Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 11. april 2012

URØRT

Urørt ble en suksess! Så det fortsetter vi med. Vi er bittelitt imponert. Da vi begynte å blogge var kvaliteten.... heller litt under middels. Vi hadde bittesmå bilder, i collager, som ikke passet sammen. Bildene var så som så, det er en ting. Men entusiasme! Wow! I overflod! Når vi ser de nye interiørtalentene som spirer på bloggene blir vi nesten litt misunnelig. Tenk om vi hadde vært like flinke da vi startet...

Hvis du har en blogg som er ny, eller en som ikke er så ny, men som ikke har vært med så mye her inne? Legg inn en link til ditt ABSOLUTT BESTE BILDE i linkyen under, så skal vi plukke frem noen URØRTE hver måned. Noen tips til bildet: Vi plukker nesten aldri ut bilder som er tatt i mørket. Bruk dagslys og skru av alle lys du har i huset (også stearinslys).

Vi tar fortsatt ikke opp nye medlemmer, men vi jobber med ny blogg. Vi tror den kommer til å bli veldig kul. Hihi. Den blir ganske anerledes enn utseende i dag, og forhåpentlig blir det finere. Vi er jo i alle fall de samme. Så da går vi ut fra at NIB heller ikke forandrer seg så veldig mye, selv om vi snart skal skifte ham.

Her finner dere to herlige blogger som meldte seg på i forrige runde:
SILJES BLOGG
 

A DOG POSING
 

11 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra vi, nye blogger, få denne muligheten.
Kan vi linker flere bilder?

Vicky

ceciliegrut sa...

Siljes bilde er det mest kreative jeg har sett på LENGE!


NydeligFlott - Julie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MittLilleHjerte sa...

Kult! Gleder meg til dere begynner å ta opp nye medlemmer :)) venter spent på hamskiftet deres:)
Janne

Anonym sa...

Mye fine bilder og
flinke bloggere! :)

Klem

Unknown sa...

Flotte blogger begge 2!
Så morro dette urørt-greine, liker det :)

Unknown sa...

Juhu, så STAS!! :D
Takk for at dere ville dele min blogg, nå ble jeg glad!

Klem fra Silje

C-Date Magasin sa...

Flot design. Du er altid gøre nogle af de bedste.

Fru Flamme sa...

Jeg ELSKER stolen på bildet til Gøy på Tangen!!!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Så gøy med så mange flott nye blogger! Jeg er imponert!

Lykkedal sa...

Så gøy at jeg fikk delta selv om jeg ikke er medlem! Jeg gleder meg til dere kan ta opp nye medlemmer :)

Klem Laila