Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 14. mars 2012

Finale: Here I am - this is me

Det er dags for å stemme frem en vinner i en virkelig inspirerende utfordring! Hurra! Men først må vi presentere hun som har fått æren av å velge blant de fantastiske bidragene, Elisabeth Thorsvik fra Bess Agentur. Hun forhandler altså de herlige premiene våre fra HK LIVING som du kan se HER. Lykke til alle sammen!!




1.PRYDELIG


2.FJELDBORG


3. TREFEM8


4. MRS.HARDY


5. DAGDRØMMEREN


6. SHINEDESIGN


7. AN-MAGRITT


8.DESIGNHUND


9.CATHRINES HJERTEROM


10. FRANSCISKAS VAKRE VERDEN


37 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Yoohoo! Så kjekt - dette var virkelig verdige vinnere!! Så fantastiske bidrag. Skjønner godt at disse havnet i finalen!

Lykke til alle sammen!

Nå skal jeg vurdere alle en gang til før jeg avlegger stemme!

Klem

cathrine - trettien [31] sa...

Wiii! Takk for finaleplass :)

Anette Willemine sa...

Jeg heier på min favoritt!

:o)

AW

an-magritt sa...

Ojojoj, dette var bare så utrooolig gøy!! Takk Elisabeth Thorsvik, dette gledet virkelig mitt hjerte!

Gratulerer til alle dere andre finalister, dere er så DYKTIGE! Det er en ære å få være en av dere. :)

s h i n e d e s i g n sa...

Utrolig gøy og inspirerende, tusen takk for den gjeve finaleplassen!!! Litt stolt nå altså ;-) Lykke til alle sammen! Klem

Unknown sa...

Flotte bidrag!!
Og jeg har stemt på min favoritt:)
Var ikke så veeeldig lett denne gangen, da flere var helt fantastisk bra!!

Lykke til alle sammen:)

englemor sa...

SÅ mange flotte finalister!!!
Blir vanskelig å velge denne gangen.
Alle var så utrolig flotte og inspirerende på sin måte.

Lyke til alle sammen.
Klem

Fargevandring sa...

Jeg har aldri hatt problemer med å velge en favoritt å stemme på, men denne gangen blir det veldig vanskelig!!!

Anonym sa...

Oi oi oi, så FLOTTE finalister!!!
Dette fortjente dere alle sammen!! :)
Nå skal jeg stemme!!!
:)

MøbelPøbel sa...

Flotte finalister!!
Ikke lett dette her..Men jeg stemmer på et bidrag som fikk hjertet mitt til å hoppe litt ekstra;)
Lykke til!

designhund sa...

Takk Elisabeth for å like bilde mitt!
::STAS::
..og FOR en gjeng jeg er plukket ut sammen med da!!

tonje boganes sa...

Oi. Nå ble jeg hoppende glad! Tok en liten seiresdans her på stuegulvet jeg :)
Tusen takk for finaleplass!

Hege Morris sa...

Gratulerer til alle sammen! Har stemt! klem Hege

chili og kjærleik sa...

Gratulerer til flotte bloggarar, SÅ masse fine bilete!

Randi sa...

Flotte finalister!! Heia Shinedesign :)

Heddas gode grunner sa...

Jeg måtte rulle noen ganger opp og ned, før jeg klarte å bestemme meg, for her var det mye bra! Min stemme er gitt, men jeg vil gratulerer alle disse flinkingene med velfortjent finaleplass!

Klem fra Hedda

Linnéa sa...

Gratulerer alle sammen :)

Hverdagssnop sa...

Her var det utrolig mye bra! Hjelpesen - var neimen ikke enkelt å plukke ut 1 favoritt blant så mange gode finalister.

Benytter anledningen til å gratulere de verdige finalister!

Høytrykk sa...

Gratulerer til utrolig fine finalister! Jammen ikke lett å velge hvem man skal stemme på her. Tipper dette blir en tøff konkurranse! :)

Unknown sa...

Så mange flotte bidrag som tar pusten fra en, både i galleriet og finalen! Gratulere :)

Åshild - prydeligbloggen sa...

ohoi og gule bananer. Det er hva jeg kaller en opptur på en onsdag! :)

Min Lykke sa...

Nydelige bidrag - alle sammen! Heldigvis var min aller største favoritt blant finalistene og da blir det enklere å stemme:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Svenngården sa...

Fantastiske finalister!! Gratulerer alle sammen! :) Min stemme er gitt :)

Lottemora sa...

Gratulerer alle sammen. Her var det masse flotte bilder

Lottemora

Mariell - T r e f e m 8 b l o g g e n sa...

Vet dere hva? nå fyller jeg jammen rødvin i glasset..! Så utrolig GØY! Èn ting at jeg er ny og veldig takknemlig for tilliten, men for et selskap jeg er i..
TUSEN takk for finaleplassen, jenter:)

Unknown sa...

Gurimalla, dette var hyggelig! Tuusen takk til Solveig, Ann-Helen og Elisabeth! Jeg er så trøtt og sliten og nervøs i dag, så dette var en GOD ting :D
Her er det masse ELSK bilder om jeg kan si det på den måten? Mange deilige steminger på hvert av bildene!
Ha en god natt, i morgen skal jeg drage fore i Stokke hoho hvis man kan si det sånn ;)

Lotta sa...

Herlige finalister!!!!

Dans på roser... sa...

gratulerer til finalistene.
Min favoritt har fått sin stemme.
Det blir moro å se hvem som stikker av med seieren. =)

ElisabethMM sa...

Å gosh, her var det mange fine finalister! Men jeg har en klar favoritt:o Stemt!

ByKine sa...

Gratulerer til alle i finalen& galleriet:) det var vanskelig å velge bare et bidrag å stemme på for det er så utrolig mange fine bidrag:):)takk for masse fin inspirasjon:)


Kine:)

Maria sa...

Det var innmari mye fint og flott her! Tror jeg har funnet meg en favoritt, må kike gjennom en siste gang for sikkerhetsskyld.

Bjørkli Søndre sa...

Ikke enkelt å velge mellom slike gode finalister. Valget er tatt! Spennende og se resultatet.

Thea's Mania sa...

Så mange nyydelige finalister, men også de i galleriet! Min stemme er gitt og det sto mellom 2, men jeg klarte til slutt og velge!!

Vigleik sa...

Så mange vakre rom og bilder. Skikkelig flinke finalister og ønsker alle lykke til:)

Lifestyle By Lena sa...

Åh va fina finalister. Min röst är lagt och jag väntar med spänning på resultatet. Tack för en inspirerande blogg :)

Anonym sa...

Nydelige bilder, vanskelig å velge.

VRM - inspo, interiør og HTML sa...

Flotte finalister!! Og nydelige bilder:) Blir vanskelig å stemme på kun en..

God fredag :):)