Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 18. januar 2009

Bloggetreff

Når noen tar initiativ til bloggetreff blir vi oppriktig glade, det viser oss at det finnes engasjerte bloggere, og at interiørbloggerne er usedvanlig hyggelige. Vi takker Monaslykkebo, Gamlå og Mitt hus - Ditt hus for at de arrangerer treff, på vegne av interiørbloggerne:)

STAVANGER: Bloggetreffet i Stavanger skrev vi om forrige uke også, men det er altså planlagt bloggetreff en lørdag i februar. Meld din interesse her.

BÆRUM: Det blir også bloggetreff i Bærum, fredag 6.februar kl 18. Meld din interesse her.

TRONDHEIM: Mitt hus - Ditt hus arrangerer kurvfest i Trondheim, også det en lørdag i februar. Meld din interesse her.

Vi har vært på noen bloggetreff nå, og må si at det har vært utrolig hyggelig! Så hvis du er i tvil - ta sjangsen:)

5 kommentarer:

irina sa...

Bloggtreff i midt norge også.
Kurvfest hjemme hos meg.
En lørdag i februar kommer eksakt dato i neste uke !!
Klem fra irina

Frk. K sa...

Kommer ikke inn på linken til bloggetreffet i Bærum...

Gamlå sa...

Tusen takk NIB for at dere gjør dette!!

klem fra Gamlå

Fjordheim sa...

Det skal også være bloggtreff i Hamar Danse på roser har tatt initiativet til det. Det skal være 31. januar på Poesi, Hamar
Fint om det også står på lista deres.
Ha en flott kveld :)

fru vims sa...

hum hum, jeg kjenner igjen det bustetrollet på bildet der... ;)

sender du meg bildene fra treffet, storeflittig?

kjemepfint det altså :)