Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 9. november 2011

Utfordring soverom: Galleri

Her kommer et fint knippe med ti av våre favoritter i utfordringen denne gangen!
I morgen presenteres ti til i galleri, og så er det dagen for finale. Vi synes som vanlig det er inspirerende høyt nivå, og massevis av tips å ta med seg. Finner du noe du liker, klikk deg videre inn til bloggen - de fleste har soverommet fra enda flere vinkler på sin egen blogg.

ELISABETH HEIER


CHÂTEAU DE KONSTANSE


LYKKELEE


DOTTY LOVE


MØBEL PØBEL


HVITE TULIPANER


MALI-MO


AN-MAGRITT


GLAD I HVITT


SMÅ OG STORE DRØMMER

30 kommentarer:

LykkeLee♔ sa...

wow. her var det mamgen flotte soverom.får jo lyst til å gjøre noen endringer...

så inspirernde. tusen takk nib jenter for at dere syns at jeg skulle bli vist i galleriet.takk dere er så gode.
klem julia

Unknown sa...

så fine! wow.
nu venter jeg på noen fine jenter, skal ha juleverksted :P "stille før stormen"

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så flotte soverom! Man skulle verkligen haft flere soverom, för det finns ju så mye läckert man vill pröva. :-)

Anonym sa...

Så gøy at soverommet vårt kom med på galleriet, kjempefornøyd!:)Klem Eli Anna

Louise sa...

Så mange fine,
selv om jeg kanskje hadde forventet å se noen av disse i finalen, jeg da..
Men galleriplass er absolutt vel fortjent, gratulerer!

Fargevandring sa...

Mye fint i dette galleriet...skal bli gøy å se hvem som kommer i finalen:-)

små og store drømmer sa...

Gøy å komme med i galleriet :)
Blir spennende å se hvem finalistene er.
*fin kveld til alle*

Anonym sa...

Så mange fine soverom:)

Precious Home sa...

Maaange fine her ja:)
Har tittet på utfordringene og er mange flotte bidrag denne gangen!

Ha en fin kveld!

mali-mo sa...

Herlighet så masse flotte soverom!

Jeg har iallefall blitt veldig inspirert til å "gjøre om" litt her hjemme. Ble kjempeglad over å få være med i galleriet sammen med så mange fine bidrag!

Anonym sa...

Her var det mye fint altså!

Spennende å se hvem som kommer til
finalen denne gangen.... :)

Det er så mange flinke bloggdamer
her i blogglandia i mange ulike stiler..
Det er gøy å få kjennskap til flere blogger
også :)

Mange klemmer fra Ida
:)

tonje boganes sa...

Nydelige rom!

Elisabeth sa...

Oi, vi rakk akkurat å bli ferdig med soverommet så dette var gøy å se!
Og i selskap med så mange flotte bidrag : )

Klem Elisabeth

Hvite tulipaner sa...

Oi, så morro å få lov til å være med i galleriet:) Det er jo så mange utrolig flotte soverom der ute, gleder meg til å se finalistene!

Svenngården sa...

Åååå, så mange fine soverom! Utrolig fine bilder, alle sammen!

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Masse inspirerende soverom !!! :)

Noatunfrua sa...

Så mange fiiine soverom, og SÅ mye HERLIG inspirasjon for en som holder på å pusse opp soverommet!! :D Liker!

Tullefrans sa...

Så mye flott!

Min personlige favoritt er blant dem, og det overrasker meg en smule! Men, guri, så tøff konkuranse det er. Folk er rett og slett innmari dyktige!

Jeg gleder meg masse til å se mer!

Kikkis planet sa...

Så utrooolig mye fint! Igjen tenker jeg: Hvor bra blir finalistene når galleriet er SÅ flott? Sikkert superfint! :) Flere blogger som er nye for meg her, så nå skal jeg ta en titt inn til de!

Unknown sa...

Her var det mange fine soverom :)

Signe sa...

Utrolig mye fint å se på - et flott galleri :)

Turid sa...

Her var det mange nydelige, delikate rom ja ;-)
Blir spennende dette her.. :-)

Skjerstad sa...

Mange fine soverom :) Og masse flott inspirasjon ! Er spent på finalistene .

Myke minutter sa...

Mange lekre bidrag! Og så gøy å se variasjonen i stil :)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Så moro å få være med i galleriet:) Mye fin inspirasjon og variasjon,- me like:)

Mia, New Room Interior sa...

Såå mye fint og inspirerende!! :-)

Sjarm og Glede sa...

Å så mange flotte soverom ;-)
Det er så utrolig mange flinke folk der ute ;-)
Jeg så ikke denne utfordringen før det var for sent ;-/
Jaja dere kan uansett gå inn på bloggen min og finne dem i ett eldre innlegg ;-)

God kveld ;-) Klem Hilde :-)

Katrine Anita sa...

For noen fantastiske soverom!

Anonym sa...

Mange flotte rom. Jeg leser her av og til og finner mye inspirasjon, men lurer litt på hvorfor to kandidater som allerede har vært nominert høyt i andre konkurranser gjennom BoligPluss trekkes ut også nå? Burde det ikke være plass til noen av de andre kandidatene? Ut av så mange flotte(!!) soverom ( som jeg gjerne skulle hatt en flik av selv), så skulle en jo tro at det også fantes noen som kunne nådd opp av dem? Bare lurer jeg altså....?

Thea's Mania sa...

Nyydelige alle sammen!!