Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 15. februar 2009

Ny header

Vi har fått ny header, og håper denne kan representere de mange ulike stilene på NIB. Vi tror det blir lettere å se at vi er en interiørblogg med den nye headeren, og at det er plass til alle typer blogger her inne. Hurra! Det er godt med litt forandring.

Her på NIB prøver vi å dele så mye som mulig av hvordan vi gjør ting, slik at andre bloggere kan få ideer og tips. (We wish, hihi.) Det håper vi våre medlemmer også prøver på:) Lurer du på hvordan denne er laget? Ganske enkelt:

Vi har lett i nye og gamle interiørmagasin, og revet ut noen bilder. Vi fant frem noen tekstilprøver, og fra obs tok vi med en ekstra fargeprøve. Collagen er laget helt fysisk, og skannet inn på en billig printer. (Canon pixma 540). Etter det la vi bare på logoen med et bilderedigeringsprogram. Gimp anbefales.
Her er et bilde av prosessen, ganske koselig kveldspyssel.

21 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

Flott header:) jepp.. alltid morsomt og fornye seg litt.

Cathrine sa...

kjempeflott header:)

Anonym sa...

Me LIKE!
:o)

Emmeline sa...

Veldig gøy og KREATIV header jenter:)

Ser jo at Storeflittig har vært innom og debattert kreativ debatt hos en av jentene i kveld. Bra kommentar:)

Gøy med forandring. Tror jeg snart må endre litt jeg også... Men er så lat... Skriver bare innlegg og er så lat med resten, men ser jo at det er litt stilig med fornyelse både på bloggen og ellers. Ha en fin fin uke jenter. SO LONG!

Crinoline sa...

Denne likte jeg - viser hva NIB står for. Takk igjen for den fantastiske jobben dere gjør.

My home is my Castle sa...

Kjempefin header :)

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott headerO=)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Supersmart...å knallfint...

Jannicke sa...

Hiver meg på "heiagjengen! : Veldig stilig header!!

Crème sa...

Veldig fin header. Ingen tvil om at interiør er temaet her i gården:)

Stine sa...

Liker headeren kjempegodt. Og så lurer jeg på en ting som plutselig slo meg. Finnes det egentlig noen mannlige interiørbloggere? Eller er vi 450 kvinner her inne? :P

Solveig sa...

hei stina: vi har hatt to mannlige medlemmer på de månedene vi blogget, hihi. men de har begge falt fra. vi er faktisk kun damer her inne. - men vi får håpe at det er noen menn som titter etter gode tips???

Marias skriblerier sa...

Eller man kan bruke Photoshop, så slipper man å klippe og lime ;) Hilsen en som er glad i å lage bannere... Ref. bannerinnlegg: http://martuv.blogspot.com/2009/02/bloggbannere-jeg-har-laget.html

Anyway, grattis med ny banner, den gjorde seg på siden! :)

Fin dag til dere!

Solveig sa...

hehe - det er ikke noe i veien for å bruke photoshop, men det ville tatt enormt mye lengre tid enn bare å lage den for hånd.

det er enda større grunn til at vi ikke photoshopper denne: COPYRIGHT!

Marihøna sa...

Kjempefint og stilig. Kreativt :)

Ikke A-Lene sa...

Kjempe fint!!!!

rod i hob sa...

Kreativt :-)
Fin header!

Lisemoren sa...

flott header og flott tips. : )

Lisemoren sa...

flott header og flott tips. : )

irina sa...

Dere er utrolig dyktig og KREATIV :)
Det mener jeg, Dere har skapt ett eget interiør samfunn. Håper dere er stolt over det utrolige bra tiltaket deres.

Vet ikke hvordan det fungerer men jeg har skiftet navn fra mitt hus ditt hus til All of Irina.

Klem

Fru Fryd sa...

Råstilig, også kreativt!!
Headern representerer oss alle synes jeg:-)