Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 10. november 2011

Utfordring soverom: Galleri II

I dag har vi stylet og tatt bilder, stylet og tatt bilder til en fin julesak! Nå gleder vi oss til å redigere bildene, og se de på glanset papir før jul. Men først er det tid for galleri nummer to.
Enjoy! I morgen er det grand finale:)

MYKE MINUTTER


RE:SIGNERT


SWEET CHILLI


FJASEVASHUSET


SOMMERJENTEN


FRK. EPLEGRØT


FJELLROSA OG LIVET UNDER STJERNENE


SYNNEVES VERDEN


MI CASA ES SU CASA

12 kommentarer:

Fjasevas Huset sa...

Så koselig å få være med i galleriet blandt såå mange fine bidrag:-)

Gleder meg til å se hvem som er med i finalen:-)

Stor klem

Unknown sa...

Gratulere til alle :) spent på finalen, nivået er så høyt!

Trallala sa...

Så mye lekkert. Blir veldig inspirert til hva jeg kan gjøre med mitt eget soverom når jeg ser dette. Folk er flinke altså! Blir rett og slett imponert jeg.

Lillekatt sa...

Fy søren så fint folk har det på soverommet!

Katrine Anita sa...

Utolig vakre soverom! Gleder meg til vi er ferdige med å pusse opp og slipper å sove på et soverom/lager. Dette var veldig inspirerende.

Sweet Chili . sa...

Tusen takk til NIB for at jeg får skinne litt på Galleriplass! Så mange fine soverom det er der ute:) Jeg er spent på finalen:)

Klem, Pernille

Signe sa...

Masse fiiin inspirasjon!
Og jeg ser at skilleveggen min fra Ellos gjør seg helt utmerket som sengegavl også :)

Klem,
Signe

Frk.Eplegrøt sa...

Tusen takk - for en overaskelse og fin start på dagen dette var :)
Takker også for at dere så igjennom den noe dårlige kvaliteten på bildet mitt.hehe.
Hilsen frk eplegrøt

Synneve sa...

Så stas med galleriplass blandt så mange flotte bidrag!

Tusen takk flinke NIB-jenter :)

Jeanette sa...

Så utrolig gøy at mitt bidrag fikk galleriplass,nå ble jeg kjempe glad!:)Tenk at jeg skulle få det blandt så mange fine bidrag:)

Klem Mi casa es su casa

Myke minutter sa...

Ble kjempeglad for å få galleriplass, takk for det! :)

mali-mo sa...

Her var det masse fint!!!!