Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 1. mai 2011

Utfordring Mai: Festbord!

Nå er vi SÅ klare for en ny utfordring og gleder oss masse til å se de flotte festbordene vi vet at dere kan stelle i stand. Hvitt, fargerikt, enkelt eller ekstravagant- vi gleder oss til å se alle mulige variasjoner!

Vårlig og herlig inspirerende festbord hos Consept Constanse!

NIB utfordringen annonseres den 1. i hver mnd. Utfordringen stenger den 7. mai kl. 21.

10 bidrag plukkes ut til finale og avstemming. 1-3 plass vinner fine premier. 20 bidrag vises i inspirasjonsgalleri.

Vi oppfordrer til å bli med i konkurransen med store bilder (min. bredde 500 px) uten vannmerke. Vi ønsker heller ikke collager. Dette øker sjansen for å bli plukket ut, da vi unngår tidsbruken ved å kontakte hver enkelt for orginalbilder. Alle kan delta, man trenger ikke være medlem.

Ta frem dine aller beste bilder, og la deg inspirere! Ditt bidrag vil kunne benyttes også i andre medier. Ved å delta i utfordringen aksepterer du dette.




31 kommentarer:

Eldrid sa...

Nydelig!!
Dette blir nok veldig mye bra inspirasjon, og mye vakre innlegg!
Gleder meg til å se:)

Mia sa...

Super utfordring, håper det kommer mange inspirerende innlegg før dåpsbordet skal dekkes neste lørdag!

marie sa...

Kan mannlege med flere bord?

marie sa...

Mannlege er iphonsk for bidra med.

NIB sa...

hihi - marie, iphonsk er et kryptisk språk noen ganger:))

vi pleier å si at en kan ha med 2 bidrag:)

Project Vibes gate sa...

Spennende!! Med eksamener og innleveringer hele mai blir det ingen festbord hos meg desverre, hehe. Men gleder med til å følge med på alle flotte bidrag! :)

Bodil sa...

Kjempegøy utfordring. Jeg er m for første gang. Gleder meg til å se mange flotte festbord.
Klem Bodil

Anette Willemine sa...

Flott utfordring! Jeg har kastet meg ut i det og bidrar for første gang. Hjelp!

Ønsker dere alle en strålende mandag!

Klem,
AW

NIB sa...

Hei!

Prosject vibes gate: lyyyyke til med eksamen! Vi skal krysse fingrene:))

Bo-dilla og Anette Willemine: moro dere er med for første gang! Nydelige bord!!

Anne sa...

Hei. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer, men http kommer opp to ganger slik at det ikke går ann å gå inn på bidraget mitt. Det skjedde sist jeg var med i utfordringen også. Håper dere greier å fikse det :-)) (Er ikke meningen å mase :-))) Mange fine bord som er kommet inn :-)

House Number 9 sa...

Hei, jeg opplever samme problem som Anne. Er det mulig å fikse for meg også?? (Gjelder innlegg nr 30)

Hilsen Ann Kristin

NIB sa...

Hei Anne
Nå bør det være i orden. Har slettet den og lagt deg inn på nytt!

NIB sa...

Søster Anne!
Dette er desverre noe som skjer innimellom- det er fikset nå. Laster fint her:)

Anne sa...

Tusen, tusen takk :-)))

Bekka sa...

Hei!
Så spennende utfordring, gleder meg til å titte rundt på alle de festpyntede bordene!
Ser ut som bloggen min har forsvunnet fra bloggrollen deres, jeg lå under Hverdagsliv før. Håper bloggen min kan få komme på plass i bloggrollen igjen :)
Klem fra Bekka

Unknown sa...

så kjekk utfordring!
jeg er med nu!
ble litt annerledes bord da men.
kjekt å se alle mulige dekke tips :)

Lises hjertegleder sa...

Første gang jeg er med, mye inspirasjon å hente her !!!
Kjempegøy!!
Anne Lise:)

Unknown sa...

Så mye lekkert og inspirerende!! :D
Jeg slang meg med denne gangen ;)
Lykke til alle sammen!!
Klem Anki

NIB sa...

Hei Bekka! Jeg skal se på hva som har skjedd:) Vi tar aldri noen bort fra listene, men vi legger inn bloggene "for hånd", og da kan det skje menneskelige feil:) Ser på det, og kommer tilbake til deg!

Hei Manuela! Helt herlig bord, og det er moro at ikke alle er like - det er jo det som er skikkelig kult, egentlig:))

Hei Anne Lise! Takk for at du er med, og morsomt at det er første gangen!

Hei Anki! Kult at det ikke bare vi som blir inspirert, hihi - jeg har sittet i over en time og bare sugd til meg masse inspirasjon, hihi. Ekstra kjekt for meg som er nyforlovet at festbord er tema denne gangen - memos to self, hihi! Topp at du slang deg med!

Solveig

NIB sa...

Hei hei Bekka - fant deg i den 3.hverdagslivrollen - så da er du inne:))

Anette - Opalveien - sa...

Så kjekk utfordring denne gangen!
Måtte jo bare prøve å være med selv om jeg manglet det meste jeg vanligvis annser som helt nødvendig for å dekke et fint bord. Sånt som servietter og duk og sånn.. Men man tar hva man har.. kanskje litt rart og rotete men, men.. hihi ;-)

Bekka sa...

Tusen takk for det :)

Maris Gyngestol sa...

Så mange flotte festbord!
Jeg er med for første gang! Har også helt ny blogg, så dette er moro!

NIB sa...

Hei hei Anette! KULT bord:) Moro at du ser mulighetene i det en har rundt seg:))

Maris gyngestol: herlig bord, takk for at du er med hos oss, moro!

Marita og Anne (ensmakavhonning.com) sa...

Her var det så masse fint og inspirerende :) Morsomt med slike konkurranser, man får se så mye nytt og fint på engang:) Vi måtte nesten slenge oss med vi også:)

Men jeg kan se at også vi er blitt borte fra bloggrolleren deres ?

Ha en kjempe fin helg:)

Tove `blogg verden sa...

Da ble jeg med alikevel ; ) Var helt bestemt på å ikke bli med denne gangen, men med 1 time helt alene i dag, kom plutselig inspirasjonen til å bidra med mitt bord! Utrulig mange nydelige bord som er med- så gøy og veldig inspirerende med disse utfordringene deres!! Stå på videre <3
klem Tove

Signe sa...

Jeg hopper på for første gang, veldig moro med disse utfordringene må jeg si! Garantert ikke siste gang jeg blir med :)

Klem,
Signe

Charlotte sa...

pjuh, rakk det akkurat. Første gang jeg er med og du så gøy det er å se på alle innslagene! Må sette av en helg til å se gjennom alt men. Snakk om inspirerende konkurranse:)

God helg og glade mai dager!
Hilsen Charlotte

marie sa...

Yees! Der rakk vi å legge inn dagens konfirmasjonsbord før fristen!

Camilla- casual living sa...

Gurimalla, så utrolig mange fine bidrag.Skal si det er mange kreative og flinke damer der ute:)

Unknown sa...

så mye flott!
skulle gjerne hatt 2 bidrag, men hadde ikke tid. skal snart dekke festbord igjen, det er jo i grunnen kjempekjekt, gøy med masse inspirasjon her inne :P