Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 1. januar 2012

Første ufordring 2012: Global chic

Det er 1.januar 2012, og her på NIB er vi rett og slett reiselystne! Både i ordets rette forstand, men også interiørmessig. 2012 ser ut til å bli et år med mye global inspirasjon, og vi har derfor kalt denne utfordringen "Global chic", hihi. Man får ikke mer moro enn man lager selv:) Vi ser at både kelim, "indianerinspirert" stil og inkamønster, andre etniske detaljer, gull og kobber er på vei. Spennende, spennende!

Denne utfordringen håper vi skal bli morsom, leken, åpen og kreativ. Her kan du tolke oppgaven akkurat slik du ønsker. Vi er superspente på hva dere finner på!


Hentet fra: SF GIRL BY BAY


Foto: THE MARION HOUSEBOOK via DESIGNSPONGE

Denne måneden kan du legge inn bidrag helt frem til 10. januar kl. 21. Vi trenger som alltid bilder på minimum 500 px i bredden, ikke collager og uten vannmerke. Dette fordi vi jo skal vise frem 30 bidrag her på NIB etterpå. Bidraget må være fra eget hus eller hytte.

Vi er reiselystne. Kanskje du også drømmer om Egypt, pyramider og et flyvende teppe? Eller Mexico, inkamønster og klare basisfarger? Hva med Helles, vi glemmer vel ikke Mamma Mia, turkisblått hav og hvite kalksteinshus? For ikke snakke om deilige Frankrike som mange av oss har hentet inspirasjon fra gjennom mange år.

Vis oss et interiør/stilleben med hint av et land du drømmer om å reise til eller henter inspirasjon fra. Hvem vet, kanskje drømmer går i oppfyllelse her på NIB i januar? Vi kan røpe at vi denne måneden blant annet samarbeider med APOLLO.
Husk at bildene må være fra eget hus eller hytte da dere, IKKE fra ferietur!




41 kommentarer:

JeanetteCEB sa...

Oij, dette var en spennende utfordring.
Gleder meg til å se bidragene som kommer inn.
Ønsker dere ett riktig Godt Nyttår.
Klem fra Jeanette

Lisette sa...

Hmmmm, dette blir en fantastisk reise med mange ulike oppfatninger og tolkninger:) kanskje jeg hiver meg på....

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Godt nytt år til dere! Takk for SUPER innsats i 2011, gleeeeder meg til et nytt år her på NIB!

Hvilken spennende utfordring ;)
Kult!

Tove `blogg verden sa...

wow!! Dere er kreative :D Gleder meg å se hvilken bidrag som kommer inn her :D
Ha et godt nyttår ! Har vært en ære å være en del av denne bloggverden!!
klem Tove

lillpastill sa...

Godt nytt år til dere!
Gleder meg til et nytt år her inne på NIB, og skal si dere setter en spangstart på det nye bloggåret, for dette var virkelig en spennende utfordring.. Gleder meg til å se mange fargerike og kreative forslag, skal se om jeg ikke får hevet meg på jeg også.. :)

Trådsnella sa...

For en spennende utfordring. Gleder meg til å se hva som kommer opp.

Godt nytt år til dere!

Silje

Tove sa...

ååå, for en spennde og utfordrende oppgave!! Og høres ut som veldig spennende premie også:) Nå må jeg legge hode i bløt...
Godt nyttår til dere!
klem

tonje boganes sa...

Oi, så spennende! Gleder meg til å se bidragene!
Godt nyttår til dere, jenter!
Klem Tonje

Linnéa sa...

Så morsom utfordring! Her kommer det sikkert inn mange inspirerende innlegg :) Kanskje jeg hiver meg på jeg også.

Godt nytt år!

Klem

Mia, New Room Interior sa...

Så tøff utfordring! :-) Her må jeg virkelig tenke litt, men skal prøve å bli med :-) Tusen takk for all inspirasjon i 2011, gleder meg til fortsettelsen :-) Klem

Anne Lise Johnsen sa...

Godt nyttår! Dere er utrolig flinke, kjempefine utfordringer gang på gang :)

Unknown sa...

Jeg sier også oj dette var veldig spennende!
Gleder meg til å se hva folk finner på :D

Junk De Lux sa...

Denne utfordringen var superkul! Gleder meg til å se bidragene :)

Fjordlykke sa...

Hei hei! Spennende utfordring. Jeg surret litt slik at den første linken fikk feil adr. Kanskje dere kunne fjernet den? Fikk ikke til å fjerne den selv. På forhånd tusen takk!
Hilsen fra Fjordlykke!

Linn Beate sa...

Dette skal bli gøy!

Myke minutter sa...

Artig utfordring! Må det være ett land, eller kan det være en region eller en verdensdel? :)

NIB sa...

Heihei Myke minutter!

Det kan være et land, region, verdensdel, ja Antarktis eller Sverige for vår del:) Bare det gir litt gode reisevibrasjoner for deg:) Det viktigste, som vi også ser flere har misforstått, er at vi ønsker oss interiør du har stylet selv, ikke feriebilder.

Lykke til! Dette er moro!
:) AH

My Dream sa...

Håper på mail om medlemskap snart så jeg og kan delta :)

Sukkertøy for øyet sa...

...veldig kul utfordring. Den vanskeligste hittil synes jeg! Men fikk da tolket den på en måte -ler-

Moro altså :)

Klem Ida Susanne

My Dream sa...

Lurer på om jeg har missforstått oppgaven, ser de andre har masse bilder når en trykker inn på dem? Kan en bidra med så mange bilder en vil i hvert bidrag? Eller? Help anyone?

EVAS HJEM sa...

HEISANN!
Kjempespennende med utfordring. Har så lyst til å bli med... Søkte medlemskap i går. Men dere på NIB har helt sikkert mange dere skal vurdere?
Venter spent. Ha en flott kveld alle
Masse hilsen fra "EVAS HJEM"

Ann Helen sa...

Hei!

Man kan ha så mange bilder man vil i innlegget sitt. Enten merker man hvilket bilde man ønsker skal være med i utfordringen, ellers så velger vi. Det siste er kanskje det beste:)

Man trenger ikke være medlem på NIB for å delta i utfordringene:)

Masse fine bidrag som har kommet inn nå! Gøy når dere løser det på kreative måter! :)

NIB sa...

Svaret over er fra NIB:))

Lidyll sa...

HUrra for dere!
...er så utrolig arti med disse utfordringene deres altså*smile*

..nesten så jeg må prøve meg på en til på denne her, for det var morro...utfordrende..men en utfordring er vel gøy??!!*smile*

..det er fortsatt lov med 2 bidrag fra hver enklet som før? Bare dobbeltsjekker*smile*

Godt nyttår, flotte NIB-jenter!
Klem fra meg

NIB sa...

Jajaja:) Kom med et bidrag til, Lidyl:)))

AH

Hege Morris sa...

Mitt bidrag er helt annerledes... litt skummelt det her..
klem Hege

My Dream sa...

kjekk utfordring... ble visst to bidrag fra meg :)

Linecas have sa...

Dette var en kjempe spennende utfordring. Så mye forskjellig det ble ut av det. Utrolig mye stilig. Litt annerledes utfordring er kjekt, det får folk til å ta frem ting de har gjemt vekk eller sette sammen ting de ikke tenkte på kunne passe samen. Mere av dette , ja takk gjerne det.:)

Unknown sa...

Heisann! Har lagt inn innlegg, men det kom aldri inn på listen. Kan jeg ha gjort noe feil, eller tar det bare litt tid innimellom!?
Spennende utfordring dere har laget denne måneden forøvrig! :)
Klem fra Carina

EVAS HJEM sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica sa...

Godt Nyttår, må bare si at jeg er så glad for den jobben dere gjør med NIB, SÅ gøy med utfordringene deres. Jeg har kost meg sånn når jeg har holdt på og ordnet og tatt bilder og slikt, har virkelig funnet noe jeg liker SÅ godt å holde på med.
Har alltid drevet med oppussing og pynting i heimen, men utfordringene deres gir en ekstra mulighet til å gjøre noe kreativt, og så er det i tillegg så spennende å delta i konkurransen:))

Ønsker dere ei fin ny uke :))

englemor sa...

Så utrolig mange flotte kreative bidrag dere!!!!
Spennende!

-klem-

Maratonjenta sa...

Hærlige bidrag! Ble skikkelig reiselysten nå, hjelper ikke at både SAS og Norwegian har salg heller kan man si. But where to go...??

Jeg har hivd meg med i siste liten med et Hellas-bidrag, det har jo vært mitt hjemland i hele 13 år:-)

Hilsen Maratonjenta!

Romantiske Stinemor sa...

Mange flotte bidrag:-) Spennende å se!Klem Stinemor:-)

Camillaeli sa...

Sikke en skøn udfordring.

Eldrid sa...

Heisan!Jeg la til min link for en time siden ca men ser den ikke her, så er litt usikker på om den er med eller ikke..
vet ikke hva som gjør det...
Anyhow kul konkuranse:)
Dere er utrolig flinke!!
Godt nytt År:)

tinemor sa...

Hei hei
I kveld har jeg hatt store problemer med nettet, og fikk ikke til å legge inn innlegget mitt før kl 21...
Nei, alt gikk på tverke i kveld og nettet var først oppe og gikk nærmere halv tolv :-(
Jeg prøver her, og håper på det beste....

http://www.tineskreativehjorne.com/2012/01/det-straffes.html

Klem, Tine

NIB sa...

hei hei eldrid og tinemor, jeg skal sjekke opp, og hvis dere ikke ligger inne skal jeg gå inn å se hos dere:)

De små øyeblikk sa...

Hei hei :) Jeg er har lagt til to bidrag til denne utrolig kjekke utfordringen... Men ser at jeg ikke har linket riktig med det første bidraget! "Et lille stykke Danmark". Istedet for å linke til innlegget, har jeg linket til bloggen! Hmmm :(

Klem Kjersti

Linnesen sa...

Hei
Morsom og kreativ konkurranse!! Er det for sent å sende inn forslag eller hvordan gjør man i såfall det? Klem fra Linnesen www.linnesen.blogspot.com

Designwali sa...

I'm from Canada and I just found your lovely blog...stunning images! you have a new fan...now i have to figure our google translator so I can read this!