Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 13. mars 2012

Galleri II: Here I am - this is me

For en herlig mottakelse på det første galleriet! Applaus til alle finefine bidrag, vi får nesten gåsehud! Her er det moms på programmet om dagen! Håper dere nyter sola i stedet. I dag er det duket for andre og siste galleri. Nyt inspirasjonen!


FRYD + DESIGN


HVITE TULIPANER


HIMLINGEN


MOLLYS BUBBLE


KATARINAS STIL


GLASSVERANDA


ANETTE WILLEMINE SUNHOME


KRONPRINSESSENE


MAMMA TAMO


HØYTRYKK

Fin tirsdag til deg!

36 kommentarer:

cathrine - trettien [31] sa...

Oj, enda flere finale-kandidater! Nå er jeg spent på finalistene! :) Gratulerer til alle som fikk galleriplass!

tonje boganes sa...

Flotte bilder på galleriet i dag også!
ha en fin kveld!

My Dream sa...

Oj, her var det eit par jeg trodde skulle komme til finalen.. :) masse flotte bidrag!! Da må jaggu finalistene vere bra og ikke minst personlig!! :)

monica (mollys bubble) sa...

WOW tusen takk for galleriplass!!
H U R R A!!

Drømmehuset mitt sa...

Mange fine her ja:) Gratulerer til alle med galleriplass.
Har sett meg ut noen favoritter alt:)

Fin fin kveld.

Anonym sa...

Mange fine her,blir spennende å sjå:)

katarinas stil sa...

Så hyggelig med galleriplass, nå er jeg spent på finalistene :):)

- sa...

Det er helt vanvittig mange flotte bidrag med denne gangen!? Kjempe gøy å se alle bildene!! :):)

Lisette sa...

Super fine Bilder i galleriet...nå er jeg virkelig spent på finalistene, da mine favoritter var her i galleriene;)

Maria sa...

Så mye vakkert! Veldig god inspirasjon til nye prosjekter. Lykke til, alle som er valgt ut :)

Bringen Blomster sa...

Så masse vakre bilder! Mange av mine favoritter finnes i galleriene, så nå er jeg veldig spennt på Finalen :)

-synnøve-

MøbelPøbel sa...

*Fiiine* bilder!!
Noen av favorittene mine også som jeg ønsket å se i finalen;)

Anonym sa...

Her var det flere som jeg også ønsket
å se i finalen ;) Men, nydelige bilder fra
alle sammen!!

Herlig!

Klem fra Ida

JeanetteCEB sa...

Nok en gang, mange nydelige bilder.
Dette blir spennende.
Gleder meg til finalen :)

Lisa - Fra hus til hjem sa...

Utrolig mange fine bidrag - gleder meg til å se finalistene :-)

Hvite tulipaner sa...

Så morro å være med i galleriet, tusen takk:)))
Gleder meg til å se finalistene!
Klem E

Min Lykke sa...

Nydelige bilder og flere av favorittene mine er her (som igår)
Spennende finale kjenner jeg!
Klem fra Kristin

Linnéa sa...

Så mange fine bidrag! Ingen tvil om at det finnes mange flinke folk der ute :)

Gleder meg til å se finalistene :)

Klem

Høytrykk sa...

Så gøy å bli plukket ut til galleriet. Tusen takk!! :)

sorgenfrigate sa...

wow! Her var det mye fint! Gleder meg til å se finalistene selv om det avr flere her jeg gjerne skulle sett i finalen.

Det har vært mye go'følelse ute og gått når jeg har sett de ulike biragene!

Sommerlyst sa...

Her var det mye eye-candy! Gratulerer til alle som har fått galleri-plass!
Spennende å se hvem som havnet i finalen!
:)

Kremfaret sa...

Mange herligheter her også, ja :-) grattis til alle i galleriet! Gøy med konkurranser :)

★ Leonore ★ sa...

"Moms på menyen"...DET hørtes ubeskrivelig kjedelig ut... :)
Godt dere kan kose dere med alle disse lekre bildene innimellom, da... :D Dette kan ikke ha vært lett, altså! Jeg synes det var såå mange fantastiske bidrag, at det var nesten umulig å finne favoritter...
Men dere får jo til det meste har jeg inntrykk av! ;)
Med ønske om en trivelig tirsdagskveld kommer klemmer fra nord. :D

Bodil sa...

Så flotte bidrag gitt, bøyer meg i støvet! Gleder meg til å se finalistene!!

Klem Bodil

KROnPRINSESSENE sa...

Å så kjekt :)
Var akkurat innom i døra hos Dagdrømmeren (http://www.tonjeboganes.com/)
og det var hun som gav meg den gode nyheten om galleriplass :)
TUSEN TAKK!
Klem May Helen

Ella sa...

Det et så utrolig mange flinke bloggere der ute, masse nydelig inspirasjon :)

Lottemora sa...

Her var det masse Bilder til å få hjertebank av ja. Liiiiker

Klem
Lottemora

Villa H sa...

Elsker bildet til Hvite Tulipaner!

Unknown sa...

Så mange fine her og, slik som i går, har flere favoritter i galleriene!
I morgen skal jeg til Østlandet, håper på bedre vær :)

Villa Wikan sa...

Utrolig mye fint altså, en blir helt stum av beundring. Flinke flinke folk! =)

salige lavendel sa...

Mange spennende bidrag!!(Moms på menyen her også desverre...)

Linda Himlingen sa...

Oi! Så gøy med galleriplass! Det hadde jeg aldri trodd!
Tusen takk! :)

Laila sa...

Så mange flotte bidrag! Gleder meg virkelig til å se hvem som gikk videre til finalen. Det må jo bare bli bra.

Huldra sa...

Gratulerer til alle som fikk galleriplass! Herlig å se alle de flotte, kreative hjemmene. Har bladd meg gjennom både første og andre galleri, og er nå spent på hva som dukker opp hos gjestedommer. :)

Vårlig natthilsen fra Huldrelevenet. :)

Anette Willemine sa...

Mange flotte bidrag som har kommet med i galleriet. Hadde favoritter både i første og andre.

Heldige meg som var en av de som ble plukket ut!! Tusen takk!

Ønsker dere en glad onsdag!


Anette Willemine

Ann sa...

Oj! -Kjempegøy å få plass i inspirasjonsgalleriet! -Tusen takk! :)) Og masse, masse lykke til ønskes finalistene når den tid kommer!

Stor klem, Ann,
Glassveranda.