Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 27. mai 2009

Inspirasjon: Studio Skeie

Er det noen der ute som husker Kristian - en av våre eneste to mannlige medlemmer gjennom tidene? Ja han fotografen, på den andre siden?

Nå har han tydelig funnet seg bedre til rette, for her er noen bilder fra hans portefølje. Ikke bare er hjemmene inspirerende, men... oh my! Bildene er virkelig bra. Jeg er interiørjunkie, og ser mye interiørgodteri, men her er det bra kvalitet på arbeidet. Ta turen innom Studio Skeie.

I Bergen er vi vant til regn, men i dag ser jeg ikke trappen utenfor engang for bare regnvær. Da er det hyggelig med kake og fine interiørbilder:)

Storeflittig


6 kommentarer:

Camilla sa...

De bildene har jeg sett før, i ett blad..stemmer ikke det..? Noen som husker hvilket..? :-)

Forresten, så HAGLET det isted..takk og lov for sånne fine bilder som dette.. så vi kan drømme oss vekk :-)

My home is my Castle sa...

Javisst husker jeg Kristian :))
Gutten i hønseflokken hihi ;)
Skal ta meg en tur innom å kikke.
De bildene er bare såå flotte :)

Klem,Kari

Anne Mette Lie sa...

Lekre bilder! Me LOVE!

Bente sa...

Wow, her var det virkleig mye fint!!!

Vibeke sa...

Herlig! Takk for tipset :o)

Vibeke

Hilde Heimdal sa...

Gøy å se bilder med litt farger !! :)

Farger gjør en glad :)

Jeg er glad i så mange stiler jeg, skulle hatt et slott med forskjellige stiler i hvert rom hehe:)