Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 30. mars 2011

HURRA FOR DEN GODE FEEN!

Jeg skvetter alltid når noen ROPER på internett. Ser liksom for meg at de som hele tiden bruker STORE BOKSTAVER står med en ropert på den høyeste toppen i alpene og kringkaster om det store puteinnkjøpet, den nye spisestuen og det fantastiske nye pallebordet ikledd skinnknickers og en kopp med duggfrisk geitemelk som niste. I dag ikler vi oss grønne lederhosen selv, for vi har nemlig noe vi vil rope med utestemmen fra toppen av fjellet:

HURRA FOR DEN GODE FEEN som er kåret til årets nynorskbruker. Det er bare så moro! Gratulerer! Håper du har lyst til å feire ved å legge igjen en hilsen på bloggen hennes, og hvis du ikke kjenner denne bloggen - klikk deg inn så fort som overhode mulig:)

Bilde: lånt av Den gode feen.

6 kommentarer:

mali-mo sa...

Hurra for Linda-fe, en kjempefin blogg med vakkert språk ;)

Den gode feen sa...

Tusen tusen fantastisk masse takk ;) Eg vert rørt over slike fine innlegg, og ikkje minst når nokon ropar høgt for meg :) Klem til dåko alle saman!

an-magritt sa...

Jeg stemmer med i lederhosenkoret:
GRATULERER så utrolig masse!!

Anonym sa...

Ja her er det bare å aplaudere!
Gratulerer så mye med prisen, og så flott at NIB vet å kringkaste en sånn nyhet. Nå håper jeg bare at dersom premiepengene går til å betale restskatt at det vil være en eller annen innenfor reiselivsbransjen eller en med mange penger som spanderer en tur på familien. Det har de fortjent.
Hilsen fra Heia

Unknown sa...

grattis til den søte gode feen! klem m

Merete sa...

Gratulere så mye med prisen! En kjempe flott blogg og det hærlige med at ho skriver på dialekt-sitt språk.Nynorsk var et av mine fag på skolen som jeg likte best. Og der burde faktisk jeg også bli flinkere med å bruke min dialekt i hverdager når jeg skriver.
Mvh Merete