Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 1. april 2012

UTFORDRINGEN: COLOUR ADDICT

Nå trenger vi litt farge på tilværelsen! Det har vært en lang periode hvor livet har gått i svart-hvitt her inne på inteirørbloggene. Svarte og hvite striper på kopper, vaser, tapeter, gulvmatter og sengetøy. Vi NIB jentene har hatt dilla så det holder, og kommer til å beholde samlingen en lang stund til.

Men - nå er det på tide at vi gjør noe nytt, er det ikke? I tillegg til det svarte og hvite, that is. Vi samarbeider med FARGERIKE om månedens utfordring. De elsker farger, og det gjør vi også. Særlig på denne tiden av året!

I går var vi på besøk hos BRIGG i Bergen, og gjett om vi koste oss med fargestyling?

Vi håper du har lyst å leke deg med farger, og sende inn bidrag:) Gleder oss veldig allerede!

Frist for å bidra er søndag 8.april kl 21.

Noen tips for de som vil konkurrere helt i toppen: Bildet må være minimum 500 px bredt. Husk å fjerne kopisperre. Lager du collage, legger inn vannmerke, eller tar bilder i mørket er det lite sannsynlig at du kommer med i galleri eller finale. Raske fototips: skru av alle lys du har i rommet (inkl stearinslys) og bruk dagslys. Gleder oss til å se alle bidragene:)

42 kommentarer:

Thea's Mania sa...

Hei. Er det lov med to bidrag?
Therese

NIB sa...

Det er lov:) glad for at du vil være m med to:)

cathrine - trettien [31] sa...

Hei! Spennende og utfordrende! Gleder meg til å se spreke bidrag, kanskje jeg deltar selv :)

Lisette sa...

Herlig med farger, er selv glad i det. Men spørs om jeg har så mange av dem her hjemme, så er i tankeboksen nå. Men....I love challenges;)

Tullefrans sa...

Så spennende! Akkurat nå er kjøkkenbenken full av fargerike rispakker, sauseposer og kokekar grunnet snarlig totalfornying, men jeg skal ikke se bort fra at jeg klarer å finne noe mer passende til denne utfordringen!

Jeg gleder meg til å kunne kose meg med mange gode bidrag også denne gangen.

Riktig god palmesøndag til dere!
Klemmer fra Tullefrans

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempeflott utfordring! Vi treng farger no, hvertfall når det i skrivande stund ligg snø utfor vindauget mitt.
Ha ei fin-fin påske!
Klem:)

Fragmenter sa...

Herlig utfordring! Kjenner behovet for farger melder seg i takt med at det våres. Gleder meg til å lage et bidrag:-)
Klem, Elin

Sukkertøy for øyet sa...

Farger sa dere??
Weee!!! Her har kanskje jeg en sjangs også *ler*
Farger.. Det har jeg mye av i sukkertøysleiligheten!!!

..Og dere, de koppene der..
Hvor i alle dager kan man kjøpe de?
Synes de er sååå kule!!!!

Håper dere nib-jentene tar dere litt påskeferie også da!

Kose dere :)

Klem Ida Susanne

NIB sa...

Hei Ida!

Pantonekopper får man bla på Illums:) Og ja, de er knallfine!

Her skal det bli påskeferie, det er sikkert og visst:) God påske til deg også!

:) AH

KROnPRINSESSENE sa...

Snakk om herlig utfordring!
Gleder meg til å knipse bilder og til å se alle fargerike bidrag :)
Dette må jo bare bli BRA...
Påskeklem May Helen

Unknown sa...

Gleder meg, kanskje hiver jeg meg med ;) Våren er jo rett tid, man trenger litt fargekontrasterr nå ;))
NYT skjønne påskedager jenter!
Påskeklem fra meg,
Anki

Lene sa...

Nyyydelig utfordring! Åh, som jeg gleder meg til å finne på noe innen dette temaet, og ikke minst å bli inspirert av andre :)

ByKine sa...

Gøyal utfordring:)

Thelma Louise sa...

Gøy å se farger hos andre, jeg styrer stort sett unna, og bruker heller blomster for å tilsette farger i heimen :-)) med unntak av blått når våren kommer og vi atter trekker mot kysten . God påske :-))

Anette Kristine sa...

Må man være medlem for å kunne delta?

Klem :-)

Anonym sa...

Hvordan deltar man? Og er man nødt til å være medlem?

Monica

MittLilleHjerte sa...

Hei, så herlig med farger når våren er her:)og vi blir jo så inspirerte av farger :)) Ønsker dere jenter en super duper god påske ;)
Klem fra Janne

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Farger er livet :D

NIB sa...

Hei:) en må ikke være medlem for å delta, men en må bidra med interiør fra eget hjem eller hytte. Legg inn link til ditt blogginnlegg der hvor du ser den blå frosken:) herlig dere vil være med!

Svenngården sa...

Hei Nib jenter!

Finfin utfordring :)
Jeg kleia med linken å sånn, så gidder dere å fjerne det bidraget som er linket til dere og ikke til meg?
Jeg har så utrolig dårlig nett, så jeg får det ikke til...

God påske!

-Amalie

Unknown sa...

Herlig tema, helt i min gate :)

God påske :)

//Beate

Anonym sa...

Herlig herlig!

Her dukker det nok opp
mange herlige bidrag..
Spennende å se, skal inn å titte
litt senere i dag :)

Ha en fin påske, jenter!!

Klemmer fra Ida
:)

Stilleben sa...

Hei! Jeg ser jeg har lastet opp mitt bidrag to ganger. Det var ikke meningen. Jeg knotet litt her. Kan dere slette det ene bildet? Blir glad for det. Det ser litt rart ut. Hilsen Stilleben som vil bidra men er ikke overivrig, he he.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Innlegget mitt må slettes da jeg ikk gjorde leksen min skikkelig :))) Dere skriver jo at en kan bidra med "interiør fra eget hjem eller hytte"
Får pønske ut noe annet jeg da :)))

Håper dere får en fin påske
Klem Heidi

NIB sa...

:)

Det var ikke så lett å få det med seg denne gangen, om at det bør være fra eget hjem eller hytte. Står jo bare her i kommentarfeltet. Jeg legger det inn i teksten når jeg får litt bedre nett senere i dag, sorry!

Oppdaterer linker og slikt da også, her går det på sånn modempinne som aldeles ikke vil samarbeide i dag:)

Solveig

Ingeborg sa...

Herlighet så masse fine bilder, nå skal jeg sette meg ned å se ordentlig på dem:)

Og jeg klarte ikke nøye meg bare ett bidrag, valgets kvaler. Så glad for at dere åpner for flere bidrag.

Fineste påske til dere:)

EVAS HJEM sa...

Hei på dere.
Gøy med fargekonkuranse.
Har lagt inn mitt bilde et par ganger og fjernet det igjen et par ganger... ikke for å være sikker på å bli sett, men fordi jeg har problemer med størrelsen. Ser det er litt mindre enn 500. Prøvde å kopiere det større før jeg la det inn, men det hjalp ikke.
Lure råd mottas med takk:)

EVA.

tonje boganes sa...

Herlig, herlig utfordring!

Kan jeg få lov å legge ved tre bidrag? Dette var så gøy, at jeg knipset så mange forskjellige og fikk så lyst til å legge inn tre av dem:)

Ha en fortsatt god påske.
Klem Tonje

Lidyll sa...

WOW!
jenter, denne utfordringen var morsom! Jeg kommer garantert til å henge meg på med to bidrag....farger er jo så heeeeerlig!!!:)

......fortsatt god påske!*smile*

Klem klem

Maria sa...

Skal vel noe til å komme gjennom nåløyet med så mye vakkert å velge mellom! Man må bidra likevel, jeg krysser fingrene :)

Klem Maria

Bettum Villa sa...

Herremalla så mange flotte bidrag! Tror jeg har over 20 favoritter jeg :P og det er ikke vanlig. Gleder meg til å se hvem som kommer igjennom nåløyet.
Hurra for farger og god påske.
Klem Madelén

Anonym sa...

Hoho - slang meg med med 2 bidrag denne
gangen.. Klarte ikke å la være!
Må jo det når det handler om farger!! ;) *smile*

Ha en fortsatt fin påske, jenter!

Klem fra Ida
:)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Herlig konkurranse, endelig litt farger:)
Ønsker dere en flott påske videre.
Klem Nina

Unknown sa...

Color addict jeg? JA! Jeg vil også delta med tre bidrag!!! Får vi lov?


God påske,
VICKY

NIB sa...

Hei hei:)

Vi har en liten grense på 2 innlegg pr blogg:) Men SÅ moro at det er så mange gode ideer at en har lyst å bidra med flere:)

Goddie påske!

Meine Dinge Franka sa...

WOW!

So many inspirations!!!!

♥ Franka

Janne sa...

Her er det sååå mye gøy å se på!!!

Måtte bli med med et bidrag til idag ;)

Heia den som vinner buksa full av strikkepinner!

Tove sa...

Så mange flotte, fargerike bilder:) Rakk det akkuratt ikke jeg da, trodde det var ut kvelden, jaja, blir med neste gang:)
klem

Tove sa...

Så mange flotte, fargerike bilder:) Rakk det akkuratt ikke jeg da, trodde det var ut kvelden, jaja, blir med neste gang:)
klem

cissemosse sa...

Hei.. trodde jeg var superlur og la inn kopisperre på bildene mine for lenge siden og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg får fjernet den... Noen tips? Vil så gjerne være med på utfordringene!

Thea's Mania sa...

Huff da. Dette var det virkelig en utfordring for meg. Jeg har ikke rukket å være med, men gleder meg stort over alle de fine bidragene. Og jeg har virkelig funnet et par favoritter!!

Tove `blogg verden sa...

Rakk ikke å være med, men guuuu så mange fine bidrag dere har fått inn :D Kost meg max her nå :D!!!
Masse lykke til alle sammen :)
Klem Tove