Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 12. desember 2011

Julepynting

DESIGNHUND er en skatt av en blogg som mange kjenner godt. Tone har en stil med egen signatur, og hun finner liksom alltid på noe nytt. Noen som sa utradisjonelt? Vi håper det! Kult, tøft og så bittelitt søtt. Fin, fin miks. Vi er veldig glade for at du ville lage litt julepynt til oss. Takk Tone - kanskje det er flere som tar frem symaskinen til juleverkstedet? Barn kan jo ha ansvar for å klippe ut, så kan en voksen ta seg av pedalene?


Idè til "peishylle" fikk jeg inne hos flinke FRYD OG DESIGN.

Hjerter og stjerne er klippet etter egenlaget mal, men det finnes liknende på Stoff og Stil. Hjertene er inspirert av KASPARA.

Kransen har jeg funnet på selv. Det er bare 3 pølser med vatt som er flettet. Om man ikke er så glad i retrostoffer, tenk så lekker den er i linfarge eller stripet sort/ hvit?



Klem fra TONE - DESIGNHUND

19 kommentarer:

Notre Maison sa...

Kjempefine! Likte spesielt det første bildet av julepynten og kvisten mot den flotte peisen. Nydelig. Lurer forresten litt på når vi får vite noe om jul i vårt hus utfordringen? Tror det flere enn meg som er kjempespente...;)

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

what a wonderful idea! every day something new for christmas - I love it! Hugs, Barbara

Høytrykk sa...

Flinke Tone!!

Skjerstad sa...

Jeg smiler :) Så nydelig ! Likte alt, og fikk lyst til å sette meg bak symaskina nå . Den kransen var jo bare helt herlig :)

Klem fra Janne

NIB sa...

Hei hei:)
Er det ikke lekkert! Tone er så flink!

Mamma til tre - vi fikk en spennende mail fra Liv de Boteo for en time siden, med hennes utvalgte finalister. Så i kveld er det duket for første galleri:)

Klem

Solveig

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Nydelig!
Digger Designhunden altså ;)

Og den peisehyllen tror jeg jeg må få til engang også. Og så var det peisen også da.. Ønsker meg det og jeg ;)

Bella sa...

Nydelig Tone!! :) Virkelig lekkert!

Lidyll sa...

Hurra hurra hurra!
..stas å se tone her inne*smile*

Tone-du er rååå! Love u!*smile*


Stooor klem
..ps: "Blekka" er snart klar, så da får du litt glans derfra også*hihi*

Yldi sa...

Flinke flinke Tone!
Så gøy å se hjertene her :)
Og om noen skulle være i nærheten, selger Tone sine fine kreasjoner på vår kafe, Kåre Maloney ;)
Vi føler oss heldig som har deg som designer hos oss!

Unknown sa...

Flinke flinke Tone, så mye fint;)

RumahKami sa...

For en søt krans !! har lyst til å lage en sånn og :)

Anonym sa...

Søte, snille, flinke Tone!

Du er så flink!!! :)
Mange inspirerende bilder.
Den kransen traff mitt hjerte.. Jeg elsker
retrostoffer og den er super året rundt! :)

Mange klemmer fra Ida
:)

KROnPRINSESSENE sa...

HERLIG pynt og innlegg og ikke minst herlige Tone :)
Får virkelig lyst til å lære meg å sy av å se disse fine tingene.
ha en fin desember uke alle sammen ;)
Klem May Helen

STYLIZIMO sa...

Ja, Tone har alltid noen smekre ideer på lur! Elsker alle de fine ideene hennes, og ikke minst de stemningsfulle bildene hun tar!

I LOVE!

Klemmer fra Nina

Louise sa...

Flinke Tone!
Kjempefin julepynt! En sånn krans kunne jeg også tenke meg.

Irja sa...

så fin pynt over peisen!!! flinke tone!!! og nå vet jeg hva jeg skal gjøre med "snøen på boks" som det er masse igjen på...spraye konglene mine selvfølgelig :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hurra for flinke Tone!

Anonym sa...

- Så sjarmerende:)

Liker særlig godt bildet med den store stjernen, hjertene og konglene over peisen. Harmonisk, uperfekt og sjarmerende.

Oppdaget akkurat denne bloggen takket være NIB. Nå blir det bokmerke på den.

Randi sa...

Så mye fint!! Sånne kranser husker jeg vi lagde på skolen! Men så mye finere i retrostoff da!! :D