Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 9. desember 2009

Oppe igjen

Hei alle sammen!

Denne helgen og uken var virkelig stappfull! Det er kanskje et desemberfenomen, men med 2 julebord og en 30. årsdag var det lite helgefred her i Bergen. Aner ikke hvordan vi fikk plass til en halv dag med pepperkakebaking i helgen, men det gjorde vi.


Enkel adventspynt her i huset:)

Fru Pink er også veldig opptatt på annet hold
.

Når det går sånn i hundre i hverdagen skjer det ikke så mye her inne, og jeg er veldig lei for mail som ikke blir besvart. Håper dere skjønner at det ikke er vondt ment, men bare et resultat av at døgnet ikke har mer enn 25 timer her heller:) Hihi! Må også takke for alle fantastiske tilbakemeldinger dere gir! Noen mail lyser opp hverdagen, tusen takk for hvert godord!!

I går rakk jeg å legge opp ny innmelding til NIB. Siden vi gikk over til ny innmelding for et par måneder siden har vi fått over 200 nye søknader! For en utvilking det har vært her på Nib! Noen ganger blir jeg helt fasinert over hvor mange som liker interiør, og som deler det med en slik glød som jeg opplever her inne. Jeg er virkelig så glad for å få være med i dette, interiørdilla hadde vært en ensom hobby hvis det ikke var for alle dere SUPRE bloggere og kommentatører.

Ingen kommentarer: