Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 26. juni 2011

GLAAAAAANSDAGEN!!!!!!!

I går hadde vi en fantastisk dag! Vi har opplevd så mye at vi ikke engang vet hvor vi skal begynne, så vi legger bare ut noen raske bilder fra dagen. Gjett om det kommer innlegg de neste dagene om vår store, store dag!! Bildene er tatt av våre fotografer for dagen: Helene Nøkland Lund og Stine fra Stines hjem, livet på landet.

Norges beste interiørbloggger 2011: Fantastiske, utrolige, vakre og morsomme EMMELINE! Cecilie Abrahamsen vant suverent med 1/4 av alle stemmene som kom inn. Glansdagen ble nesten den store Emmelinedagen, og takk for det! Hun vant også kategorien Landliv, holdt et strålende kåseri. Vi tror vi snakker for alle interiørbloggerne når vi sier: Vi digger deg, Cecilie!

Velkommen til Glansdagen 2011!

Gamle Logen hadde vi pyntet så godt vi kunne for at alle dere 150 interiørbloggevenner skulle få en fin start på dagen.

Helt ubeskrivelige fantastiske goodiebags på House of Oslo.

Vi har over 50 bilder av bloggerne på den røde løperen vi hadde rullet ut til kvelden. Her ser dere de vakre og fantastiske FRYD+DESIGN og MAYA: elefanter kan fly med ballonger.

Vinnere! Foran: Monica Lindblad MOA OG KAFFEKOPPEN vant bransjeprisen. Bak fra ventre: Cecilie Abrahamsen EMMELINE hentet hjem både landliv og Norges beste interiørblogg 2011. Linda Sæbø DEN GODE FEEN vant i kategorien trend. Linda Sæter HVITE TULIPANER vant i kategorien beste foto, Linda Elmin fra HVIIT vant i kategorien butikk: Med oss i ånden var herlige Heidi Flesland FRU FLY som vant kategorien interiør og hverdag.

Og selv om vi viser bilder av vinnerne her, var ikke GLANSdagen en dag bare for vinnerne i awardshowet. 150 utrolige jenter var i Oslo i går, og vi er bare helt i skyene over hvor fint vi hadde det. Oppfølging hele uken loves!

Vi blir SÅ glad hvis du har lyst å vise frem hvordan du har hatt det, hvis du lager innlegg på bloggen:)


44 kommentarer:

Camilla sa...

Tusen takk for en flott dag og gratulerer masse til vinnerne! Vel fortjent! :D

Siven sa...

Ingen menn?

Siven sa...

OG masse gratulerer til vinnerene selvsagt! ;)

Villa Minde sa...

Hjertelig takk for en fantastisk dag og aften, jeg har ikke ord for å få takket dere nok!! For en jobb dere har lagt ned i arrangementet, som endte opp med å bli PERFEKT!! Jeg gleder meg allerede til neste år ;o) Gratulerer til alle de verdige vinnerne og takk til morsomme og interessante foredragsholdere og underholdere (jeg fniser fremdeles litt for meg selv ;o)! Klem

Emmeline sa...

HAHAHAHAHA!!! HIMMEL OG HAV FOR ET GALSKAPSBILDE DER I STARTEN!!!!!!

Tuuusen takk for en fantasisk helg, en fantastisk dag, en ubeskrivelig og utrolig kveld. Er fremdeles helt overveldet over de fantastiske premiene som jeg bar meg med hjem på flyet. Dere må være SÅ stolte av dere selv, for dette blir en opplevelse vi aldri vil glemme. TUSEN TAKK til alle som har stemt også. Innlegg kommer... GOD KLEM

victoria (huset i byen) sa...

Tusen takk for en fantastisk dag jenter, dere er helt RÅÅÅ for et fantastisk flott opplegg....
Håper på nok en glansdag neste år også, jeg er klar ;)
klem victoria

Crinoline sa...

Det ble en superfin dag fra morgen til kveld. Tusen, tusen takk til Solveig,Ann-Helen og Julie for planlegging og en glitrende gjennomføring av Glansdagen 2011. Dere er helt fantastiske. Gratulerer til alle vinnere.Jeg skal lage et innlegg når jeg har summet meg litt.Stor klem

Franske drømmer sa...

Endelig et innlegg fra glansdagen!! Har tenkt såå mye på dere alle sammen, og skulle så gjerne vært med!! Håper det blir en ny glansdag neste år, for da MÅ jeg være med! ;)

Gratulerer så masse til alle flotte vinnere, og håper dere hadde en enestående dag, alle sammen!!

Store klemmer

Precious Home sa...

Gleder meg til å lese alle innlegget som kommer, da jeg ikke hadde mulighet til å bli med selv:(

Ps: Lurer på om dere også vil dele oppskriften på de nydelige pompongene;)

Signe sa...

Gratulere så mye til alle vinnerne og dobbelt hurra for Moa og Kaffekoppen, jeg bare digger bildene hennes :)

Jeg håper virkelig at dette blir et årlig kalas og at jeg er på plass til neste år!

Klem,
Signe

Datt sa...

Jeg takker dere hjerteligst for en helt fantastisk dag, minne for livet! <3

Lotta sa...

En heeeeeeeeeeelt fantastisk dag!!!!
Et minne for livet!!!!

Tusen takk for meg <3

Ingunn sa...

Gratulerer masse til vinnerne og alle 150 som var med!!! Veldig inspirerende :)

Klem Ingunn og Linda, Hjemmets Gleder

Unknown sa...

Tusen millioner takk for en ubeskrivelig dag! Jeg hadde det så utrolig artig.

U girls ROCK!!!!!!

kjersti sa...

For en dag, for en setting, og for noen fantastiske jenter:)!!!
Skulle tro dere var partyfiksere av yrke, for dette var profft:)
Jeg har storkost meg hele helgen, og middagen på fredag var også utrooolig koselig:)
Dette var bare starten på noe som kommer til å bli større og større for hvert år...!
For ikke å snakke om motivasjonen dette gir for å fortsette å blogge:)
All ære til Cecilie (Emmeline), og når hun runder av det hele med tallerkenstuntet, ja da tror jeg vi alle fikk trent lattermusklene, haha;)
Nå skal jeg pleie mine hovne føtter, for høygravid og high heels er ikke den beste kombinasjonen ser jeg jo nå...;)
I kveld håper jeg dere klarer å sitte med beina høyt:)

Stor klem fra meg♥

mali-mo sa...

Ååååh, det så så kjekt ut!! Neste år lover jeg å ikke være på ferie!!!

Gratuerer så masse til vinnerne av priser! Gleder meg masse til flere innlegg og bilder utover i uken!

Vel blåst, NiB-jenter, dettte ser så flott ut alt sammen, så hatten av for dere dyktige jentene! Håper dere hviler i sofaen i dag og blir vartet opp litt ekstra, godt fornøyde med dagen og innsatsen ;)

God klem ;)

Høytrykk sa...

Tusen, tusen takk for en helt fantastisk dag! Dere er supre! Dagen ble en fest fra start til slutt, og jeg var helt overveldet av inntrykk da jeg satt på bussen hjem i natt. Jeg gleder meg til neste år!!!

InstatreffNorge sa...

Tuuuuusen takk fine damene for den beste kvelden:) Utrolig vellykket:):)

Så dere vet hva dere har å gjøre neste år;);)

Klem klem

Maratonjenta sa...

Kan ikke skryte nok av dere NIB-jenter!! Og nå sitter jeg klar med kalenderen for å reservere dato til neste års Glansdag:-) For det blir det?! Ok, ta en velfortjent hvil og så kommer vi tilbake til det...

Klem fra Inger Lise!

Martes atelie` sa...

Neste år er jeg klar for Glansdag;)
I år ble det Danmark i stedet....sånn er livet. Ser ut til å ha vært en meeeget vellykket dag. Gratulerer!!

Kathrine 'Glimt' sa...

kanskje bli med neste år... Grattis til alle som vant noe :)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei kjæreste jenter!! TUSEN TAKK for en fantastisk dag og kveld - dere skal være så stolte over det dere har satt sammen fra tidlig morgen til sent på kveld. Jeg kjenner jeg nesten blir litt rørt - det å treffe dere alle sammen og alle de andre var virkleig toppen på kransekaken av det å være interiørblogger! :)

Tusen takk igjen, for at dere har gjort det til en forglemmelig dag!

God klem fra Levanger :)

Unknown sa...

Åååå, det var sååå kjekt!
Takk for en super dag!

Crinoline sa...

Hei,igjen.Jeg forøker å linke innlegget mitt om Glansdagen,men får det ikke til.Kan noen være så snill å forklare hvordan det skal gjøres?

My home is my Castle sa...

Kjempemoro å se bilder og lese om Glansdagen :))Jeg tenkte på dere og må si at jeg skulle ønske jeg var der, men kanskje neste år ;)

Klem,Kari

Blåveispiken sa...

Hatten av for dere, Solveig, Julie og Ann-Helen! Dagen var perfekt fra ende til annen! Jeg skjønner ikke hvordan dere har rukket over alt! Gleder meg masse til neste år allerede ;o) Ønsker dere en rooolig, herlig uke med masse mimring over den perfekte GLANSDAG! Gode klemmer, Marianne

sylvia sa...

hei.
å så flott dette så ut,
flinke dere har vært,
håper dette er noe som dere vil gjenta til neste år,
hadde vært moro å være med,
er jo 50+ men allikevel levende opptatt av interiør,
har lest meg igjennom mange flotte innlegg om glansdagene nå,
så herlig,
gratulere til vinnerne, alle velfortjent,
klem fra sylvia

Anonym sa...

Hvorfor sensurerer dere kommentarfeltet ? Er det ingen ytringsfrihet blant bloggejentene, man må vel kunne få lov til å ha "mindre populære" meninger eller kunne gi kritikk ?

Anne

KROnPRINSESSENE sa...

Hei igjen og TUSEN TAKK for en FANTASTISK Glansdag :)
Alt var bare helt topp altså!

Jeg er fortsatt litt i min egen verden etter alle opplevelsene i går. Og har vondt i smilebåndene hi, hi.
Har ikke rukket å pakke ut kofferten enda, for nå måtte jeg bare ha meg en liten bloggrunde ;)
Stå på videre dere flinkiser ;)
(Lagt ved en link og håper det er greit at min 1-åring er med i innlegget... Laget det før jeg oppdaget at dere ønsket innlegg fra gårsdagen her!)
Klem May Helen

Unknown sa...

TAKK. Dere er så skjønne. <3

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Tusen takk for en fantastisk Glansdag, og en spesiell takk til deg Solveig som svarte en nervøs Anette på mail natt til selve Glansdagen. ♥ Hva dere får til er helt utrolig, dere fortjener massevis av heder og ære ! ♥ Håper det blir Glansdag neste år også. :)

Takk for en fin opplevelse ! ♥

Stor go'klem fra Anette

Den Grønne Baljen sa...

Gratulerer så masse til alle vinnerne.. OG dette høres / ser utrolig bra ut...
Skjønner det var en uforglemmelig dag...

Neste gang må jeg være med..

NIB sa...

Hei Anonym:) Her på NIB svever vi på den rosa skyen. NIB skal være et fristed, hvor en får feelgood følelse og hvor vi backer hverandre OPP. Når det kommer en kommentar som noen av våre medlemmer kan bli lei seg av, sletter vi den.

Vi skjønner selvfølgelig at ikke alle er enige i alt som skjer på NIB og at mange har andre favoritter en de som vant. MEN da har man fått sagt sin mening gjennom avstemningen. De som vant prisene ble stemt fram av våre lesere, og da kunne en deltatt med sin mening der. Hvis kommentaren hadde vært formulert anerledes, hadde vi helt sikkert latt den stå:))

TUUUUUUUSEN TAKK for så hyggelige kommentarer og gode ord, kjære bloggevenner. Det setter vi utrolig pris på! Nå kjenner dere oss kanskje enda bedre og vet at vi blir så glade for slike tilbakemeldinger:)))) Og Anette - det skulle jo bare mangle. Veldig koselig å bli kjent med deg!

Solveig

STYLIZIMO sa...

Gratulerer igjen til alle vinnerne - så gøy at dere vant!

Tuuuusen takk for et fantastisk opplegg og ikke minst dag. Dere har har gjort en knalljobb, og jeg koste meg fra tidlig morgen til alt for sene nattetimer :)

Takk igjen for GODE minner og støle lattermuskler.

klem Nina

Marit sa...

Tusen takk for en uforglemmelig dag og kveld! Koste meg glugg ihjel - og fikk møte mange koselige damer!
Og Jotundama var bare fenomenal - snakk om å by på seg sjøl!;o)
Klem marit

Lidyll sa...

Jeg vil veldig gjerne takke dere tre ildsjeler (NIB-jentene) for en fantastisk dag! Jeg er helt rørt over at dere har tatt på dere dette oppdraget og ordnet i stand en helt perfekt dag for oss interiør-bloggere! Dere er aldeles nydelige jenter, og jeg må si at jeg rett og slett er imponert! Jeg svever ennå på en rosa sky jeg*blunkesmil*

Stoor takk og stor klem til dere alle tre!*smile*

Unknown sa...

Hei og takk for sist Ann Helen, Solveig og Julie, dere herlige skjønninger, takk for en fantastisk uforglemmelig opplevelse!! Dere er BEST!! <3
Jeg håper dere nå slapper av og nyter av ALL velfortjent ros!! For makan til GLITRENDE arrangement har jeg ikke vært med på noen gang!! Dere er suverene og jeg gleeeeder meg allerede til neste år, jeg er sikker på at antall bloggere blir det dobble ,)) ... om ikke fler! Jeg har vel ikke "landet" riktig ennå jeg *smiler* ;))
Ønsker dere en strålende sommer!!
Varm klem fra meg,
Anki

House of Oslo sa...

Tusen hjertelig takk til alle dere som kom til oss lørdagen - dere gjorde vår dag perfekt :-)Klem Ruth Astrid og Sasha

Anette Willemine sa...

Kjære Solveig, Julie og Ann Helen! Tusen takk for en strålende Glansdag!! Fantastisk profft gjennomført fra start til slutt! Dere fikk oss til å føle oss som prinsesser hele gjengen. Topp underholdning, særdeles flotte goodiebags, hjertelig velkomst hos House of Oslo og ikke minst masse latter og herlige jenter fra hele landet. Nå kan dere lene dere tilbake å bare være stolte! Dette MÅ gjentas!

Stor klem til alle tre fra,
Anette Willemine

Anonym sa...

Hei NIB :

Klart dere skal få lov til å sveve på en rosa sky. Det eneste jeg stiller spørsmål ved er hvor reelle disse awardene er. Hvis de blir utdelt kun etter populæritet og flest besøkende blir jo ikke dette en ærlig eller rettferdig konkurranse. Er dere ikke enig ?

Som jeg ser det, bør en katergori inneholde kun bloggere som representere den godt, og landliv kategorien synes jeg enda burde ha vunnet av en annen enn vinneren i år. Bloggeren gjør det sikkert bra, men så veldig landlig er hun ikke. Det var flere andre som har en bredere fokus på det landlige livet. Med innhold som hage, mat, dyreliv osv....

Derfor hadde en uavhengig jury kanskje vært et bedre alternativ til neste år ? Som kun vurderer innholdet i bloggene og ikke populæriteten ? Ellers spiller det jo ingen rolle hva du blogger om så lenge du får flest tilhengere. Kun slik har du stor nok sjans til å vinne. Ikke rettferdig !

Anne

Hvite tulipaner sa...

Tusen tusen takk for en fantastisk kveld. Synd jeg ikke fikk med meg hele dagen, men jeg er glad jeg ikke gikk glipp av kvelden:)
Gratulerer til alle vinnere, velfortjent!
Så koselig å hilse på personene bak bloggene og endelig få et ansikt.
Takk til dere NIB-jentene for et fantastisk arrangement! FOR en jobb dere har gjort, håper dere er stolte av dere selv!
Håper på gjentakelse av Glansdagen neste år.
Takk til juryen som valgte mitt bilde til årets foto, fortsatt litt vanskelig å tro egentlig:)

Stor klem fra Edina (ikke Linda:)

NIB sa...

Hei Anne!
Det kryr av kåringer hvor ulike redaksjoner kårer sine interiørfavoritter. Vår kåring er en demokratisk avstemning. Det er som regel en grunn til at en blogg har mange følgere:)

Kaspara sa...

Heisan kjære Nib-jenter
For en fantastisk jobb dere har gjort som førte til en så til de grader vellykket Glansdag!!
For et organiseringstalent dere har og for en estetisk sans! Logen var så vakker og dere er så varme og flotte.. nesten litt sånn moderlige overfor oss bloggere.
Trenger adressene deres så dere kan finne en liten selvsydd Kaspara-ting i postkassa.
Glad dag til dere!
Klem fra Kaspara som hadde det topp

Anonym sa...

Hei NIB:

Som jeg har forstått har årets vinner følgere kun pga sitt språk og "skjeve tekster" ! Derfor er det enormt synd at Interiøret, eller selve innholdet LANDLIV blir glemt i kåringen. Man kårer jo ikke bloggen fordi man liker personen eller teksten, (og teksten handler absolutt ikke mye om landliv!!) det er jo innholdet som teller. Eller har jeg misforstått helt ??

Da hadde dere jo ikke trengt å dele inn i kategorier. Dere kunne rett og slett bare lage en felles liste, så kunne de stemme på de de likte best. Da hadde vi sett hvor demokratisk det hadde blitt. Litt kortsiktig tenkt synes jeg, så får vi se hvordan det blir til neste år. Regner da med at de samme vinner, de har jo flest følgere.

Anne