Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 6. oktober 2011

Grønn lykke

Jeg er på grønt om dagen! En farge jeg aldri har likt så godt egentlig, er det ikke rart? Jeg er litt sånn, kan plutselig bli helt oppslukt i noe som egentlig ikke har vært meg i det hele tatt. Sol ble litt overrasket da jeg av alle foreslo armygrønne stoler fra fantastiske MILLA BOUTIQUE da vi lagde utstillinger på HOUSE OF OSLO i forrige uke. Vi gleder oss til å vise dere bilder snart!

I dag har jeg kost med med grønne innslag hos Tonje med HOLMBERG EVERYDAY LIVING. Grønt var jo spådd å bli en stor trend hos trendnissene hos PEJgruppen på Lillestrømmessen, og hvem vet? Kanskje vi nok en gang står overfor en selvoppfyllende profeti herfra? Hvor er du med grønt?




Husk å melde deg på utfordringen hvis du har gjort noe moro med tapet da!
Klemmer, Ann Helen

21 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har en grønn fillerye på soverommet, kanskje den skal frem i lyset?
Det er jo en naturlig farge, men det er så mye med grønt, er jo mange grønnfarger!
Min er ganske skitten, men jeg liker denne her og, fine bilder!

Sukkertøy for øyet sa...

*ler*
Du er ikke alene om like grønt om dagen.. sånn helt plutselig!
Jeg blir bare dratt mot grønne ting om dagen.. Prøver å ikke la meg rive med.. MYE mulig dette bare er en fase*knis*

designhund sa...

armygrønne stoler!?
nå snakker vi;)
men army er nyyyydelig med rosa da - tji hi.
er det ikke deilig at vi endrer litt retning fargemessig i ny og ne..
gleder meg til å se bilder fra utstillingen,
åh, tror det blir knallbra.

n i n a s hjem sa...

Grønn er vel ikke en farge jeg bruker så mye av, det skal sies.
Men en stol som kontrast o.l er jo stilig!
Jeg har aldri vært glad i lilla, men ser jo at jeg lar meg rive med av trender o.l.

Blått, grått, hvitt, sort, rosa, brun, beige... der har du meg :)

MøbelPøbel sa...

Å, så deilige bilder!
Jeg har et "grønt" innlegg jeg også..Har fått skikkelig dilla på denne fargen..Alt som skal til er en liten forelskelse;)
Tror vi trenger å få litt ny input på farger iblant jeg<3

Fru M sa...

Grønt e skjønt;-) klem Å

Åshild - prydeligbloggen sa...

Du vet hvor jeg er med grønt! :):)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg har alltid likt grønt, og bruker den masse:)) Moro å høyre at den er på veg inn;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anonym sa...

Grønt.. hmm.. har ikke så mye av det her i huset... Men, det kan var utrolig tøft som en kontrast til alt det hvite :)

Vi interiørdamer lar oss lett rive med når det gjelder trender, så kan godt hende jeg plutselig får noe grønt i heimen jeg også! *ler*

Klem Ida

Ingrid Elisabeth sa...

Grønn er en veldig morsom farge, for den uttrykker så mye.
Teppet på stua vår er grønt, og skiller seg ut sammen med hvite og sorte ikea-møbler.
Ellers har jeg stort sett alltid med meg noe grønt i matpakken; matboks, drikkeflaske, skje, kniv, gaffel, påleggseske.

Lottemora sa...

Ja, grønn er en herlig farge. Men dessverre lite brukt her i huset, ettersom husbonden er Kiwi-kjøpmann....og vi da har gått litt lei. Iallfall av den limegrønne. Men kanskje jeg slipper inn noe army-grønt etterhvert da.

Akkurat nå lader jeg kamera og er straks klar med bidrag til tapet-utfordringen.

Klem
Lotte

Bente sa...

Hei - jeg er veldig, veldig glad i grønt - og har alltid vært det. Grønt er en så god og rolig farge - og så er den alt fra intens gressgrønt - til olivengønn - til skarp lysegrønn - til 70-tallets gulgrønn og til min favoritt om dagen - blåturkisgrønn:)

God kveld!

Hilde - Feien og Fjong sa...

Eg er òg, som nokre over her, veeeldig glad i grønt òg har alltid vore det. I forrige leilighet hadde me ein Oliven grønn vegg(jotuns kaki) som eg jo òg har lokka mor mi til å male på ein kjøkkenvegg, også hadde eg ein vegg med omtrent same farge som stolen her. Nå er mint favoritten, som ein jo kan sjå i både interiør òg garderobe. Grønt er sjønt!

Anonym sa...

Helt enig med Bente over her:) er så mange toner av grønt og jeg er veldig glad i mange av dem i en riktig interiørmessig setting;) Grønt ser man mye av hjemme hos meg! Og vis de som kjenner meg skulle beskrive meg med en farge så blir det nok..ja grønn;) veske, tilbehør etc.. Så gleder meg til å se mere grønne bilder framover her i interiørland;) Lillian

Martha sa...

Jeg har ingenting grønt..Men dette var knallkult!!
Liker kontraster med å ha en ting i en knallfarge som skiller seg ut..
Og bloggen her er en av mine favoritter..så digger stilen!!
klem:)

Eldrid sa...

det er en fin farge, har veldig sansen for den, kul stol. Jeg liker å ha noen grønne detaljer, det frisker opp:) Men har ikke skaffet meg grønne møbler enda..:)

Tullefrans sa...

I løpet av de siste dagene har vi fått ordnings på gangen vår, og i tillegg til hvitt fikk jeg lurt inn grønt som kontrast selv om samboeren ikke var overbevist før det hele var ferdig.

Grønt er en farge jeg har sansen for, med andre ord!
He en flott helg :)
Klemmer, Fransen

Tee of Vinnord Cottage sa...

Nå har grønt vært fargen min i alle år, så jeg syns det er knall at den blit litt "in". Da finner jeg sikkert mye jeg får lyst på! Hele huset mitt er jo fylt av fargen allerde. Mest i lyse mintgrønne farger, men også mer gressgrønt og smaragd grønt :D Sofaen min er blant annet mørk grønn :D

med blanke ark // susanne sa...

Jeg elsker grønt, og har alltid gjort det. Favorittfarge i mange sammenhenger! I dette huset vi kjøpte i fjor har jeg grønt nesten overalt - på vegger, på tapet, på detaljer og ulike nyanser. En frisk farge som drar naturen inn og ro i sjelen :)

Ingrid sa...

Jeg digger grønt og tvang på gubben min en varm, mellomgrønn panelvegg på badet da vi bygde nytt i vår. Det ble råkult, og vi har fått mye skryt for den. Han innrømmer nå at han trodde det hadde rabla for meg, men at han liker det nå ;)

holmberg sa...

Takk for fine ord og for at bildene mine fikk være med i dette grønne innlegg:) Takk også for fin omtale i ROM123:) Fortsatt god helg!