Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 1. desember 2011

UTFORDRINGEN. JUL I VÅRT HUS

Jul i vårt hus er tema for årets siste utfordring her på NIB, i år som i fjor. Lurer på om det er blitt en fin ny tradisjon?

Vi har sett så mye fin adventspynt, og nå gleder vi oss til å se hvordan andre deler av huset ser ut. Pynter du tidlig eller sent? Hvis du venter helt til lillejulaften med pynten, kan du jo snike inn et innlegg fra i fjor?

Solveigs hadde rosa og romantisk jul i fjor.

Vi gleder oss til å se juletrær, vinduspynt, kjøkken og stuer i juleprakt. Ingen bidrag er for små, ingen er for store. Kanskje du har et gjør det selv tips, eller dekker fine bord når jentene kommer på julebord? Mange pynter inngangsparti og hage, og det har vi veldig lyst å se. Uansett er du velkommen til å være med.

Vi er så glade for å ha med oss KID som sponsor for juleutfordringen. KID stiller med fiiiine premier. Førstepremie er et gavekort på 5000 kr. Dette blir gøy! En fantastisk dyktig gjestedommer stiller de også med: Liv de Boteo. Hun har ansvar for design, sortiment og nyutvikling hos KID. Har du hørt den hyggelige stemmen i KIDs TV-reklamer? Vi møtte henne på frokostmøte i Oslo i høst, og må si vi er stolte over at hun skal være med her på NIB denne måneden. Som vanlig kommer det mer om premier og gjestedommer senere.

Gjestedommer Liv de Botero er ansvarlig for design, sortiment og nyutvikling hos KID.

Du kan legge inn ditt bidrag helt frem til 7.des kl. 21. Som alltid setter vi pris på bilder uten vannmerke, og min. 500 px bredt. Vi viser sjeldent collager her på NIB, så hvis du ikke bruker det er det mye større sjangs for å plukkes ut:)


38 kommentarer:

cathrine - trettien [31] sa...

Spennende, her vil det nok komme mange bra bidrag! :)

takhøyde sa...

Min første jul i bloggland - dette blir spennende!!!
Klem Heidi :)

NIB sa...

:) Så hyggelig å ha deg med, takhøyde! Bloggejul er helt over the top, hihi, men helt HERLIG:)

tonje boganes sa...

Kjekk utfordring!
Kan vi legge inn flere bidrag?

Solveig sa...

Hei hei:) Klart du kan legge inn flere bidrag:) Vi pleier å godta to:)

Elisabeth Cesilie sa...

Ååh for en spennende utfordring, Gleder meg til og være med for første gang og se alle andre sine bidrag :)
Når avsluttes utfordringen forresten ? :)
Klem Elisabeth Cesilie

Tullefrans sa...

Så gøy! Dette skal jeg nok få svingt meg med på, når en ledig stund nærmer seg. Helgejobbing når man holder søndagsåpent er jo tross alt en tidkrevende affære!

Jeg gleder meg stort til å se på galleriene med herlig inspirasjon etterhvert :)

Klemmer fra Fransen

Solveig sa...

Hei Elisabeth:) Godt du spør, det skal jo liksom alltid stå, men det har falt bort i dag. Legger det inn i teksten, jeg. 7.des kl 21.

Tullefrans: er det ikke vanskelig nå i desember? Jeg prøvde å ta litt fine bilder av adventskalenderen min her om dagen, men det var så mørkt midt på dagen, at jeg måtte bruke iso 1600! ikke slit deg ut på jobb - desember må jo være litt kos også, selv om folk blir helt juleshoppinggale:))

lykkelisalille sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kikkis planet sa...

Kjempefin tradisjon dette! Gleder meg til masse flott juleinspirasjon!

Cathrine sa...

Så gøy :) Dette må jeg bli med på :)

Herlig med masse flott juleinspirasjon

Fru R. sa...

Dette var en kjekk utfordring, og den vil jeg svært gjerne være med på :-)

Unknown sa...

Jeg får jaggu ikke lagt inn linken min, er det noe galt eller tar det bare tid? Prøvde igjen men da sto det: linken eksisterer allerede. Her er den:
http://mrs-hardy.blogspot.com/2011/12/juledekket-bord-med-3-tips.html
Jeg får prøve igjen i morgen ;)

Thelma Louise sa...

samme med min

http://thelma-louise-oslo.blogspot.com/2011/12/jul-i-vart-hus-inngangsparti.html

Signe sa...

Så fantastisk masse fine bidrag, jeg gir meg ende over! Klarer knapt å velge en favoritt selv :)

Klem og finfin andre søndag i advent til dere NIB jentene!
Signe

Silje sa...

Da har jeg lagt til mitt bidrag :D
Og så mange flotte bidrag som er kommet inn!!
Dere gjør en super jobb, nib jenter.
Klem silje

Unknown sa...

Hei, dette så spennende ut. Er ny i bloggverden men vil gjerne delta.
Men kan noen fortelle meg hvordan jeg deltar?
Håper på svar slik at jeg blir med denne runden :)
Klem fra lenassweethome.com

Stilleben sa...

Hei, jeg har prøvd å melde meg på, men er litt usikker på om jeg har fått det til hm? Mvh Stilleben

emmieverlasting sa...

Hvordan melder man seg på?

emmieverlasting sa...

Fant ut av det vettu! :D Til dere som ikke vet hvordan man skal gjøre det: Under siste bidrag er det en blå knapp som heter "add your link"

Solveig sa...

:))

Jeg har hatt hjemmeeksamen i helgen og øynene har gått helt i spinn, hihi. Endelig utsovet, og håper jeg får gått gjennom problemene i løpet av i morgen.

Stor klem!

Er det bare meg, eller er dere ikke enige? SYKT fine bidrag denne gangen?

Solveig

Solveig sa...

Som emmieeverlasting har skrevet. Det er en liten frosk heeelt i bunnen av innlegget. Der legger du inn linken til bidraget ditt.

Yvonne sa...

utrolig mange vakre julepyntet hus som er!

Notre Maison sa...

Dette må jeg være med på! Flotte bidrag!

SuperJanne sa...

min kommer heller ikke inn ;(

lykkelisalille sa...

Hei:) får bare til å legge inn et bidrag, hvordan ordner man to?:)

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Har lagt inn innlegget mitt igår, men det er fortsatt ikke kommet frem. Når jeg prøver å gjøre det på nytt får jeg beskjed at jeg allerede ligger inne.

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Fant den nå. Hadde bare ikke lagt seg i rekkefølge. Lå langt oppe i rollen :-) Fint!

24 sa...

Då fikk eg akkuratt kome med eit bidrag eg og, herlighet kor flinke folk er! Det er jo så mykje nydeleg inspirasjon å hente på denne sida <3

Dette blir mi første jul som bloggar, og eg har vel aldri vore så full av tips og idèar kring jula :)

Ha ein nydelig dag damer!
Klem Helene

Fjordheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fjordheim sa...

Skrev nettopp en kommentar om at jeg ikke trodde bidraget mitt kom med. Men så blir det jo lagt på toppen ikke i bunnen som før, hehe.
Litt av en jobb juryen får med å finne en vedig vinner her. Kjempemange flotte bidrag.
Ha en god dag :)

Hildemor sa...

Kjempekjekk utfordring,
mange flotte bidrag, så spennende å se hvordan alle har det hjemme til jul:).
Klem Hilde

NIB sa...

Hei hei:)

TAKK for utrolig fine bidrag. ÅÅÅ så mye fint!

Alle kommentarer er sjekket og jeg har funnet alle linkene:) Så da håper jeg det er i orden for alle!

Solveig

Hasigamas mamma sa...

Er det mulig.... Jeg tenkte det var tirsdag i dag, så trodde jeg hadde tid.... Fiklet og miklet for å lage innlegg og så kom jeg til en stengt utfordring... buhuuu. Jaja, MANGE fine bidrag i alle fall.
Og hvis dere føler for å være førjulssnille, så er linken min her:

http://hasigamasunivers.blogspot.com/2011/12/jul-i-heimen.html

(Skjønner om dere ikke tar meg med, er jo laaaangt over fristen nå...)

Fin førjulstid til dere!
Klem
Lise

Unknown sa...

shit!
326 bidrag!!!!
:D

Unknown sa...

Masse nydelige bilder her.... :)
Får vi ikke hvite hvem som vant?

Huset på landet sa...

Sååå mange flotte bidrag! Virkelig mye inspirasjon å hente.
Takk til alle! Og spesiellt til NIB som har denne flotte utfordringen hver måned! :-))
Line

Unknown sa...

Får man ikke vite hvem som hadde vinnerbildet?
Noen som vet?