Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 22. august 2009

Tips: Kid's Concept

For en god tid tilbake fikk vi tips om Kid's Concept. Utrolig mye morsomt til barna her! Prisene er veiledende:) Kid's Concept er svensk, men startet salget av sine produkter i Norge dette året.

Jeg må si jeg falt for piraten Theos teppe og stol. Grått til gutt ser virkelig herlig ut! Syns gjerne pirattema kan bli litt "over the top", men her fins det altså et classy alternativ. I like!
























Her får dere et innstrykk av prisklassen: Settekasser kr. 599,- Oppbevaringsbokser kr. 349,- Bord og 1 stol kr. 599,- Vegghylle kr. 299 Glass kr. 25,- Keramikkskål kr. 29,- Låsbar sparebøsse kr. 149,- Keramikksett kr. 129,-

Produktene blir solgt i hele Norge, du finner forhandlerliste inne på denne siden. I Oslo fins debla hos Riktige Leker og Rakkarungene. Ellers er det flere nettbutikker som har produktene bla Kids Room og Barneparadis.

3 kommentarer:

Marie sa...

Var innom de på messa bare for å avlede datteren min litt da hun var drittlei av at vi voksne måtte lutke på ALLE duftlysene i standen ved siden av ;-) De hadde mye fint!
M

M sa...

Får nesten lyst på flere barn, bare sånn at jeg kan innrede et barnerom...
:D!!!
M

Melissa sa...

Supert innlegg og tips for meg som skal bli mamma :D

Like it!