Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 9. august 2012

PREMIE "KREATIV MED TEKSTILER"



Bilde: NIB

Månedens utfordring har vært KREATIV MED TEKSTILER. Og det er jo en ekstra grunn til det! IKEA har lansert katalogen sin, og tema for lanseringen er å skape forandring med nettopp tekstiler.

Vi har jobbet så intenst med lanserigen at det har vært litt dødt her på bloggen, men vi lover mange morsomme innlegg fremover, hihi! TEKSTILERIET er åpnet og der fikk vi NIBjentene lage et eget utstillingsvindu til lanseringen! Vi har invitert med oss 6 andre bloggere som skal sette opp sin stil i løpet av de neste ukene, og det kommer vi til å skrive om - såklart!

Denne gangen er det "the winner takes it all" premie. Vinneren stikker av med et gavekort på 5000kr som de kan bruke på IKEA. YES!

Så da jeg skulle lage inspirasjon for hva en kan bruke gavekortet på, tenkte jeg at jeg ikke bare kunne vise frem tekstiler. Jeg mener - 5000kr i tekstiler? Viser derfor noen av de andre tingene jeg ønsker meg fra IKEA om dagen også.

1.Trådkløver metervare 59kr/m. 2.Stockholm teppe 1980kr. 3.PS dynetrekk 349kr. 4.Vendela metervare 69kr/m. 5.Eivor teppe 198kr.

1.Härnösand lenestol 1290kr. 2.Råskog trancherbort 398kr. 3.Söderhamn sofa 7300kr. 4.Hektar taklampe 595kr. 5.Nordli nattbord 595kr.

1.Lappljung pute 149kr. 2.PS 2012 stol 595kr. 3.PS 2012 kommode 3390kr. 4.PS 2012 lampe 395kr. 5.Frasera 15kr.

12 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Hektar lampe vil jeg også ha... ++++
Flott premie forresten! Heldig den som vinner!

Frk.Eplegrøt sa...

Fy for en heldig-gris vinneren blir!
Mye fine forslag å bruke penga på :) For meg hadde det blitt innkjøp av ny sofa med soveplass muligheter.

Anonym sa...

Vet ikke helt jeg,er det så fantastisk?Bruk,kast og kjøp enda mer...Det blir vel litt som å stikke hånda inn i et vepsebol,men helt,helt ærlig talt.Vi er verdensmestere i kasting!Jo,jo vintage og gjenbruk osv,men hvor kommer alle disse billige møblene fra,hva er de egentlig lagd av?Huff,høres vel helt "raddis"ut,noe jeg langt fra er.Men,det siste jeg har blitt allergisk for og jeg mener allergisk er IKEA sine telys og duftlys (det er helt sant,skikkelig innsausa og tett.Prøvd og feilet og fått det bekreftet av lege).Så jo,det er lov å være skeptisk til mange ting. Joda,jeg og har n o e n IKEA møbler,men ikke lysene lenger..

M sa...

Alt nytt er gøy, shoppingterapi virker for det meste... Nei, jeg tenker nok litt som anonym her, men samtidig, så lager vi atmosfæren og bygger rede vårt med materialistiske ting, det behøver ikke å bety overfladiskhet...mange unge i dag er flinkere enn vi var da vi var ungdommer, da hadde vi ikke Finn, ikke like mye inspirasjon til gjenbruksidèer, og Fretex og loppemarked var ikke "in". De fleste mennesker har nok en balanse mellom bruk og kast, gi og ta...Og å la seg begeistre av en ny IKEA katalog er jo bare herlig, koster ingenting det!
M

designhund sa...

måtte den beste vinne!
jeg ville kjøpt meg den aldeles vakre sofaen - DEN er fin den:)

Bettum Villa sa...

Så spennende for den som vinner. Mange flotte ting på Ikea.
Synd det bare er en vinner da..
Klem Madelen

Linnéa sa...

Oioi, herlig premie :)
Fin fredag til dere!

Linnea

Valentina Fussell sa...

I LOVE the new IKEA catalog and especially love the rug that matches that black and white pillow! I NEED it! :-)

Unknown sa...

Åååå fillern!
Jeg var for seint ute, for treg. :(
Dette var jo en nais premie, som vanlig :)

Mon millèsime sa...

Flott premie til den som blir den heldige vinneren :)

MyLifeasKristin sa...

DEN kommoden ønsker jeg meg også!
På toppen av min ønskeliste hvertfall:) Gleder meg til å se hvem som går av med seieren. Tøff jobb - med såå mange flotte og inspirerende bidrag
God helg!

Kristin

elviras drops sa...

Digger den kommoden!