Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 27. september 2008

Nye bloggere og FEEL THE LOVE utfordring

Denne uken har det gått bort mye energi på en storm i et vannglass. Jeg som ikke har noe energi i det hele tatt om dagen, må si jeg er ganske matt.

Jeg syns det er rart hvordan det kan se ut som noen få kommentarer kan bryte ned et arbeid vi har brukt hundrevis av timer på å bygge opp. Når folk tar kommentarer under et debattinnlegg mer seriøst enn det vi som har lagt ned dette dugnadsarbeidet blir gjort, tenker jeg at: nei - dette gidder jeg ikke.

Vi har fra første stund sagt at er det helt opp til hver enkelt hva en skriver om, sålenge en også blogger om interiør. Være seg familie, deathmetal, apene i Amazonas eller hvor sexy Jonas Gahr Støre er i dress. We don't care, baby!

Nå har jeg har fått nok, så denne uken legger jeg ikke til noen blogger, og ikke neste uke heller. Jeg gidder bare ikke! Og jeg tror at dette blir det aller siste innlegget her på NIB.


Ha ha! NEIDA! Litt humor må vi ha: FEEL THE LOVE!

Vi har ikke tenkt å la slikt smårusk stoppe en kreativ samleplass, med så mange uendelig flotte bloggere! Klart vi fortsetter akkurat som før!

Vi tar det hele med mye humor, og håper dere også kan gjøre det samme. Vi har ikke tenkt å farge håret blått eller begynne å skrive om vår usedvanelige kjekke og sjarmerende utenriksminister.

Vi er de samme gamle, og det er NIB også:
  • Et sted hvor ALLE interiørblogger er velkommen.
  • Et sted hvor vi ikke bryr oss om hva du skriver om, så lenge det også er om interiør.
  • Et sted hvor vi er hyggelige med hverandre og hvor destruktive krefter kan ta seg ei bolle.
Jeg tror ikke jeg kan skrive det mer i klartekst enn dette? Vi kommer ikke til å besvare mail eller kommentarer som går på dette tema mer, akkurat DET gidder jeg ikke, hihi!

Og til deg som føler du at du gjorde en tabbe ved å melde deg ut i kampens hete: Her er du hjertelig velkommen tilbake! Can you feel the love?

Tusen takk for alle superhyggelige kommentarer, og awarder de siste dagene. We're feeling the love!

Vi oppfordrer alle som har lyst til å lage et 'Feel the love' innlegg på bloggen sin denne uken. Hva er det der ute i bloggverden som gjør at DU får en litt bedre blogghverdag - er det de som trofast kommenterer på bloggen din, en spesiell blogger som gir det lille ekstra eller noe helt annet som gjør at du føler deg bra her inne i blogglandia? Denne uken kan vi sette litt ekstra pris på hverandre!

Ok - avhandlingen er ferdig. Her kommer nye bloggere denne uken. (Og dere blir heller ikke lagt inn i noen roll før vi deler opp, som vi ikke fikk tid til denne uken av 'feel the love' grunner:)

2store2små: 'Jeg er en veldig fersk blogger som har fått mye inspirasjon av å lese på bloggene her inne. Håper jeg kan få lagt til min blogg også, for å få mer inspirasjon og tips fra alle dere flinke der ute! Stilen min kan vel kanskje beskrives som romantisk/klassisk. Velkommen inn til meg.'

Brigg's lekehus: 'Se mitt nye selvoppussede lekehus ta til! Bloggen handler om min skaperglede, min shoppinglede og min nyervervede fotograferingsglede som boltrer seg i all verdens farger og lopper. Jeg leker meg med kitch, loppis, spraylakkering, rusten kultur i natur, drivved, klær, mat og musikk. Elsker mote og design men sverger til gjenbruk og stadige forandringer, derfor er "alltid under 1000-lappen" og "gjør det selv" mitt motto.'

Lynetmor sin blogg: 'Hei, jeg har blogget i over et år, og blogger mest om interiør. Vet ikke helt hva slags stil jeg egentlig liker mest, men liker veldig godt det romantiske.'

Rikkas idyll: 'Jeg er helt nye blogger og ønsker gjerne å få bli lagt inn her. Jeg liker best den romantiske og litt klassiske stilen. Håper jeg får bli lagt til. Ha en fin dag. Klæm.'

Sissy's hus: 'Bloggen min vil handle om hverdagslivet generelt og selvfølgelig interiør! For tiden prøver jeg å lage et hjem ut av en særdeles liten leilighet (drømmer om hus). Og liker å gjøre kreative ting ut av man finner på loftet. Ta en titt!'

Victorias hus: 'Hei, jeg elsker den landlige hvite interiør stilen. Jeg har selv dyrket den i nesten 10 år, og jeg lar meg stadig inspirere av de vakre interiør bloggene. Velkommen skal du være til å ta en titt inn i min verden.'

43 kommentarer:

Hilde sa...

Vil bare takke for det fantastiske arbeidet dere legger ned her på NiB! Jeg er en sånn blogger som blogger om litt av hvert, også interiør. Synes det er supert å være med på siden!! her finner jeg masser av inspirasjon! Masse lykke til med videre arbeid!

Vibeke sa...

YES, i can feel the love :o)
Tar utfordringen jeg og lager et "feel the love" innlegg i løpet av uken.
Håper du tar deg en tur innom på bloggen min og blir med på "feiringen" kjære storeflittig :o)

Håper formen din er bedre!

Fru Fjeldhammer sa...

hahaha, ble helt svett her opp jeg, ingen flere innlegg liksom...*S*!!

Godt vi har humor og ihvertfall dere... stå på jenter dere gjør en utrolig bra jobb.. dere skulle hatt medalje!!

Ha en flott uke...
an I can feel the LØØØvvve

Laila sa...

Å hjelp, der skremte dere meg, gitt. Så bra at dere ikke mente det!
Jeg har forresten gjort bloggen min privat, så jeg trenger nok ikke å stå på bloggrollen deres lenger. Tror ikke mine nye innlegg kommer opp. Hvis dere har tid og lyst, kan jeg invitere dere slik at dere kan lese bloggen min. Det gjelder også andre som har lyst til det.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Satte nesten kaffen i halsen jeg...phu... dere er så hærlige... humoren topp...
"surmaga" folk finnes det over alt - ikke værdt å bruke energi på dette... BLOGGING E ARTI...
Skal nok komme med et innlegg i løpet av uka...
(men har jeg sklidd av lista???)he,he...)))

Ha en koselig kvld...

Prinsesse Elin sa...

Du er bare så herlig:O)

Anonym sa...

Hei hei Storeflittig (og alle andre også) Jeg vil bare legge inn en liten TUSEN TAKK melding jeg fra meg til dere, alle!! Fra meg :)
For det jeg vil si er , tusen takk for at jeg vant 2. plassen (og Chatrine første hihi) med vinduet mitt fra Provence. Jeg fikk mitt aller første nr. av Vakre Hjem her om uka, snart 2 nå ja, og jeg må bare si at jeg har aldri lest bladet før, jeg er ingen egentlig shabby chic hvit fan, men fy søren ... fy søren for et herlig blad! Jeg er solgt!YEPP

ME LOVE!

Takk :) Klem!

Drømmen om en eplehage sa...

Ha, ha, ha! Nå skvatt jeg!

Jeg feeler loven og skal jaggu meg skrive litt vettugt og litt lite vettugt om det en av dagene.

Nå er jeg forspist på pizza og må strekke ut magen.
Tuddelu!

Drømmen om en eplehage sa...

Ha, ha, ha! Nå skvatt jeg!

Jeg feeler loven og skal jaggu meg skrive litt vettugt og litt lite vettugt om det en av dagene.

Nå er jeg forspist på pizza og må strekke ut magen.
Tuddelu!

Miamor sa...

I can feel it!!! Dere damene er jo så knaillbra!! Sunt bondevett og stort hjerte! Det liker vi her inne!!! Klem i natta

Villa Luftslottet sa...

Fy som jeg skvatt!!!!
Hurra for dere, jeg reiser meg og tar av hatten:D

Villa Luftslottet sa...

Fy som jeg skvatt!!!!
Hurra for dere, jeg reiser meg og tar av hatten:D

Min Verden sa...

Nå søkk det i meg... ææææ! Jeg skal lage et feel the love-innlegg når jeg kommer fra London og det kommer til å komme fra hjertet ;) Godt at dere gidder å fortsette. Jeg digger de flittige. Ha en fin søndag. Takk. Hanne

ENGEL sa...

oh my god!jeg besvimte nesten nå altså.!!!!må da være regler for å skremme folk slik??hihi...
kommer innlegg hos meg ja,trust me on that!velkommen innom!

Anonym sa...

Herlig.!! Må si jeg kjente et drag i magen ! Heldigvis har dere ståpå humør og humor i bøtter og spann. Tar av meg hatten for jobben dere gjør. Dere er dyktige og klare i uttalelsen her. Ingen kan misforstå noe her=)
Lykke til videre i jobben=)

liven sa...

NIB er et kjekt sted å være!!
Så godt at dere fortsetter som før:o)

Flinke damer:O)

Anonym sa...

Hei!

Jeg har veldig lyst å være med her inne. Syntes det er ei flott side og dere gjør en kjempegod jobb.
Jeg blogger mye om interiør, men har også litt andre interesser som jeg liker å ha med i bloggen min.
Stilen min er litt blandet. Blander litt gammelt og nytt, men liker å freshe opp med litt farger. Har en fritidsbolig på landet og der liker jeg den litt mer romantiske stilen.
Ha en fin søndag.

Torilpia sa...

Hei - jeg vil takke dere for den flotte kommentaren dere la igjen inne på bloggen min. Jeg har fått mye støtte fra andre bloggere også - tusen takk alle sammen.
Av respekt for dere vil jeg gjerne stå på lista her (når nye roller er klare) allikevel.
Til tross for at noen synes bloggen min er for "diffus" :o)
Kanskje mitt Feel the love-innlegg burde handle om nettopp denne enorme støtten fra medbloggere?? Vi får se!!
Ha en fortsatt fin søndag!!

Linn fra Solheim sa...

Hei hei.
Jeg kunne godt tenkt meg å stå på listen deres, jeg er ganske my innen både blogging og interiør. Jeg holder på å finne min egen stil innenfor alt det hvite, og jeg skriver endel om småbarnsliv og litt hobby også.

Linn.

Mita`s hjørne sa...

Supert...
Dere er utrolig flinke...
La inn et "Feel the Love" i går kveld...

Ha en super dag...

Laila sa...

Nå har jo jeg for øyeblikket gått over til lukket blogg, og kommer ikke opp på rollene deres. Men OM jeg skulle finne på å åpne bloggen min igjen, hvor i all verden skulle jeg plassert meg. Jeg har en klassisk stil, og føler ikke noen av de kategoriene dere har listet opp, passer. Dere kunne gjerne lagt klassisk, funkis og de andre "vanlige" betegnelsene også komme fram? Bare et forslag da, for jeg hadde hatt store problemer med å plassere meg. Jeg ville også plassert bloggene slik at de hadde et visst slektskap, f.eks feriehusinspirerte sammen med shabby chic og New England, rekved osv.

Hjemme hos Trine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mi :) sa...

Hei NIB & Flittiglisene :)

Her var det masse love for tiden ;) Jeg kjenner det helt hiiiiiit :D Derfor har jeg også lyst til å være med! Kan jeg?
Bloggen min er hele to dager gammel allerde - haha ;)
O STORE PLAN er å blogge om interiør og illustrasjon. Jeg er en glad og leken liten filur med passion for interiør, illustrasjon, design, farger, former, nyanser, varme sommerdager, fargesprakende høstdager, glitrende vinterdager og spirende vårdager;)
Velkommen til min lille verden av hvitt og rosa - og litt til ;)

Mi♥

Aasviv sa...

Hiv og høy!
Her var det mange kjekke bloggar å lese på, innimellom amming, klesvask, husvask og matlaging.
Eg er heime med min fjerde som. Bur i eit åtti år gammalt hus som er delvis oppattpussa, med ei grunnflate på 60 kvadratmeter. Ei utfordring for ordenssansen min! Har ein overfylt låve,med mykje rusk, men i blant finn eg eitkvart der som kan nyttast i huset. Interiøret ber preg av hurtig endring, leik og sporadisk vellykka kreativitet. Tilbygg er under planlegging, heldigvis. Stilen min er noko utydeleg, men likar det rustikke, innslag av natur, keramikk, grønt er skjønt, gammalt velbrukt tre og lær, enkelt porselen, MUGGER, planter høyrer med.....

NIB sa...

Hei :)

Vi pusser opp et lite hus vi har arvet. Dette skal være hytta vår. Jeg er veldig inspirert av shabby chik og hvit stil, men kommer nok til å ha en blanding av nytt og gammelt. Det skal iallfall være lyst og trivelig der! :) For den som har lyst å følge utviklingen av hytta vår er adressen: http://hyttedraum.blogspot.com/
og den heter da altså Faggstadbakkanj (hyttas navn).

Velkommen inn :-) Hilsen Heidi.

Anonym sa...

Hei, jeg er ny her...:)
Supert opplegg for alle de fantastiske bloggene....:)
MVH
Camilla;)

Anonym sa...

Heihei ! :)
Jeg har nylig opprettet ny blogg , som kommer til å inneholde mye interiør - men også mye fra vår hverdagssysler og liv i en bygd på vestlandet.
Jeg er fotoentusiast - tar endel bilder av både ungene, natur og hus & hjem. Innimellom, hender det også at jeg får tid og ånden over meg til å finne på noe håndarbeid......

Ellers er min stil mye preget av det landlige, nostalgiske , shabby chic, men også noe rustikk og bonderomantisk.
Gleder meg til å følge med dere her inne - finner alltid så masse inspirasjon rundtom i de forskjellige bloggene!
Velkommen - skal dere også være inn i mitt husrom! :)
Live

ingridmarie sa...

Hei! Godt at de ikkje gir dåke!No som eg nett har tatt steget ut i bloggingens verden :)
Stå på! Har vore leser lenge, men ikkje tatt meg tid i ein travel kvardag med småbarn,mann,hus og jobb..
Stilen min er personlig,70-tals, fargerik og samtidig iblanda litt Greengate og nostalgi i kvitt.. Hehe- ikkje lett å velge roll med andre ord:) Eg elsker å fotografere, male,sette saman nytt og gamalt i klesveg og interiør. No står symaskin på ynskjelista.
Velkommen innom og ta ein kikk!
:) ingridmarie

adr til bloggen min er;
http://denhemmeligehagen-ingridmarie.blogspot.com/

ingridmarie sa...

Ja-har sjekka litt opp-trur nok eg passer best under roll 3,sidan eg miksar inn mellom anna famile, natur og kattene i interiøretskribleria mine :)

Det Lille Hvite Huset sa...

Hei er ny innen bloggverden og håper å kunne stå inne på deres liste.. bloggen min vil handle om hverdagslivet generelt og selvfølgelig interiør! For tiden prøver jeg å lage et hjem i et nytt (gammelt) hus fra 1950 som vi nettop har kjøpt oss. drømmer om hvitt bonderomantisk kjøkken etterhvert ellers liker jeg litt forskjellig...

I eit hus i ein dal sa...

Heisann!
Eg har ein blogg om ting og tang og livet..
Vanskeleg å finna ein bås, men likar litt shabby, litt romantisk og litt gjenbruk.
Bloggar ein del om meg og mine:)

Unknown sa...

Hei, hei:0)
Eg har vore bloggar sidan august i år, så er velrelativt ny i dette her...
Vi bur i eit eldre hus, og då omfattar det jo litt oppussing som vert presentert etterkvart!!
Hovedsakleg handlar bloggen om små og store hendingar i kvardagslivet vårt, og så kjem det nokre smådrypp av interiør innimellom.
Håpar det er plass til meg her inne, for det er eit fantastisk forum dokke har bygd opp!!
Eg høyrer vel mao heime i kategori tre.

Anonym sa...

Hei :)
Vi vil gjerne være med på listene:) Vi har en blomster og interiør butikk i Tønsberg, så kategori 4 på oss:)

Anne Mette Lie sa...

Viser til kommentarundersøkelsen på toppen til høyre; vil tro at en god del bruker Mac og nettleseren Safari. ;-)

Anonym sa...

Ser at det ligger link til meg fra siden deres, men jeg er ikke inne i en roll. Jegtilhører i allefall kategori 3.
Mvh
http://himmelblaa-himmelblaa.blogspot.com/

sortekatt sa...

Hei,ja her er det liv, dette vil jeg være med på!hihi. Jeg er fra Stavanger, bor med mann og en datter. Ganske fersk blogger som skriver om hverdagsliv, interiør, hobby,litt mat, alt jeg synes er gøy:)jeg passer nok under roll 3.adrs.min http://www.sortekatt.blogspot.com/

Nettelita sa...

Ny blogger under kategori 3! :)
Jeg er ei jente på 27 år som kommer til å blogge om mitt hverdagsliv, men selvfølgelig også om min økende interesse for interiør! Foreløbig bor vi i leilighet, men vi planlegger å kjøpe hus innen et par år! Så det mangler ingenting på dagdrømming og ønsketenking! Der er alt lov.. :)
Velkommen inn til meg på:
www.nettelitas.blogspot.com

Anonym sa...

Hei

Jeg er ganske ny i bloggverdenen og vil veldig gjerne være med hos dere.
Min blogg heter Lindys Etasje, fordi jeg har innredet stua i andre etasje til atelié. Jeg driver mye med scrapping, men kaster meg over andre prosjekter også.
Jeg bor i en gammel sveitservilla som er under konstant oppussing, og dermed blir det mye interiør også.
Jeg kan vel trygt legges i kategori 3.

Hilsen Lindy lindys.blogg.no

Hjemme hos Trine sa...

Jeg vil bli medlem i nib, min blogg vil handle om interiør,men også litt andre ting som familie og hobby.Jeg ønsker å være med i kategori nummer 1.

Hjemme hos Trine sa...

Jeg vil bli medlem i nib, min blogg vil handle om interiør,men også litt andre ting som familie og hobby.Jeg ønsker å være med i kategori nummer 1.

¨fruTicosus¨ sa...

Hei. Håper jeg er på rett sted nå. Jeg vil gjerne legge meg inn i kategori 3. Min blogg handler stort sett om interiør, dekorasjoner, patchwork og bøker. Jeg bor i et gammelt hus på landet med mann og barn og katt og hund.
Hilsen ¨fruTicosus¨

[ barn i heimen ] sa...

Jeg vil gjerne være med!!! Er ny blogger - med adressen www.kaffioglokalen.blogspot.com

Jeg vil være innenfor Roll 3, med familie, hobbyer o.l...

Bloggen min handler mye om barneklær og barneutstyr. Interiør og hobbyer vil også være sentrale temaer...

NIB sa...

Da stenger vi muligheten for å melde seg inn for denne uken. I morgen kl 14 kommer et nytt innlegg hvor du kan melde deg inn.