Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 19. mars 2012

Vinnere: Here I am - this is me

Dere har stemt frem tre smæshing bidrag til pallplass i mars-utfordringen, og her er resultatet! Gratulasjoner i fleng til dere alle tre!

1.PRYDELIG
Vinner en sort industripendel fra HK LIVING


2. TREFEM8
Vinner en gul strikket pute fra HK LIVING


3.FRANSCISKAS VAKRE VERDEN
Vinner superfine knappeknagger fra HK LIVING


Psst! Inne hos ØYEBLIKK er det også utfordring nå! Spennende tema for oss interiørbloggere, og det er Solveig og jeg som er så heldige å få være gjestedommere denne måneden. Ta en kikk innom!

God ukestart til dere alle!
(Psst 2! Send oss en mail med navn og adresse da dere, så kommer fine premier i postkassa!)

26 kommentarer:

designhund sa...

Hurra til Prydelig!!
Min favoritt:))

kjersti sa...

Min favoritt også, et fantastisk bilde:)))

tonje boganes sa...

Gratulerer så mye til vinnerne! Nydelige bilder!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

FANTASTISK vinner, noe helt magisk over det bildet!! Elsker interiøret!

beate sa...

Gratulerer til vinnerne

Høytrykk sa...

Gratulerer så mye til vinnerne! Åshild sitt bidrag var min favoritt, et helt nydelig bilde!

Signe sa...

Grattis til Åshild, et herlig bilde :)

FJELLBY sa...

Herlig!

hobbyvimsa sa...

Gratulere til velfortjente plasser:)

Klem Linda;)

n i n a s hjem sa...

Gratulerer alle sammen :)

Giveaway inne hos meg, om noen vil prøve vinnerlykken der og :D

http://superlille.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-meg.html

dryss sa...

Gratulerer så mye til verdige vinnere! Det var mange vakre bidrag, men Prydelig var også min favoritt - wow, for et vakkert bilde som stråler av personlighet!

an-magritt sa...

Gratulerer Åshild!!
Jeg er så STOLT av deg!

(eddas) sa...

Grattis så masse til min favoritt Prydelig..et nydelig bilde..

Allis i eventyrland sa...

Hurra, favoritten vant! :)

MøbelPøbel sa...

Denne gangen vant favorittbildet mitt:)
Gratulerer Åshild!

Ella sa...

Et nydelig bilde vinneren hadde! Utrolig flott komponert, og lyset i bilde er magisk :)

Silje/whippetliv sa...

Hipp hurra og grattis til superflotte vinnere! : ))

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydelig,grattis til alle sammen ☺

Unknown sa...

Det er noe spesielt over vinnerbildet! Hurra for alle 3! :)

linn sa...

nydelege vinnarar! :)

Kristine sa...

Gratulerer til vinner og min favoritt, Prydelig! Nydelig bilde :-D

Franciskas Vakre Verden sa...

Så utrolig hyggelig! Det hadde jeg virkelig ikke ventet! Synes det var så mange andre finere bilder enn mitt denne gangen. Tusen takk! :-)

Huldra sa...

Gratulerer så mye til alle tre! Er helt enig i at det er noe spesiellt over vinnerbildet. Herlig stemning. :)

Anette Willemine sa...

Gratulerer til vinnerne! Morsomt å se at leserne stemte frem 3 så forskjellige stiler! :o)

Ønsker dere jentene en superduper kveld!

Klem,
Anette Willemine

Åshild - prydeligbloggen sa...

TUSEN TAKK, alle sammen!!
SÅ glad jeg ble!
:)
og litt stolt :)

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye alle 3!
klem Hege