Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 10. august 2011

Snille jenter

Godhjerta folk preger NIB, og det er vi så utrolig glade for! I dag har jeg stullet og stellt litt med en knaggrekke i gangen, og her har blant annet de nydeligste ting jeg har fått av bloggevenninner fått plass. Ikke den aller mest praktiske anretningen kanskje, but it makes me smile:)



Jeg tipper dere allerede har gjettet hvem noen av de fine tingene er fra. Etter GLANSdagen kom en nydelig pakke i posten fra fine Inger Lill KASPARA med verdens vakreste skjerf av retrostoffer. Det kunne ikke klaffet bedre, lyseblått er en stor dille for meg for tiden. Spesielt sammen med gult faktisk, og fin gul tapet og lyseblått papir er også fra vårt besøk hos Kaspara. Reportasjen fra hennes hjem er forresten i Rom 123 i denne månedens utgave, løp og kjøp hvis du ennå ikke har sett det:) Roadtrip reportasjon vår finnes HER.
De hvite, sarte glassbladene falt jeg pladask for hos ROMANTISK RETRO når vi var der. Jeg synes de var så nydelige, og ble så utrolig glad da det kom pakke i posten en stund etterpå. Roadtripen vår til An-Magritt kan du lese HER.

En annen snill jente er Anette i ANETTES HUS. Hun har byttet bloggplattform, og sliter med at en må legge inn feed på nytt, hvis en vil følge henne. Så kanskje har dere lyst til å gjøre det:)

Ann Helen

14 kommentarer:

Unknown sa...

Søte ting, er det det fine Kasparaskjerfet jeg ser i bakgrunnen...bare elsker tingene hun lager;))

designhund sa...

å ja:)
fiiineste folka her inne i Nib altså!
klem

Mia sa...

Jeg er så glad for at jeg får være en del av dette felleskapet!

Tindrande Auge sa...

Nydelige bilder! Og det er utrolig masse kjekke folk her ja! ;)Gleder meg til å bli kjent med flere!

Klemmer fra Nina

micano sa...

Hei
Jeg har falt ut av bloggrollen, men står fortsatt på den alfabetiske lista.. Har vært medlem i flere år,
men har ikke fått blogget i sommer og vet ikke om det har noe med det å gjøre??
Er jeg ute av NIB eller er det noe jeg kan gjøre?
Mvh monica

NIB sa...

Hei Monica!
Vi har ikke fjernet deg vi:)
Hvilke roll ligger du i, så sjekker vi:)

A

micano sa...

:-) Nå ble jeg veldig glad! Ser at det nyeste innlegget mitt kom opp i bloggrollen hverdagsliv.
Takk for at du svarte så raskt!!
:)

Anne N. sa...

Så herlig med fine overraskende gaver fra bloggevenner :O)

Kaspara sa...

Hei Ann Helen
Så flott at blåtoner var tingen! Husket etterpå at du jo kalte deg Fru Pink i sin tid, og tenkte nei, nei.. jeg skulle sydd noe i rosa.
Men jeg er sikker på at blåtoner er nydelig til deg og så er det jo gøy å ha litt retrofint på knaggen.
Herlig denne glassplaten fra Romantisk Retro.
Ønsker deg glade augustdager, Ann Helen og de andre med!
Klem fra Kaspara

ANETTESHUS.COM sa...

Vakre Kaspara-stoffer som i alle fall får fram smilet her;)) Det gule stoffet minner om Kasparas herlige blomstrete Glansdagkjole med lommer på. Må le litt når jeg tenker på hvorfor kjolen hadde lommer;))

STOR klem til både Kaspare og snille NIB-jenter som nevner den litt trøblete bloggen min i dag.

p.s. slett og legg til http://anetteshus.com på nytt i bloggrollen din hvis du er en Anetteshus-leser. TUSEN TAKK!

ANETTE

Hegeslilleboble sa...

Så mye fint!

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelige ting - og så koselig å få!

Solv.: rufflekaken så bare helt nydelig ut! Regner med du stiller med en til smak neste år!? ;)

KLEM

Anonym sa...

Takk for NIB-jentene og alle gode bloggevenner, jeg er veldig glad for å være en del av dette koselige og inspirerende NIBsamfunnet!
Klem fra Anne

an-magritt sa...

Dere gir SÅ mye til oss via NIB. Skulle bare mangle at ikke dere også skulle få litt tilbake. :)