Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 27. juni 2011

Seminar Glansdagen

Nå har vi nesten landet! I dag bar vi ut de siste vaser, pompoms og stoler fra Gamle Logen, og tok en liten stund for å se på det tomme lokalet. Helt klart ikke det samme uten dere, så nå gleder vi oss til å vise bilder fra seminardelen av dagen vår.

Velkommen til Gamle Logen! Dagen kom med strålende vær og et strålende lokale.


I foyet var det fylt til randen med bloggere og stands.

SKEIDAR kjørte inn en HEL lastebil med møbler og interiør for å fylle sin 3 meter stand! Her fikk vi utrolig fine duftlys. Puffene er favoritter hos oss jentene.

Connie Johansen hadde laget en uberkul stand for HOUSE OF OSLO.

KREMMERHUSET stilte med goodiebags til alle: herlig rosemønstret putetrekk, såpe og ikke minst 50% rabatt i deres butikker hele Glansdagen igjennom.

ROM 123 er jo vi jentene litt ekstra glade i, siden det er her vi skriver spalte. De delte ut magasiner og knaggrekke en kan ha over døren. Solveig har allerede innstallert sin.

FOTOBAG.NO viste frem veeeldig fine vesker.

AVENTURA hadde en nydelig stand.

Andre stands på dagen var FOTOKNUDSEN som gav gavekort på 500 kr og panel til å ha bilder på.

FRITZ HANSEN hadde med syverstoler vi fikk låne i bloggpanel og gav også syverstol til vinneren av bransjeprisen.

BERGENE HOLM fristet til å melde seg på INSPIRASJONSPRISEN.

BOSCH hadde med seg produkter og loddet ut fiiiine gevinster som vi skal vise frem snart.

MAKE hadde puttet så fine produkter i vår goodiebag, og viste frem enda flere på stand.

PRYDELIG, SJARMERENDE UTEROM OG INSPIRASJONSGUIDEN er alle interiørbloggere som virkelig har fått det til. Eget magasin, bok og Osloguide var spennende stands du kunne stikke innom før seminaret begynte.


Klokken 10 sto tre veldig spente Nib-jenter på scenen for å ønske velkommen til dagen. Fra venstre: Ann Helen, Solveig og Julie. Vi interiørbloggere er jo kjent for å bruke mer spraylakk enn taggerne, så i ekte interiørbloggerånd vi hadde skjult våre grønne ringer under øynene med en utadæsjælopplevelse i et spray-tan kabinett dagen før.

På scenen hadde vi hvite kvister i vinballonger. Vimpelrekke, pompoms og rislamper var på plass.

Vaser fra KREMMERHUSET og blomster fra MESTERGRØNN.

Den aller fineste bordpynten var rosa cupcakes fra SMÅTT GODT. Formiddagens snakkis kan du se hvordan ble til HER. Smått og godt anbefales!

Scenen er klar for første del av programmet: Bloggepanel.

Klare for å ønske første gjest velkommen: Inger Lill Skagen med bloggen KASPARAS REGNBUE.

Inger Lill i gult og Cecilie Abrahamsen EMMELINE på plass i vårt lille bloggehjørne.

Linda Sæbø DEN GODE FEEN og Jeanette Lunde FRYD + DESIGN.

Anette Karlsen ANETTES HUS helt til høyre.

I bloggpanel snakket vi om alt fra tøfler til store ting som hva bloggen betyr for oss.

Fiiiine bloggere i salen!

Vi avsluttet bloggpanel med terningkast på "bloggestolene". Den rosa syveren gikk av med seieren med terningkast 6. To eames fikk terninkast 5, hvit Tolix fikk terningkast 5, Pantons S fikk terningkast 4.
Nå avslutter vi dagens innlegg med bilder fra pausen. Mer kommer i morgen:))

JORDBÆRPIKEN

MRS HARDY



ALLE VAKRE BILDER ER TATT AV STINE FRA STINES HJEM.

26 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

FANTASTISKE bilder fra denne FANTASTISKE dagen!
Føler jeg har fått ordet FANTASTISK på dilla etter helgens begivenhet ;) Ikke rart...

Ser at første minus med dagen er at baken min har sneket seg med på siste bildet hi, hi. Ja, ja heldigvis bare halve som fikk plass ;)

Jeg svever forresten på den rosa skyen enda!

Klem May Helen

Nostalgia sa...

dette så veldig kjekt ut ! Neste år satser jeg på å bli med, for dette blir vel et årlig arangement ;-) ?

Unknown sa...

Jeg svever også på rosa sky enda. Savner dere litt faktisk. Haha. Takk for en finfin dag!

Mia sa...

Hei hei på dere skjønne NIB-jenter! Tuusen hjertelig takk for en alldeles herlig Glansdag. Jeg koste meg storveis... og har ikke helt landet enda, her ute på landet, etter alle de herlige inntrykkene og flotte menneskene jeg møtte. Takket være dere!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

(prøver igjen) *mimre mimre* svever fortsatt her <3 Ja det er vanskelig å lande etter et slikt fantastisk treff dere fikk til!! ;))
Kan ikke få takket dere nok jeg!!
Herlighet for en dag & kveld <3
Hadde billetten vært klar for 2012 hadde jeg bestillt den OMG ,)) Gleeeder meg!!!
Sommerklemmer fra meg,
Anki

Heddas gode grunner sa...

TUSEN TAKK for en super dag!! Dere har virkelig stått på og laget en dag vi sent vil glemme! Jeg storkoste meg HELE dagen og kvelden. Imponert over jobben dere gjør!
Håper det frister til gjentakelse for dere også! :)

klem fra Hedda

Junk De Lux sa...

Flotte bilder fra en helt fantastisk fest!
Gleder meg til jeg får gavekort-gevinsten min fra Skeidar!
Må jeg henvende meg noe sted eller kommer det i posten kanskje?

Gleder meg i alle fall og håper dere flinkisene har fått sovet ut!

Stooor klem!

Unknown sa...

Fantastisk sier jeg også, føler ikke at jeg overdriver det grann;)
Så kjekt innlegg! Gøy å se for dem som ikke var der også hva som hendte.
Gleder meg til å se enda mer fra dagen, og PS: Tapeten har allerede funnet en vegg, jeg vet jeg skal gjøre lekser også!
Fine bilder Stine!!

Anette Willemine sa...

Takk til Stine for flotte bilder fra dagen. Jeg hadde med kamera, men var nok antagelig bare opptatt av alt som foregikk, så det ble med bare noen få bilder. :) Fint at dere derfor samler bilder fra noen av de som hadde fingeren på utløseren den dagen.

Ønsker dere en glad tirsdag!
Klem,
AW

Den Grønne Baljen sa...

Dette så virkelig ut som et fantastisk flott arrangement...

Flotte bilder... neste år må jeg satse på å være med..

Claire M. sa...

Great photos! It seems that you really had a great time ;)

Monica sa...

Det er utrolig kjekt å få se bilder og lese om denne store dagen, og jeg håper det frister til gjentakelse for da vil jeg gjerne være med. Dere er flinke som steller istand et slikt arrangement og det ser ut som alle har stor kost seg. klem monica

Synnøve sa...

Åh, det ser ut som dere hadde en helt fantastisk dag, jeg blir jo bare enda mer lei meg for at jeg ikke var der, når jeg ser disse bildene...! Og skjønner at jeg skulle fått med meg Emmelines opptreden! Er det ingen som har det på video?? Hihi... ;) Og FOR en jobb dere nib-jenter må ha lagt i dette, får håpe dere orker å gjøre det igjen neste år da, hehe :)

Unknown sa...

Såå fint dere har pyntet! Gjenomført fra a til å :) Krysser fingrene for nytt arangemang til neste år! Klem Mona

Villa von Krogh sa...

Var så fin dag!

Kan ikke dere Glansdamer legge ut "oppskriften" på pompongene da? Det hadde vært noe... ;)

Klem Anine

Tracey sa...

This looks beautiful. I love the decoration!

Alexandra sa...

Tusen takk for en fantastisk dag!!! :)

Bente sa...

Bare gleder meg til å få oppleve en sånn dag og kveld :)
Så utrooolig fint dere hadde pyntet :)

Jeg har et lite spørsmål bare, og det er at jeg gjerne vil bli medlem i NIB igjen, var det for noen år siden, men har hatt noen års oppehold. Sendte en mail , men lurer på om jeg kanskje kan ha sendt på feil addr.
Eller hvordan går jeg frem for å bli det? Har lest på siden for bli medlem, så tipper jeg har gått glipp av ett poeng eller to..:)

Tuuusen takk for dere deler den flotte dagen :)

Bente sa...

Hei dere - tusen takk for et herlig Glansdagsarrangement - hatten av:)

Hvil godt på laurbærene nå - det er absolutt helt fortjent - klem fra Bente:)

Lidyll sa...

Dere tre ildsjeler (nib jentene)-der er heeeelt fantastiske!*smile*
...igjen; Lørdagen var en helt perfekt dag og kveld! Hatten av for dere*smile*

...og flinke foto-stine! Ser jeg klarte snike meg inn på hele 2 bilder her...måtte smile! Jeg håper virkelig det blir reprise neste år!!?

Klem, Lidyll

NIB sa...

hei hei alle!

bare raskt innom mellom karusellene på tusenfryd:)) bente: desv har vi 71 uleste mail i innboksen... huff - vi håper å komme litt mer ajour fort, men nå måtte vi ha et lite avbrekk, hihi. tenker det sikkert er det som har skjedd, hvis ikke kommer jeg tilbake til deg:)

solveig

Bente sa...

Hei igjen :)

Jeg har full forståelse for at dere har fullt opp :)
Lurte bare på om jeg hadde gjordt det rett :)
Viktig å få hente seg inn etter en sånn helg, så kos dere og slapp av litt :) :) Klem fra meg :)

Mette sa...

Jeg er målløs av hva dere har fått til. Dette ser så utrolig profft ut, gratulerer Nib-jenter.

Anonym sa...

Vimpeltapeter fra Storeys AS.

Huldra sa...

Herlig å få lov til å være med på festen via tekst og bilder. Takk for herlige glimt! Orker dere dette igjen om et år er jeg garantert med. I år klaffet det dårlig med bestevenninnen min sin bursdagsfeiring.

Dere er herlige! =D