Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 14. mai 2011

Stem fram bloggernes flotteste festbord!

Ojojoj!! Nå har blogger virkelig gjort det surt for oss de siste dagene. Finale bildene som dere skulle få se i går kommer pga tekniske problemer derfor først nå. Et av bidragene ble med en feiltakelse plukket ut i galleriet også, men er finalist på lik linje med de andre. Ragnhild og Linda fra Wik & Walsøe har plukket ut disse 10 flotte bidragene. Fargesprakende, nostalgisk og ekstravagant- denne gangen har vi virkelig ett bredt spekter. Håper du finner din favoritt!

1.DESIGNHUND

Originalt - Personlig spesiell og spennende miks av farger og mønstre

2.MARIA OG EMILIE´S

Raust - på denne festen kommer det ikke til å mangle noe! Klar for ekstravagant bohemfest.

3.LOVE PEACE PIONIES

Rent, enkelt og lekkert – gir en deilig og rolig følelse!

4.MRS HARDY

Rustikt, enkelt og ekte - En veldig fin balanse med rette linjer i oppdekkingen som skaper orden og ro i kontrast med det naturlige og den passe uperfekte perfekte miksen av forskjellig bestikk.

5.STINES HJEM

Luksus i skogen – Får litt hyttetur følelse, med litt luksus pga. stettglass og snapseglass. Her vil vi slappe av og nyte god mat og drikke med gode venner g familie.

6.SMÅTING- FRA MITT HJERTE & SINN

Dette er fantastisk deilig og friskt – God morgen og gratulerer med dagen bord! Dette ble nok en god dag for Pappaen!

7.HVIIT

Lekkert og stilfullt - Rene linjer og vakre vårlige farger. Veldig enkelt og funksjonelt, men allikevel med et diskret snev av romantikk.

8.MAMMA TAMO

Grafisk perfeksjon – som et kunstverk!

9.HOUSE NUMBER NINE

Klassisk enkelhet – Et vakkert festbord, som gir en følelse av en spesiell og høytidelig anledning.

10.FJELDBORG

Lekent - Sukkertøyfarger og polkadots i skjønn forening, men velbalansert og derfor allikevel enkelt. Veldig fin miks med former og farger. Runde og enkle , organiske og skjeve former sammen med strammere former gir det lille ekstra.

Du kan stemme frem til mandag 16.mai kl 18. Vi fortsetter med den skjulte avstemmingen, så nå er det bare å vente i spenning dere! Resten av roadtrip innlegget fra fineste Christine kommer til uken, teaser finner du her. God lørdagsmys til dere alle fra Ann Helen, Solveig og Julie.


24 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Hjelpe meg så mange fine bord!!!
Dette var virkelig vrient, for her var flere favoritter... Synes alle fortjener en premie!!
Herlig inspirasjon på en lørdag! Takk!!:)
Klem, Janni♥

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER til denne månedens finalister :)
Er ikke i tvil om hvem som får min stemme denne gang...
Likevel ønsker jeg dere alle sammen lykke til!
Utrolig masse herlig inspirasjon i denne utfordringen.

Jeanette sa...

Her var det mye lekkert å se på! Gratulerer til finalistene,lykke til:)

Unknown sa...

Det var vanskelig denne gangen! Så mange ulike innslag. Mye inspirasjon å hente her:)

Nostalgia sa...

For noen nydelige bidrag :-) Masse ideer og inspirasjon !

Unknown sa...

Wow så gøy at jeg er med! Jeg drømte om dette i natt faktisk, hadde mye bloggstyr i drømmen min, sikkert fordi det var no kødd med bloggene. Hoho. Anyways, tusen takk for at dere nib jentene og dommerne likte bidraget mitt :D
God GP kveld (regner med de fleste ser på det?)
manu

Mia, New Room Interior sa...

Fantastisk!! Utrolig mye flott og variert, og såå kreativt!! :-)

Deer Darling sa...

Så mye fint! Har funnet min favoritt og stemt:)

Anonym sa...

Mye flotte borddekninger her, men jeg må jo si at enkelte av bordene blir litt for overfylte for meg, det blir jo ikke plass til å sette fram fat med mat!

Vigleik sa...

Da var det blitt stemt på favorritten;)

MissMette sa...

Mange flotte festbord, for
en inspirasjon!!! - herlig...
Min favoritt var Maria og
Emilie`s ღ så herlig dekorert
og flotte og herlige farger ღ
Ønsker alle masse lykke til :)

Junk De Lux sa...

Mange fantastiske bidrag! Jeg har selvfølgelig stemt på min favoritt:)

Klem!

Drømmehuset mitt sa...

Her var det mange flott bord:) Lykke til alle sammen!!!
Min stemme er selvfølgelig gitt til min favoritt:)

mi-rachel sa...

oj..så vanskelig å velge!

Designfruen sa...

Utrolig flotte bord, og mange forskjellige stiler! Noe for en hver smak! Jeg har stemt :)

Tove `blogg verden sa...

Min stemme er gitt : ) Mange nydelige bord!!

Pia sa...

Dette var ikke lett!

Valeria sa...

Har stemt,så vanskelig å velge

frk.B sa...

Hærlig!
Lykke til alle sammen!
Masse inspirasjon :)

Julie og baby Oliver sa...

Så utrolig mange fine bord. Håper noen litt utenom det vanlige vinner, elsker nye impulser og det gleder meg at det var så mange forskjellige :D

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ingen av mine favoritter ble plukket ut som finalister:( Her er veldig mye stilig, men stilig er ikke min greie. Sorry!

House Number 9 sa...

Så utrolig gøy å komme til finalen! Tusen takk!!!

Hilsen en ydmyk Ann Kristin:-)

n i n a s hjem sa...

Nyyyyydelige bord!!!
Kunne ha valgt mange her, men nå er stemmen gitt til min største favoritt!


Lykke til, alle sammen :)

Unknown sa...

Gratulerer alle ,))
Min stemme er gitt!! lykke til alle!!
Ønsker samtidig alle en strålende 17-mai feiring i morgen!!
Klem fra meg,
Anki