
Glad lillelørdag til dere alle! Ann Helen



25 kommentarer:

Mina sa...

Kjempegod idè!
Kuule, gule bilder fra Bodil Bo her, kreativt og lekent!:)
Her er det barnedåp som står for tur i første omgang. Selv om ungen ikke kommer til verden før i august, så har ho Mor begynt å planlegge i det små allerede..:)

Spennende med ny plattform og layout også!

Lisette sa...

JAAAAA! dette blir bra....kule bilder dere viser her,)

Anonym sa...

Det hadde vært kjempeflott,har ei som blir 4 år om 1,5 mnd og hadde vært så bra med gode tips:)

Kremfaret sa...

Oi, dette skal jeg følge med på, kjempe artig! Utrolig hva litt fantasi kan gjøre for et fabelaktig kalas ;) Ser fram til ny plattform forresten - det blir nok bra :)

englemor sa...

Bursdager er gøy!
Å JA det hadde vært knall med en inspirasjonsbank her på Nib med bursdagsinpirasjon!!!
Gleder meg allerede ;-)
Klem

Precious Home sa...

En kjempe bra ide!
Gleder meg!

Jane sa...

Pefekt timing. Jeg holder på å skal planlegge bursdag om dagen, og da kommer inspirasjonen veldig godt med :) Dog er jeg vel ute i veldig god tid med tanke på at bursdagen er i slutten på mai, men det er jo så morsomt å planlegge ;)

Kjempe bra idé å smale alt på en plass. Skal se om jeg ikke finner igjen noen innlegg fra bursdagen i fjor.

klem Jane

Anonym sa...

Så bra - bursdagsinspirasjon er
jo perfekt! I alle fall for meg med 3 unger
i hus.. Nå er det ikke lenge igjen til eldstemann
fyller år, og slik inspirasjon trenger jeg ;)

Stor klem

Anne Grete sa...

Jaaa, så morsomt :) Legger med min råååååsa og lilla discobursdag :)

Klem

JEG og libellen. sa...

Så bra!! Vi hadde den store dagen i går, men da vet jeg hvor jeg kan lete neste år!

Kristin

Unknown sa...

For en god ide!
Hos oss blir det barnebursdag i april og juni, da må jeg være klar med en plan, så dette hjelper veldi :)
Herlig gult bord og!

Nicoline sa...

Dette var superlurt!
Elsker bursdager, selv om det er travelt også.
Her blir neste bursdag, 4 år i August, men 9 års dagen i Oktober er allerede påbegynt, hehe.

Gleder meg til nytt design,
klem Nicco

Høvebakken sa...

Jeg feiret nettopp 30 års dag med Eventyr som tema, hadde pyntet til Alice i eventyrland fest;) Og alle kledde seg ut:)

Dining room sa...

Hello
Happy birthday!
Amazing blog post as always! I am very glad to see your post, I located what I was in search of here
Thank you!

tonje boganes sa...

Utrolig mye inspirerende her!

charm design sa...

For en utrolig lur ide,da vet man hvor man skal hente inspirasjon til neste bursdag.

Anonym sa...

Hei!
Det er ikke rart at mange føler et stort press når de skal ha barneselskap når man ser hva som blr levert her!!

Frihet sa...

Så gøy!!!

Anonym sa...

Det var MYE rosa her!!!
Tydeligvis mange som har jenter her. Super ide å samle så mye inspirasjon her:)
Hilsen Hildegunn

"En Vintage Drøm" sa...

Så mange gode ideer!! Skal ha 9 års feiring i huset neste uke, så her må jeg titte masse mer!! klem

NIB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
living room sa...

Hi
Fascinating views on that! very informative, Great looking site you have here and great post too.
Thank you!

Anonym sa...

Ser mest ut som det skal arrangeres bad taste-party!

toves sammensurium sa...

Her var det mye herlig :))))
tove:)))

Ninni sa...

Sabla greit å samle så mye herlig inspirasjon på plass! Vi er nettopp ferdig med begge guttebursdagene her i hus. Så får komme tilbake her neste år:)

Ninni