Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 13. desember 2011

Andre galleri JUL I VÅRT HUS

I dag har vi enda flere superfine bidrag fra JUL I VÅRT HUS utfordringen. Vakre og stemningsfulle bilder! Jeg mistet julefølelsen litt da regnet kom, men uansett er det ingen ting som mørke kvelder og julepusling. Håper dere har en fin Luciafeiring!

TRILLTRALL OG DILLDALL


RUSTIKK


ROSER OG PATINA


LISETTES PERLER


BABYRAMEN


BEATES VERDEN


BRIGG



DESIGNHUND


ENGLEMOR


HILDEMOR


KRONPRINSESSENE


STYLIZIMO

24 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Utrolig mange flotte bidrag..alle er flotte..)) Takk for titten...gøy å se..))

Signe sa...

Nyyydelige bilder! Et par av disse var jeg SIKKER på kom til å ende opp i finalen så da blir det ekstra spennende å se hvem som dukker opp der :)

Klem og en finfin tirsdag,
Signe

Sukkertøy for øyet sa...

Utrolig mange vakre bilder!!
Så inspirerende!!

Klem Ida Susanne

STYLIZIMO sa...

Så koselig at dere viser bidraget mitt. Må si det var utrolig mange fine bidrag denne gangen... Jammen meg mange flinke bloggere :)

Man trenger bilder som dette for å få opp julestemningen, for med det regnet som er ute nå så døde det meste av stemningen ja.. Vi får satse på at det går over til snø snart :)

God luciadag!
klem Nina

an-magritt sa...

Åh, hadde håpet at Designhund kom til finalen. Men uansett så FLOTT at hun kommer på galleriplass.

FINE bildene fra flotte damer!

Lisette sa...

Holy moly....så maaaaange fine bidrag, og er helt i hundre at nettopp mitt bidrag er på galleri siden;) Nå er jeg skikkelig julestemning, her regner det "kattunger", og lite som minner om jul. Dette var det jeg trengte, tuuuuusen takk!

Hege Morris sa...

Skikkelig fine bilder!! Veldig inspirerende! klem Hege

Hilde - Feien og Fjong sa...

Her var det mange fiiine og kjente bidrag! Dykk er så utruleg flinke, eg blir heilt imponert! :-)

KROnPRINSESSENE sa...

TUSEN TAKK for at jeg fikk være med i galleriet sammen med så mange flotte bidrag :)
Øs pøs her også, men går ikke ut over julestemningen...
Tenn masse lys, spis julekaker og spill julemusikk ;)
Gleder meg til å se finalistene...
Ha en fin Lucia dag alle sammen.
Klem May Helen

englemor sa...

Så gøy å få være med her i galleriet sammen med så maaange fine bilder da!
STAS! TAKK :-)
På sørlandet regner det på tvers i dag og vinden river tak i alt det kommer over. Ikke mye som minner om jul der ute. Da er det sannelig godt det kanpyntes og stulles til jul inne.

Luciaklem fra Hilde

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Du verden, masse flott, mange favoritter her! Ja vi trenger julestemning, her er det også rainy days.

Martes atelie` sa...

Det er så utrolig mange flinke!! Er imponert. Å dette er ikke finalister en gang....

beate sa...

tusen takk for plass i galleriet :)
venter spent på finalistene!

Unknown sa...

Oioioi, med så mange fine bidrag i galleriet mp jeg si at jeg GLEDER meg til finalistene blir presentert;)

I dag var mange av mine favoritter ♥

Klem Line

Bettum Villa sa...

Her var flere av mine favoritter som jeg tenkte sikkert kom til finalen. Så da er jeg enda mer spent på hvem som kom videre.
Klem Madelén

Lottemora sa...

Så masse fine og inspirerende bilder!

Lotte

Janne sa...

Mange flotte bidrag!
Jeg vet hvem jeg skal stemme på i finalen;))

Mange som jeg regnet med kom med i denne runden også, men herlig at noen "nye" kan hevde seg i denne runden! Hurra!

Hildemor sa...

Tusen tusen takk for galleriplass:), kjempestas:),
spennende å se hvem som er i finalen:).
Fin fin luciakveld til dere
Klem Hilde

Hasigamas mamma sa...

Nei og nei, stylizimo hadde bare det VAKRESTE bidraget... synes jeg :)
Hadde fortjent en finaleplass, så nå er jeg spent på hvem som er "de beste".
Uansett mange flotte bidrag!

cathrine - trettien [31] sa...

Utrolig mange flotte bidrag som blir vist i galleriet! Blir spennende å se finalistene :)

tonje boganes sa...

Fantastiske bidrag i galleriet!

Roser og Patina sa...

Tusen takk for galleriplass:) Det var Gøy! Utrolig mange flotte bidrag:) Klem Ellen.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Nyydelige bidrag her også!!!

Trilltrall Linda sa...

Så gøy med galleriplass, det hadde jeg ikke ventet meg. Kjempemoro!
Lykke til finalistene!