Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 21. mars 2010

Loppissesongen erklæres herved for åpnet!

Jeg tror mange av oss har hatt lopper i blodet en lang stund nå. Finn er en kjekk kar, men han er liksom ikke "the real deal". Hihi!

En gang i uken (hver torsdag) kommer innlegg hvor en kan legge inn kommentar hvis en kjenner til loppemarkeder. Dette er for å fange opp loppemarkeder som ikke annonseres på nett eller i aviser.

Vi sprer det glade budskap, men er helt avhengige av at dere bidrar:):)

Vi syns det er best hvis alle tar utgangspunkt i denne teksten når de kommenterer, det gjør det lettere å lese:)

Fylke, sted, lokale:
Dato:
Kilde:
Info:




















Trenger du inspirasjon til loppemarkedkupp? Jeg har nettopp kjøpt to bøker på Amazone som er dyppet i inspirasjon for hva du kan lete etter på loppis. Fleamarket style og Cheap chic.

Bildet er forresten tatt med reflektor etter tips fra
Drea. Kommer innlegg om hvordan jeg har prøvd å plukke opp tipsene ganske snart:):)

Håper loppetipsene ramler inn, jeg har kjøpt mitt 6. sofabord på 8 mnd i dag. Vi er igang!
Legg inn de loppemarkedene du kjenner til i kommentar under DETTE innlegget:)

7 kommentarer:

Hege sa...

I Bergensområdet:
# 7. mars: Rothaugen skole (Kleppe musikklag)
# 20.–21. mars: Ulsmåg skole (Midtun Skoles Musikkorps)
# 10.–11. april: Slettebakken skole (Bergen brass band og Åsane musikklag)
# 17.–18. april: Haukeland skole (Haukeland og Kronstad skolekorps)
# 17.–18. april: Rothaugen skole (Krohnengen brass band)
# 23.–25. april: Liland skole (Flesland musikklag)
# 24.–25. april: Smørås skole (Smørås skolemusikk)
# 24.–25. april: Skjold skole (Skjold skoles musikkorps)
# I tillegg planlegger Dyrebeskyttelsen i Bergen loppemarked i midten av april (følg med på www.dyrebeskyttelsen-bergen.no)

Kilde:BA

mali-mo sa...

Hurra, vi er igang!

Jeg skal i år stille tidlig og være KLAR for kupp ;) Vi sees i køen denne gang storeflittig. Garantert! Jeg gleder meg allerede ;) Hehe.

PS skal få mailet deg...snart ;) Kjekt!

Mette sa...

Om noen er pa besok i England og leter etter loppis sa kan de se i lokalpresse/internett etter "Car boot sales". Det er oftest privatfolk som samles pa et jordet/skolegard (litt mer organisert enn det hores ut), betaler en liten sum for a vaere med og sa bokstavlig talt selger ting og tang ut av bagasjerommet pa bilen. Vel, mange tar med seg bord og setter det opp mer organisert. Men saken er at det SKAL vaere billig og man kan gjore mange kupp her!

prinsesselinn sa...

heihei, skulle akkurat til å skrive inn de jeg visste om men det har allerede HEGE gjort gitt ;)
Flinkis;)
det er vel bare til å glede seg,
Det er en fryd å finne noe superfint, og gjerne og¨så billig, enten man har lett lenge etter det , eller ikke engang visste at man ville ha det ;)
ha en strålende sesong alle sammen, og TVITVI !

Fjasevas Huset sa...

Gøy sesong vi går i møte!!
Har bare et spørsmål jeg - forsøkte en tid tilbake å sende en søknad til dere på medlemskap, men vet ikke om det funka da det var litt forskjellig frem og tilbake:-))det tar kanskje bare litt tid??..
Ha en fin fin uke:-)

NIB sa...

Hei V! Vi ligger veldig etter med innmeldingene, da det er en ansettelse på gang i det området, og vi bruker all tid på å planlegge videre "drift" her på NIB:)

Håper vi kommer til klarhet fort, så skal vi ta en skikkelig økt:):)

Beklager ventetiden dette medfører!!

Fjasevas Huset sa...

Helt iorden. Måtte bare forsikre meg om at jeg hadde gjort riktig når jeg gjorde det:-) Take u'r time og lykke til med ansettelser. Dere har nok mer enn nok å gjøre ja... Kjempe flott jobb dere gjør jenter!!

Ha en fin dag og uke:-)