Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 14. desember 2009

Epla.no

Jeg har gledet meg til å skrive innlegg om EPLA.NO. Etsy på norsk - dette blir bra!

Epla samler mange små butikker som selger håndlagede ting. Litt som om vi skulle samle alle bloggbutikkene rundt om på en side - eller vent - det er jo AKKURAT det epla gjør:)


Dans på roser lager disse nydelige pulsvarmerene 320,-


Honning og kanelsåpe fra Urban budeie. 32,-


"Elevate" silketrykk 1000,- fra Bensinstasjon


Rosa presskannevarmer 200,- fra den fantastiske bloggeren Haust


Gammelt linhåndkle med nytt trykk fra Strand 120,-

Her kan du opprette din egen butikk, og få mange flere treff enn en ensom bloggbutikk. Anbefaler alle som skal kjøpe eller selge håndlaget til å ta seg en ordentlig titt her inne!!

2 kommentarer:

Unni Strand sa...

Hei! Så hyggelig at dere ville vise fram håndkleet mitt! Tusen takk!
Jeg er bare SÅ fan av Epla! Så mye fint på et sted!

Helene i enga sa...

Så flott med et slikt nettsted! Det har jeg virkelig savnet. Jeg håper dette blir DET stedet hvor alle de flinke og kreative legger inn produktene de selger. Supert med alt på ett sted. Epla ser veldig innbydende ut, så dette lover godt for salget av alle de flotte hjemmelagde produkter :-)