Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 18. desember 2011

Luke 18


I dag gir vi bort en Blue mega bowl fra ROYAL COPENHAGEN. Tradisjonsrik og vakker!

Det er desember, og på NIB blir det julekalender hver dag. Vi har spurt forhandlere og designere om akkurat det vi ønsker oss, og resultatet er kalendergaver vi vet interiørbloggerne har på ønskelisten sin. Vi har enkle regler: Legg igjen en kommentar under innlegget, og du er med i trekningen. Hvis du ikke har blogg må du huske å oppgi mailadressen din.

Luke 16 ble vunnet av ANNES KREATIVE
Luke 17 ble vunnet av BODILLA

Er du i København før jul eller i julen må du forresten gå innom Amagertorv 6. Hos Royal Copenhagens flagshipstore kan du se de fineste festbord. Dekking av disse bordene har vært en stor tradisjon for Royal Copenhagen i mange år. Hver år blir et knippe kjente dansker bedt om å dekke sitt julebord ved bruk av et av Royal Copenhagen sine serviser. Her kan du se noe av årets resultat.




Inspirasjon å hente til årets festbord jul -og nyttårsaften? :)

Håper du nyter førjulshelgen i fulle drag! Her har vi brukt dagen til juletrehogst og pølsegrilling med gode naboer, hvite kakemenn er bakt og i kveld skal vi bake Kardemommes Bringebærkyss, for dere som husker fineste Kardemomme? Det hender jeg tar meg i å savne bloggen hennes enda:) God jul til deg, søte, hvis du leser dette! Og god søndagskveld til dere alle sammen!
Ann Helen

172 kommentarer:

Banebakken sa...

Jeg er absolutt med på denne :)

Rosa sa...

Med!! :-)

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne!
Hilsen Frk. Wiik
(elisabeth.wiik@me.com)

Anonym sa...

er med




ingerlises

Mia sa...

Oi oi, den der kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg, gitt. Blå og hvit og all ting... hihii.

Anonym sa...

jeg er med


Trude B

Lene sa...

Er med:-)

Anonym sa...

Denne hadde passet godt inn hos meg! Jeg er med!

ebengelsrud@hotmail.no

Anonym sa...

Ja! Blir med og håper på å vinne :) Jorunn
jorunn.sundal@gmail.com

Høytrykk sa...

Å, fineste bollen!!

Anne R sa...

Jeg er med på denne!

anne_raustol@hotmail.com

Lene sa...

Jeg er med! :)

metanoia sa...

eg er med & prøver vinnerlykken igjen :)
nyyydelige bilder forresten !

marie sa...

Med. Og jeg savner Kardemomme jeg også.

Underberget sa...

melder meg på igjen:-)

Mira sa...

Prøver meg gjerne!

Ha ein fin 4. søndag i advent.

Klem,

Hasigamas mamma sa...

Vakker! Er med!

Eba sa...

er med!!! :)

Lisette sa...

med:)

maren sa...

Jeg er med :)

/Maren

Lottemora sa...

Jeg er med! Har sååå lyst å reise til Køben jeg også en gang

Klem
Lottemora

tonje boganes sa...

God søndag til dere også! Vi har kost oss i helga, litt travel, men også tid til kos :)

Vil gjerne være med på denne søte giveawayen!

Marianne sa...

jeg er med ü

Ella sa...

Blir med :)
Fin søndag til dere :)

Haust sa...

Eg vil vere med! :)

Ruter & Hjerter sa...

Er såå med!!!

Gitte sa...

Dette er min nye favoritt :)
*smiler* av det herlige designet :)

Klem Gitte

Unknown sa...

Nydelig! Jeg er med ;)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Sååå fin :) Henger meg på!

Ragnhild sa...

Veldig flott!

Fru R. sa...

Så vakker skål fra Royal Copenhagen, de har masse vakre ting.
Her har det og vært julekos i hele dag:-)
Spennende å se om jeg vinner denne
gang :-)
Klem

Anonym sa...

Så absolutt med :)
Elizabeth
eliwestby@hotmail.com

Anonym sa...

Flott! Vil gjerne være med! Kristin O. ;-)

Anonym sa...

Er med igjen jeg......
Kjempefin bolle.
Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

Vigleik sa...

Jeg blir også med.

AnKa sa...

Nydelig, klart jeg er med på denne.
Og ha en fortsatt flott 4. søndag i advent.
-AnKa

Sol sa...

Så lekkert. Tenk om man kunne være så heldig å vinne......

Unknown sa...

jeg er med! passer til mitt sveitserservis :)

Mette sa...

Jeg er med!

Susan sa...

Er med på denne også jeg! :-)

Sigrid sa...

Jeg er med:)

emblas-kanel sa...

Prøver vinnerlykken i dag :-)

cathrine - trettien [31] sa...

Prøver lykken :)

anneskreative sa...

Jeg er med,,,,,
Sitter her i sofaen og smiler for jeg har akurat funnet ut at jeg var så heldig å vinne gaven i luke 16....lammeskinn. Ble kjempeglad,
Klem Anne

Lina sa...

Så vakker og nostalgisk! ♥ eg er med!

Lina

MissBuckle sa...

Prøver meg igjen :-)

eventyrLise sa...

Jeg er med!

Marit sa...

Jeg er med :)

Fra huset i svingen sa...

Supersøt, jeg er med :-D

Klem Karianne

(eddas) sa...

Er med.................

Kj81 sa...

Ååh, fine bollen!!

kj81ATmeDOTcom

Anonym sa...

Nyyydelig!

Mvh
lise m
laksemo@c2i.net

fam gab sa...

Et rungende HURRA fra meg hvis den blir min!

Anonym sa...

Jeg er med!! :-)

Klemmer fra Galekroken

En liten pause sa...

Åååå, jeg vil være med på denne!

Bodil sa...

Juhuu, jeg vant d flotte zinkstativet fra House Doctor/Landromantikk...tusen takk!

Jeg prøver lykken nok ei gang;-)
Klem Bodil

Vimså sa...

Prøver lykken nok en gang..

Camillaeli sa...

Jeg er helt klart med. Elsker mega mussel.

Unknown sa...

Den er FLOTT den bollen!
Og så lekker bordinspirasjon;)

Klem Line

Anonym sa...

Jeg er med. Mari.lb@hotmail.com

Trallala sa...

*ønske seg og krysse fingrene*

Mona Christin sa...

Jeg er med. Synd jeg glemte å kommentere i går.

MC

Emilies interiør sa...

Nydelig skål, jeg er med:)

Merete sa...

OI!
Denne er jeg mer enn gjerne med på!

Anonym sa...

Jeg er med:)

ingunn (at) gmail.com

Kari sa...

Hei,
Jeg vil være med i trekningen!
Mvh
Kari
kari.ersland@gmail.com

deasogmia sa...

jeg vil være med!

STYLIZIMO sa...

Jeg er med!! Knallfin :)

God 4. Advent til dere..
klem Nina

top of the moon sa...

Utrolig fin! Jeg er med :-)

Anonym sa...

Jeg er med!

linn.ovrebo@gmail.com

Sara sa...

Ååå, så fin! Så klart man är med!

Siv sa...

Eg er med! Sivho77@hotmail.com

Drøm sa...

Fin bolle:) selvsagt med. Klem julie

Hanne sa...

Denne vil jeg gjerne vinne:)
hanne_slette@hotmail.com

Randi sa...

Jeg er absolutt med på denne:)

KROnPRINSESSENE sa...

Lekker borddekking...
Helt klart med i denne trekningen også!
Nå; STORT glass Pepsi Max og håndball ;)
Heia Norge!
Klem May Helen

Bopel og busker sa...

Jeg hiver meg på i siste liten =)

Maskinistfrua sa...

å herlighet! Jeg er med idag igjen:) For en gave å få! Dødslekker!

Fru Thronsen sa...

Har Fruen vinnerlykke denne gangen tro? ;)

Anonym sa...

Flott premie. Er med

Hanne Mette sa...

Denne hadde jeg blitt overlykkelig over! Kjempefin premie.♥

Fru M sa...

Mmm..den er nice. KLem Å

MorBarn sa...

Jeg er med ;)

Fine Friminutt sa...

Håper på denne!:-)

Anonym sa...

Så fiiin! Jeg er gjerne med :-)Hanne (hanne.sofie.lokkevik@gmail.com)

Marion sa...

Jeg er med:)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Ingvild Johnsen

Marianne sa...

Åja, denne må man være med på!

Marlene sa...

Jeg prøver meg. :) Lurer forresten på hvordan og om det er mulig å bli medlem hos nib? :)

Kaya sa...

Jeg er med:-)

Kayasolsen@gmail.com

3prinser sa...

Jeg krysser fingrene :)

Kaya sa...

Jeg er med:-)

Kayasolsen@gmail.com

Anonym sa...

Denne har jeg så lyst å vinne!:)

Julehilsen fra Silje
Husflas@online.no

Marit B sa...

Nydelig!! Jeg vil gjerne være med i trekningen :-)

Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

Anonym sa...

Denne vil jeg gjerne vinne :)
God kveld!

Anemone sa...

Gjett om jeg er med på denne! Kjempefin!

Therese sa...

Å den hadde passet perfekt inn blandt midt, blå/hvite porselen..;-)
Jeg er med!

Mvh Leonora

Skjerstad sa...

Å ja !! Jeg er med :)

Fjordheim sa...

Herlige ting :)

Ninni sa...

Jeg er meg:)

Ninni

Unknown sa...

med! :-)

aud sa...

Jeg er med:)

Shus sa...

Vil gjerne vere med på denne og!

Mvh Solveig H.H.

Marihal sa...

Er gjerne med :-)
Marianne (Mari-hal@online.no)

Tone's dager sa...

ja jeg er meeeeeed :)))

Unknown sa...

Flott bolle :)
Prøver igjen i dag!

Villa Oss sa...

Med :)

Arlens boblebad sa...

Prøver lykken!
Linn

~ Tone Aurora ~ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tove `blogg verden sa...

*smelt* så skjønn <3
Gratulerer så mye til de to forrige vinnerene :) Venter fortsatt i spenning på min gave :P
Nyt 4. søndag i advent!
Klem Tove

♥ Stines hverdag sa...

Jeg er med :)

Guro sa...

Jeg er med!
Guro
smiler_30(a)yahoo.no

GodTid sa...

Jeg er med! Krysser fingrene.

GodTid sa...

Jeg er med! Krysser fingrene.

Anonym sa...

Denne ønsker jeg meg =)
Juleklem Pyntedukken

Ramme Alvor sa...

henger meg på igjen:)

Li/Småtingene sa...

Her krysses fingrer og tær!
:-)

søndagstur sa...

Jeg er med:)

Mvh Janne

Knøttehuset sa...

Jeg er også med!

Millamor sa...

Jeg er med! Ann Camilla

Millamor sa...

Jeg er med! Ann Camilla

Millamor sa...

Jeg er med! Ann Camilla

mette sa...

Jeg vil gerne vinde denne, passer til samlingen min:-)
Kmlynghoejen@os.dk
Hilsen Mette

Anonym sa...

Oj oj oj, fiiin skål. Jeg krysser fingrene! Mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med!:)

Hanne
hanne_haskj@hotmail.com

Anonym sa...

Hei jeg er med:):)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

jannelea sa...

Jeg er med!

En Gylden Middelvei sa...

Jeg blir med :)

Bringen Blomster sa...

Fiin!
-synnøve-

Unknown sa...

Ååå ja , ønsker meg ,))

Unknown sa...

Jeg er med! :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med!

Klem

Troen og Haapet sa...

Å ja!:)

Tone sa...

Ja, ja!!':))

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så flott! Såklart jag vill vara med. :-)

Marielle M sa...

Åå, fin!
Jeg er definitivt med!

mariellemyrvang@yahoo.no

Tina sa...

WOW! Så fin denne var! :-)

Martes atelie` sa...

Er med i dag også;)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Jeg prøver vinnerlykken igjen!

Merete N sa...

Jeg vil gjerne være med å vinne denne.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

hiver meg med

Pink lady sa...

Vidunderlig!!

Englefryd sa...

Ja takk ;-)

Unknown sa...

Jeg vil ha! :D

Unknown sa...

Jeg vil ha! :D

Katrin :) sa...

Liiiker!

fingermotnese@hotmail.com

Turid sa...

Jeg vil også være med, denne var utrolig fin.

linn sa...

å, i dag er det vel min tur til å vinne. Trur ingen har meir lyst på ei slik skål enn meg ;)

Ønsker dykk fine jenter ein fin dag

-klem

24 sa...

Denne MÅ eg bare bli med på :)
Klem Helene

RumahKami sa...

Jeg er med i trekningen :)

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med:)

Klem Linda;)

Hanne sa...

Jeg er gjerne med!
sivertsenhanne@gmail.com

Anonym sa...

Er veldig med!! :)
Hilsen Silje J.
sil.yeah@gmail.com

millaskogen sa...

Jeg er med igjen :)

Nennes sa...

lekkert ;D

Nennes sa...

lekkert ;D

hilde sa...

Jeg er med!!
sommerwinther@hotmail.com

Mitt Kreative Krypinn sa...

Ååå, den var nydelig! *håper*

Liv-Tone sa...

Er med igjen! :)

Bekka sa...

Lekker!
Jeg er med :)

petronella and charlie sa...

Ja takk, gjerne :-)

Heidi sa...

Den er vakker.
Prøver lykken igjen : )

Klem Heidi

tantelykke sa...

Nydelige!!!

ailin sa...

jeg er med:)
ailinv74@yahoo.no

MV sa...

Vakker bolle! Jeg er med!

inger marie sa...

jeg er med. iafon@hotmail.com

Ved leilighet sa...

Ønsker å bli med i trekningen!

Marit sa...

Denne kunne jeg godt ha tenkt meg!
marit :o)

Linda sa...

Deltek gjerne :)

Johanna VS sa...

Jag är gärna med!

prinsesselinn sa...

Gjerne ;)
Superfin.
Tvitvi.

Klem Linn.

Tamsin North sa...

Så vakker!