Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 5. juli 2008

Lørdagsinnlegg 5.juli

Det skjer endel på siden nå, og det er så hyggelig!

Vi har fått inn mange bidrag til månedens bilde allerede. Takk for bidragene som allerede har kommet inn, og til dere andre: frist for å sende inn ditt bilde er 18.juli. 

Jeg gleder meg til onsdag, da får første blogger muligheten til å vise seg frem her hos oss. Gjestebloggeren får selvfølgelig link inn til bloggen sin, og kan velge helt fritt hva hun vil blogge om. En kan bruke et gammelt innlegg en var spesielt fornøyd med, en kan legge ut det samme innlegget som en hadde planlagt til sin egen blogg eller poste om noe som passer godt her inne.

Gjestebloggeren skal ha muligheten til å "reklamere" litt for seg selv, og vi som leser får muligheten til å bli kjent med bloggere som kanskje er utenfor vår egen krets.

På forumet opplever stadig nye brukere at det tar tid før mailen med bekreftelse kommer, så hvis du vil legge deg til, kan det jo være greit å være klar over dette:)

Nye bloggere denne uken:

Carinas interiørverden: Nyoppstartet blogg med bilder fra nettbutikk.

Daisys home: blogger fra en gård i Namdalen, med moderne stil. Siste innlegg om oppussing av stuevegg med sølvdekor og influensa.

My home is my castle: Bestemor som elsker stilen i Vakre hjem og interiør. Hun leter for tiden etter hus/leilighet, og har vist frem inspirasjon fra letingen, bilde fra entreen og blomsteroppsats.

När solen skiner skiner vi: fargeglad blogger som både tegner og maler. Siste om oppussing av stua, med riving av glassfiberstrie, stemorsblomster og sinkbøtter fra Skeidar.

Tante Mimmi: redesigner som blogger om sin symaskin, malekost, båndsag, drill og kamera. Siste om ringer og nøkkelring av gamle porselenstallerkner, redesign av svært forskjellig slag og beste kostyme i St.Hans feiring.

3 kommentarer:

Zizzi Molde sa...

Hei hei! Gleder meg til å se vinneren av konkuransen, og følger spent med på alt som skjer via denne siden :-)

Merete sa...

Hei! Jeg vil gjerne bli med på denne listen. :) Bloggen og interessen for interiør er ganske ny. Men jeg lærer og utvikler hjemmet mitt sakt men sikkert. :)

ceciliegrut sa...

Heisann.

Jeg vil gjerne legge henge meg på her. Så får jeg en GOD grunn til å blogge andre ting enn bildene mine:o) Masse fine blogger på lista, mange besøker jeg fra før, men fant også mange nye fine sider :o)

Cecilie