Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 21. september 2011

Månedens trend: teip

Vi på NIB elsker interiør. Jeg mener: vi e l s k e r interiør! Og like mye som vi elsker interiør, elsker vi nye interiørtrender, nye ideer, nye påfunn og løsninger. En gang i måneden har vi lyst å trekke frem en trend som vi også ser at interiørbloggerne elsker.

Denne måneden kommer vi ikke utenom teip. Vi elsker teip, dere! Nå snakker vi ikke vanlig blank teip, altså, vi snakker WASHI teip.

En får kjøpt teip nesten overalt om dagen, men hos KONFETTISHOP kan du klikke deg rett inn til herlighetene. Gull og neonrosa til meg, takk:)






MRS HARDY er kjent for mange, og hun skal snuse opp månedens trend for oss. Vi gleder oss! Mrs Hardy er fersk arkitekt og har en selv en herlig blogg. Alle bildene over er fra henne, teipen kjøpe hun på Panduro.

Hvis du har et tips til en trend du ser rundt på bloggene du besøker, blir vi kjempeglad hvis du sender oss en mail og tipser oss om den. norskeinteriorblogger at gmail dot com. Det er jo slik at ulike trender går i ulike bloggmiljø, og det hadde vært veldig morsomt hvis vi klarte å fange opp fra ulike stiler.

Har du brukt teip? Vi har kjempelyst å se!


11 kommentarer:

Signe sa...

Nei denne trenden tror jeg ikke har gått noen hus forbi!
Selv har jeg brukt tape som serviettringer og glassdekor denne måneden etter inspirasjon fra Jorid i 'Noe på Hjertet'.
Og det blir nok ikke siste gangen :)

Klem,
Signe

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig serie dette blir da!
Maaange ruller tape her i hus og noe av de ble til en sengegavl for litt siden ;)
Klem May Helen

malinsinteriør sa...

Kjempe lurt å starte med månedens trend :) Washi tapen er jo ikke bare kul, men veldig genial også! Man slipper å lage hull i veggene, og kan henge opp nye bilder når man blir lei de gamle. Har bestilt en knall rosa, gleder meg :)

chili og kjærleik sa...

Eg fekk mine første teiprullar i posten i dag! Skal ta dei med på jobb i morgon og henge opp litt der. Gler meg, og skal sjølvsagt ta bilete!

Lidyll sa...

Elsker farge-teip!!*smile*
...håper og regner med at siden dette ikke er en utfordring, så var det greit at jeg slang på flere av innleggene? Har blitt MASSE teip-innlegg skjønner dere...*hihi*

Klem til dere flotte NIB jentene

Ruter & Hjerter sa...

Oi såå mye lekkert!
Det er en ting jeg savner og det er ulike gardin inspirasjoner!!!
Kan vi ikke få noen tips om dette?? klem

NIB sa...

Lidyll: Of course, sleng med alle innlegg:)

Ruter: det var kjempelurt!! skal prøve å huske det:)

Fiiin torsdag til fine folk!

Ann Helen

KROnPRINSESSENE sa...

Da slengte jeg med ett innlegg til jeg...
Mye teip her i huset for tida ;)
GOD HELG alle!
Klem May Helen

Villa Wikan sa...

Så smart! Gleder meg til å følge med på månedens trend =)

Anonym sa...

Lekker trend, som også har tatt helt av innenfor scrapbooking!

Anonym sa...

Herlig!
Jeg så dette innlegget nå plutselig, og måtte jo bli med mitt lille fargerike bidrag. Elsker tape, og spesielt siden det er så mange muligheter ved det.. :)

Klem Ida