Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 19. februar 2010

Vil du være med å drive NIB?

Vi ser etter dedikerte bloggere som kan tenke seg å hjelpe til å drive NIB. Vi har veldig bruk for noen som kan hjelpe oss å legge inn/vurdere nye bloggere. Vi håper på noen som som har lyst å bidra til felleskapet, og som kanskje har noen gode tanker og ideer til videre drift:)

Bare send oss en mail: norskeinteriorblogger at gmail dot com, skriv gjerne noen få ord og link til bloggen din:)

Vi har mange vi gjerne "kunne tenkt oss å spørre" - men vi tar dette på den ordentlige måten, slik at NIB kan fortsette å være en side for alle.

9 kommentarer:

Miamor sa...

..dere gjør og har gjort en kjempejobb! heier på dere..og flott hvis dere får avlastning....kom igjen der ute....rette folk på rett plass!!..det er mottoet...

NIB sa...

takk miamor! du er god!!

Familien i Fjellborg sa...

dere gjør jo en kjempe jobb, selv er jeg ganske ny - men stiller opp om det er noe som kan gjøres.
hilsen Anita S

mali-mo sa...

Skulle så gjerne ha sagt jeg kunne bidra, men har...noe nølende...sagt ja til å prøve meg i bloggpuls-portalen.

Skjønner godt at NiB er revende å drive, håper folk vil bidra!!! Dere gjør en kjempejobb!

mali-mo sa...

revene...hehehe. KREVENDE!!!!

Camilla sa...

Har stor forståelse for at det tar tid å drive nib og dere gjør jo en fantastisk jobb. Akkurat nå har jeg dessverre ikke mulighet til å hjelpe til, men kanskje litt senere på året.. Håper dere finner riktig person til jobben. :)

Har dere tenkt på å ha inviterte bloggere da? Hver uke kan en blogger bli invitert til å skrive om et tema eller noe som opptar dem. Blir litt som et magasin med freelancere. Hjelper kanskje ikke så mye på den daglige driften dog.. :)

Synnøve sa...

Dere gjør en glimrende jobb.Skjønner dere trenger avlastning. Jeg vet ikke om jeg er rett person til og hjelpe dere.
Håper dere får i flinke folk som kan trø til.
Klem

Nina i Paradiset sa...

Hadde vært morsomt, men jeg har dessverre ikke tid.
Egoisten i meg sier at jeg må jobbe mer med min egen blogg når tiden tillater det! ;)
Lykke til videre!

MiaNostalgia sa...

Dere gjør en fabelaktig jobb,og jeg er sikker på at dere får noen som vil hjelpe dere med driften. Jeg synes i utgangspunktet det høres spennende ut, men slik situasjonen er akkurat nå blir det litt vanskelig å få tid til (full jobb og en del som skjer på privaten, samt en egen blogg som jeg gjerne også skulle hatt mer tid til) Men kanskje senere...

Lykke til, og klem fra MiaNostalgia