Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 6. mars 2009

Tips: Ny butikk i hovedstaden - Tante Guri

Vi får inn flere og flere tips på Nib, og det syns vi er veldig spennende. Sitter du inne med et tips til oss, er det bare å sende oss en mail på norskeinteriorblogger at gmail dot com. Kanskje er det åpning av en spennende butikk der du bor, kanskje har du noen egne produkter, eller du vet om noe bloggeverdig som bør komme inn her på siden? Ikke nøl med å gi oss et hint.

For noen dager siden fikk vi invitasjon til åpningen av Tante Guri, og dette så spennende ut!

Tante Guri er en opplevelsesbutikk, kunst- og designerkollektiv på Kampen i Oslo. Her kan du se fotokunst, kjøpe klær, møbler, lamper, dingser og bomser. Det vil bli arrangert filmvisninger med popcorn, minikonserter og utstillinger. Adresse: Sonsgate 7 på Kampen i Oslo. Åpningstider: torsdag til søndag 10-18.

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Takk for tipset. Hit må jeg dra snart. God helg.

Rikke sa...

Ah dette så bra ut:)

Bente sa...

Dette så spennende ut! Hit skal jeg neste gang jeg besøker mine søstre i Oslo!!!

Mine øyeblikk sa...

Hmm...tror jeg må ta meg en tur dit.