Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 15. februar 2012

Premier Vårvegg


Denne gangen er det RBI INTERIØR som leverer førstepremien. De har alt av ferdige og fikse løsninger når en skal pusse opp. Smartpanel i alle varianter (jeg har prøvd meg på slett smartpanel!), kjøkkenflispanel, baderomspanel, lister osv. I tillegg har de to-die-for Saga parkett som du kan få i ekstra store planker. Sikle, sikle, hehe. Laminat fins også i alle fasonger. Du kan velge i hele sortimentet til RBI. Premien leveres ut gjennom FARGERIKE, slik at alle skal kunne få tak i gevinsten ganske nært der en bor. Uansett hvor ferdig huset er, er det alltids et sted en trenger litt fiff på 1-2-3?

RE-USE er helt ferske! Så ferske at nettbutikken enda ikke har åpnet, men vi er så heldige å få gi bort produkter allerede før lanseringen. JIAHUU!

Bente Gabrielsen Mesinele heter designeren bak Re-use, som lager helt unike produkter i Tunisia. Vi syns det er kult når en kan bruke gamle teknikker på nytt. Glasstrassen settes på for hånd! Jepp. Hver eneste lille perle. Flisene kan brukes over alt, men ikke i våtsone. I butikken får en også figurer med glasstrass og fantastisk pels. Love, love, love it.

Likte du layouten denne gangen? Jeg finner så mye inspirasjon inne hos DESIGNLOVEFEST, og prøvde meg på et av hennes fantastiske boards. Solveig

15 kommentarer:

Renate Josefine sa...

Så flotte premier :)

Klem fra Renate

Huset på høyden sa...

Ja, flotte premier!!

ceciliegrut sa...

Oj oj, superfine premier! Gleder meg stort til å se hva RE-USE byr på!

Precious Home sa...

Drømmepremier!

Ha en fin dag!

Unknown sa...

Huhuuu, liker premiene ja:)
Her er det både soverom og kjøkken som trenger oppussing, hehe:)

Så kule de perleflisene var!!

Tove `blogg verden sa...

Kjempe flotte premier :)
Heldig de som vinner!!
Klem Tove

Min Lykke sa...

Wow for noen flotte premier! Stilig stilig!!!
Klem fra Kristin

Hege Morris sa...

Så flotte premier! Digger flisene!
klem Hege

marie sa...

Det tregulvet skulle jeg gjerne vunnet. *skuler på slitt parkett*

Bodil sa...

Flotte premier!!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Veldig spennende premier!!!

Anonym sa...

Herlige premier!! :)

KLEM

Linnéa sa...

Flotte premier :)

JeanetteCEB sa...

Flotte premier til de heldige vinnerne.
Liker layouten veldig godt....stilig...

Unknown sa...

finfine premier, og den layouten må jeg sjekke ut!
takk for tips :)