Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 1. mars 2012

Utfordring mars: Here I am - this is me

...there's nowhere else on earth i'd rather be! Husker dere Bryan Adams` sang fra hur lenge som helst siden? Denne måneden utfordrer vi deg til å vise hvem DU er! Altså, ikke med selvportrett, men med et personlig interiør som virkelig er deg. Som gir deg godfølelsen når du kommer litt sliten og trøtt hjem fra jobb, eller gladfølelsen når du har hatt sovmorron søndag morgen og står opp til strålende sol i mars. Er du med? Vi håper det!

Styling Susanna Vento/ Foto Kristian Kurronen
Dette er my cup of tea om dagen! Hva gir deg godkribling?

Du kan style noe spesielt for anledningen, eller ta bilder slik interiøret ditt er til vanlig. Det viktigste er inspirasjonen vi deler, og at vi kan være i FLYT.

Det å være i flyt, å kjenne at man mestrer og lar seg oppsluke av det man driver med, er sterke mekanismer for å leve det gode liv, sier psykologen Lisa Vivoll Straume, som har skrevet doktorgradavhandling om dette. Veldig spennende, les HER om du vil lære mer. For oss på NIB er styling, interiør og foto deilig flyt! Så nå håper vi på masse, masse, masse kreativ flyt for dere alle i forbindelse med Utfordringen!

Jeg ble forresten lykkelig da jeg fikk premiene i havn denne gangen. Gled dere!

Frist for å bidra er onsdag 7.mars kl 21.

Noen tips for de som vil konkurrere helt i toppen: Bildet må være minimum 500 px bredt. Lager du collage, legger inn vannmerke, eller tar bilder i mørket er det lite sannsynlig at du kommer med i galleri eller finale. Raske fototips: skru av alle lys du har i rommet (inkl stearinslys) og bruk dagslys. Gleder oss til å se alle bidragene:)


42 kommentarer:

tonje boganes sa...

Så spennende oppgave. Denne skal jeg tenke over i helga. GLeder meg til å leke meg litt :)
Når er innleveringsfristen?
PS: Tusen takk for flott omtale i rom123! Ble så glad!
Klem

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så spennende,dinne her kan jeg ikke gå glipp av ☺ Gleder meg...
-Beate-

Hege Morris sa...

Spennende utfordring som vanlig. Blir moro å se bidragene.
klem hege

Yvonne sa...

Så spennende! gleder meg til å se hva folk legger ut=)

dryss sa...

Å, denne gangen gleder jeg meg ekstra til å se bidragene som kommer!!!

Lisette sa...

Åhhh denne likte jeg- igjen!!!

Linnéa sa...

Dette blir moro, gleder meg til å se alle bidrag og til å hive meg ut i det nok en gang :)

Klem

Anonym sa...

Spennende!! :)

Nicoline sa...

Kul oppgave! Jeg har vært på kurs med hun Lisa og det var sinnsykt. Jeg anbefaler alle som får anledning til det og delta.
Gleder meg til alle bidragene.
Klem Nicco

★ Leonore ★ sa...

Herlig perfekt utfordring! ;) Hadde akkurat posta innlegg fra stua vår på bloggen min, da jeg var innom dere. Var bare å tilføye noen (mange) ord, og linke hit.
Meen, tradisjon tro, kommer jeg nok med enda et bidrag... ;)
Dette er gøy. Spennende å se hva som kommer. Mye flott blir det nok, som vanlig. Blir stadig imponert over alle flinke folk i vårt langstrakte land.
Håper helga blir fin!

Svenngården sa...

Så flott utfordring!
Blir jammen gøy å se alle de fine bidragene!

Dere er flinke å komme på!
God helg :)
klem

NIB sa...

Hei alle sammen! Moro å både se og høre at utfordringen slår an. Spørs om ikke Ann Helen og jeg også må lage et innlegg om hva som er oss:) Syns det var litt moro.

Fristen for å bidra er kl 21 torsdag 8. mars. Tror det hadde detti ut her, så legger det inn igjen:)

klmsi!

solveig

Unknown sa...

For et flott tema!
Ingenting er vel mer kjekt enn å vise personlighet gjennom styling!
Elsker det bildet, det jeg liker mest med det er det rosa feltet som går fra vegg til gulv :D
Ha en fin dag, her i vesten skinner sola :P

My Dream sa...

kjempe gøy, var ikke i tvil om hva jeg ville vise frem, håper dere liker det like godt som meg! :)

Gleder meg til å se mer av hva andre har å vise frem!! :)

Anonym sa...

Jeg er jo ikke medlem, men jeg deltok hos Jatte.com da ho hadde denne utfordringen, så jeg legger mitt bidrag inn her :)

Anonym sa...

Korrigering: jattes.com

Unknown sa...

Første gang jeg er med!
Morsom utfordring:)

Ha en super lørdagskveld.

Marthe

KROnPRINSESSENE sa...

Litt av en utfordring jenter!
Så gøy og så mange flotte bidrag allerede :)
Gleder meg til å knipse ;)

Men lurer på en ting angående fristen...
Ser den er satt til torsdag 8. mars kl 21 i teksten.
Men virker som linken avsluttes ett døgn før, altså onsdag!
Er det jeg som surrer eller stemmer det? ;)

Ha en fortsatt fin helg.
Klem May Helen

NIB sa...

Det stemmer, May Helen! Det er onsdag!! :) TAKK!

Retter med en gang!

Ida Madelen Glittum Maabø sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Jeg er klart med :) så moro! :)

Lottemora sa...

OMG! Her var det masse fine bidrag. Oppdaget masse fine nye blogger, og synes absolutt bildene gjenspeiler de jeg kjenner fra før! Artig! Må sette meg ned og tenke på hva som er meg...

Lottemora

Signe sa...

Beste utfordringen yet!
Denne gangen skal jeg jammen klare to før fristen går ut :)

Laila sa...

Jeg er med. Ps Jeg er medlem og bloggen min har skiftet navn fra "Med utsikt mot kaien" til "Mitt Empire" og ny Url er http://mittempire.blogspot dot com Kan dere legge til riktig url og navn i blogrollen? På forhånd takk.

Klem Klem
Laila

Bodil sa...

Kjempegøy utfordring!!! Denne skal jeg hive meg på!!

Klem Bodil

24 sa...

Herlig tema som gjer at me kan bli enda betre "kjent" med kvarandre :) Eg lurte litt på ein ting: kan ein ha med så mange bilder ein vil i innlegget som ein linker til? vil det då bli dommarane som velger ut det bildet dei liker best, eller er det bildet ein legg til via inlinkz som gjeld? :)

Ønsker dere ein fin kveld!
Klem Helene

NIB sa...

Heihei!

Man kan ha med så mange bilder man vil i innlegget:)

Gjestedommmer eller vi (til galleri) velger det bildet vi liker best, såfremt det ikke er spesifisert noe annet:)

Bloggeklem, AH

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Da er mitt bidrag postet ☺

Hasigamas mamma sa...

Hva betyr det at et bilde skal være 500 px bredt?

Kjellåsen sa...

Spennende utfordring! Gøy å se alle de flotte bidragene:)

NIB sa...

Hei:)

Det er størrelsen på bildet ditt.
Hvis f.eks laster ned gratisprogrammet Picasa kan du se størrelsen på bildet ditt der.
Det første tallet er da bredden på bildet:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange super-flotte bilder!!! Inspirerende!

KLEM KLEM
ANETTE

Silje/whippetliv sa...

Kjempefin utfordring : ))

Dere er flinke til å finne på, altså!

Gleder meg til å se mer i morgen : )) Fin måte å finne inspirasjon og å "finne hverandre" : ) Hurra!

Klem fra Silje.

Huldra sa...

Herlig utfordring! Gleder meg til å titte gjennom alle bidragene. :)

Håper onsdagen er litt mindre værhard hos dere enn hos meg i dag. :)

Anonym sa...

Flotte bilder og hjem. Men hvor personlig er de egentlig. Syntes alle har en likhet med samme fargetoner og og type møbler.
De eneste jeg kan se er annerledes og personlig er vel kanskje nr. 30, 31 og 66.
Men jeg digger mest stilen til dere andre og dekoren. Light misunnelig :)

Mvh
den halvt franske venninnen

Retrolig sa...

Jeg vil gjerne være med i utfordringen! :)

http://retrolig.blogspot.com/2012/03/here-i-am-this-is-me.html

Signe sa...

Wowza! Nesten 300 har meldt seg på og SÅ mange fine bidrag! Jeg misunner ikke de som skal dømme denne gangen heller :)

NIB sa...

Hei Anonym:
Her er vi nok ikke enige! Vi synes flere hjem er personlige enn disse tre. Nå er jo også utfordringen denne gangen å vise hva som er DEG og din stil, og det gjør jo alle bidragsyterne:)

Hei Ramona:
Du kan legge inn bidraget ditt over her, under den lille frosken hvor det står add your link. :)

Retrolig sa...

Aha, er det sånn man deltar? Men nå er klokken over ni, så da rakk jeg det vel ikke?

NIB sa...

Ramona: Vi tar deg med:)

Retrolig sa...

Takk! :) Jeg skal være raskere neste gang.

Anette Willemine sa...

Hi, hi, fant ut at jeg skulle slenge meg med på utfordringen likevel. Ble inspirert av så mange flotte bilder!
Det var vanskelig å plukke ut hva som fanger min stil som sier noe om meg i kun ett bilde. Har derfor lagt til noen flere bilder i innlegget som er laget til utfordringen.

Håper dere har gode dager, jenter!
Ønsker dere begge en super helg!

Klem,
Anette Willemine