Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 16. januar 2012

Galleri: Global chic

SÅ morsom denne utfordringen har vært! Dere har virkelig tatt utfordringen, lekt og stylet, og vi er superimponert! TRINE har sendt over sine favoritter av 250 bidrag, og de nærmeste to dagene nå kommer det gallerier med NIBs favoritter før finalen blir på onsdag! Jippi!

I utfordringen er blant annet både Østen, København, New York, Afrika, Sør Amerika og Paris representert! Noen med hint av landene i små detaljer, andre har tatt den helt ut. Begge tolkninger = smashing inspirasjon!


KRONPRINSESSENE


DESIGNHUND


MARTHAS LILLE BOBLE


EDDAS


HØYTRYKK


KEISERENS NYE TRÆR


MED ET LEKENT SINN


ELISABETH HEIER


SUKKERTØY FOR ØYET


MI-RACHEL

31 kommentarer:

- sa...

Mange av mine favoritter her! Kronprinsessene - heia! :-) sååå mange dyktige fotografer, og ikke minst ; interiørstylere!! Lykke til alle sammen :-) Vilde

STYLIZIMO sa...

Oi, nå må det ha vært mange fine bidrag med! Jeg var sikker på at flere av de her kom til finalen. Dette blir spennende :)
Guri så mange flinke "hobby dekoratører og fotografer" vi har i Norge! Jeg blir rent stolt!

klem Nina

Prinsesse Elin sa...

Fantastiske bidrag som har blitt trukket ut. Lykke til alle sammen :O)

Hege Morris sa...

Flotte bilder! Moro å se så mange forskjellige bidrag denne gangen.
Lykke til alle sammen!
Klem Hege

Svenngården sa...

Jøøøøss, her var flere av mine favoritter! Begynner å komme frem flere og flere superflinke hobby-stylere og fotografer altså :D
Så artig! :)

Lene sa...

Å så mange nydelige bilder. Supre finalister :)

Lisette sa...

Fantastisk mye flotte photo og styling, og er sååå enig med dem ovenfor, gubbbbbbba så mange flinke "fotografere". Nå gleder jeg meg til de neste dagene med galleri og finalister. Gratulerer dere alle med flott galleri plass:=)

Heddas gode grunner sa...

Her var det mye fint!! Også noen bidrag jeg ikke hadde fått med meg fra før :) Utrolig mange flinke folk! Jeg blir virkelig imponert -og inspirert!!

Unknown sa...

Jammen er jeg spent på fortsettelsen, for her var flere av mine favoritter også!
Utrolig mange flinke folk med fantastiske blogger gitt! :)
Gratulerer også med flott utfordring! Jeg blir jo bare såååå inspirert!
Klem fra Carina

My Dream sa...

kjempe gøy å se... jeg har bare blogget i 3 uker, og aldri visst om sånne konkurranser som dette før, men ser d at å stille opp med mine "usle kamera-bilder" (lite rosa lommekamera) går visst ikke... knis... jaja...:) shit au... lov å prøve seg :) lykke til alle flinkingene!!

Keiserens nye trær sa...

Weeeeeeeee!

I galleri med både venner og favoritter, dette må feires!

klem fra 2 glade keisere :)

Keiserens nye trær sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tove `blogg verden sa...

Såååå fine bidrag i galleriet :D Dere er utrulig flinke!!! Veeeeldig mye å lære for meg :D!!!Kjempespennende!!!
Masse lykke til!
Klem

De små øyeblikk sa...

F.A.N.T.A.S.T.I.S.K!

Utrolig mange flinke fotografer og spennende bidrag.
Heier på aLle flinkiser! Og gratulerer til alle som er så heldige med gaLleRi plass, juhu!

-Klem Kjersti-

tonje boganes sa...

Mange av mine favoritter her. Inspirerende og nydelige bilder! Gleder meg til å se hvem som går til finalen!

Klem

Høytrykk sa...

Å, så gøy å bli plukket ut til galleri! Tusen takk!! :)

Flere av mine favoritter dukket opp her, så nå er jeg spent på hvem som kommer i finalen.

Martha sa...

Dette var stor stas !!

Signe sa...

Sååå masse fint å se på!
Et par av mine favoritter er representert her så da blir det desto mer spennende å se hvem som rakk helt opp :)

dryss sa...

Å, for et flott galleri!! Wow! ... og blir veldig nysgjerrig på finalistene! Gleder meg til se!

Villa von Krogh sa...

WOW! :)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei!

Så gøy å få være representert i Galleriet!Stas! Tusen takk ;)
Og så mange flotte bilder som er med, nå skal jeg spent følge med her inne de neste dagene. Jeg får rent reisefeber her jeg sitter!

Klemmer fra Mumsi

Monica sa...

Oi så mange fine gallerister, flere av mine favoritter her, og også noen kjempefine som jeg ikke har oppdaget før, spent på fortsettelsen :))

KROnPRINSESSENE sa...

Tusen, tusen takk for at jeg får være med blant så fine bidrag :)
Jeg er stolt og takknemlig...
Gleder meg til å se finalistene!
Klem May Helen

Lidyll sa...

Oi oi!
...ser man det!

..her var flere av favorittene faktisk...! Venter et par til....men veldig spent på hvem som kommer videre nå ja*smile*

...utrolig flotte bilder, flinke bloggejenter! Det skal dere ha! Og utrolig mye fint den gangen her*smile*

...Flott uke videre til alle!
Klem fra meg

Lottemora sa...

Så masse spennende!

Unknown sa...

Ojsann, her er jo mange av mine favoritter og! Kjekt at disse representerer så ulike verdendeler og, kjempekjekk utfordring dette!!

Elisabeth sa...

Oi!
Tusen takk for at bidraget mitt er med i galleriet : )
..også blant så mange gode bidrag!
Gleder meg til å se de neste med galleriplass,
og finalistene : )
Klem

top of the moon sa...

Nydelige og varierte!

FlorasFrue sa...

Knallfine bidrag! Inspirerende å se så mye flott styling.
Kjersti

Rikke sa...

Ah takk for så masse flott inspirasjon!!
:):)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Hjälp sååå mycket fint!! vad duktiga ni är där i Norge på att ta tillvara på varandras kreativitet och förmågor ....Kul!


Kram från Göteborg och mig.
Pernilla