Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 19. januar 2012

Månedens dille: Wood you?

MRS HARDY har funnet frem en herlig dille til oss igjen. Er det ikke deilig med natturn?

Wood you?

MRS HARDY

DESIGNHUND

MOA OG KAFFEKOPPEN

Det er tid for månedens dille igjen, og denne gangen føler jeg noe av fokuset er på "skævven" eller skogen eller the forest, in the woods. Vi liker det kanskje litt "al natural"? Anyways, jeg vil si at skogsmotivet er rimelig hot.

STYLIZIMO

KRONPRINSESSENE

Slitt og herlig treverk.


MOA OG KAFFEKOPPEN

Det er vakkert å eksponere noe av skogen i form av ved i den tøffeste vedholderen.

FJELDBORG

Eller som pyntegjenstander, i naturlig tilstand.

KEISERENS NYE TRÆR

Så lurer jeg på en ting: Hadde det ikke vært kult å laget en skog inne i stuen? Jeg snakker ikke om kvistene som står trygt i en vase i kroken av stuen, men skikkelige trestokker/stammer som går fra gulvet til taket? Jeg tok med meg én fra skogen i dag. Kanskje en ny en neste uke. Det er jo gøy å overdrive. Wood you?

Hilsen MRS HARDY



14 kommentarer:

Lisette sa...

Elsker dette temaet! Natur og tre er meg;)!!! Må lage et fint bidrag her.

Min Lykke sa...

Skogen er herlig, trollsk og eventyraktig. I tillegg er den nydelig som interiørdetalj. Ei venninne tok inn en bjørkestamme og satte den i entreen, rakte fra gulv til tak. Den ble brukt som stumtjener - knalltøff!
Klem fra Kristin

Pink Moon sa...

Så bra!:D
Her blir det nok mye fin innspirasjon å hente!

Therese sa...

I wood. Jeg er faktisk for første gang på 10 år (eller deromkring) hekta på tre og en detalj etter den andre smyger seg inn i heimen :)

Lene sa...

Så morsomt innlegg. Jeg måtte rett inn å bla gjennom bildene mine, til jeg fant et fint et av lesekroken vår som jeg lagde et innlegg av. Herlig med alle disse utfordringene, og inspirasjonen man henter her på disse sidene.

christina eng hauge sa...

Jeg jobber hos den norske Husfliden og før vi flyttet butikken hadde vi en bjørkeskog slik du beskriver bak kassa. Det var veldig stilig og jeg ønske jeg hadde bilde av det men dessverre. Liker veldig godt tre, det gir en spesiell varme på en måte, uten å nødvendigvis brenne :)

KROnPRINSESSENE sa...

HERLIG :)
Her er det det både trestokker, greiner, tre på trykk og teen som dere kanskje så over her...
Blir kjekt å følge med på innleggene som blir lagt til her.
Er jo herlig å bli inspirert ;)
Klem May Helen

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Spennende tema, merker at naturen sniker seg inn hjemme hos oss. Det som er så spennende er at det passer til alle stiler-blir tøft uansett :-)

Ha en inspirerende dag :-) Anita

tonje boganes sa...

Super innlegg, Manuela!
Elsker naturen inn i interiøret!

Og så mange inspirerende bilder og linker! Gøy :)

Klem

STYLIZIMO sa...

Har drømt om å få inn noen bjørkestokker i heimen selv, men foreløpig har det blitt med tanken. Kanksje det var derfor jeg tegnet et på veggen i stedet..hihi.

Tre er iallefall utrolig dekorativt.

Gøy at du har lånt et bilde fra meg. :)

klem Nina

Turid sa...

Elsker dette temaet! Spennende å se alle de flotte bidragene her :))

En støvel og en sko sa...

Så bra NIB! Har vært innom mange flotte blogger her. skal dere lage et galleri, også?
Fortsatt god helg :-)

Atelier Kari sa...

Flott av dere å ta fram dette tema! Klemmer selv bokstavelig talt trærne hver dag, arbeid og livsstil :o)Hilsen The Lady of the Woods.

galleri Amalie sa...

Fantastisk tema som varmer hjertet til en tresprø jente som meg! (Jeg som nærmest feller en tåre hver gang jeg må putte en fin vedkubbe i ovnen. ;))
Tillot meg å legge inn noen poster, jeg. Vet ikke om det er lov, men håper det går bra...
Og så var det veldig mange flotte og kreative innlegg her som gir meg masse inspirasjon.
Tusen takk! :)